je moet die mannen gewoon sex geven.quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen. Je ziet het in beperkte mate terug op fok!. Er moet duidelijk iets aan gedaan worden, want het is toxisch voor de samenleving (temeer omdat het soms werkt ook). Iemand toegang tot het land ontzeggen vind ik dan weer wat ver gaan.
90% van de mannen zijn ruggengraatloze losers. Want op een gegeven moment had ik zoveel nieuwe vrouwelijke contacten in een week dat ik het niet meer bij kon houden wie wie was. Dat komt omdat de meeste mannen het niet kunnen om ff een date te regelen op straat overdag bijvoorbeeld. Alleen wanneer ze geluk hebben. Puur geluk.quote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. 90% van de ruggengraatloze losers wordt gefriendzoned. Een beetje man geeft aan dat er meer is dan een platonische aantrekkingskracht.
Oh, en jezelf uit de friendzone manipuleren is sneu. Héél sneu. Sneuer dan überhaupt in de friendzone zitten.
En nog lelijk ook. Zijn babbel moet wel heel erg goed zijn.quote:
Ben je tegenwoordig al een ruggengraatloze loser als je geen zin hebt om een vrouw het bed in te manipuleren? Een betere beschrijving van zulke mannen zou zijn: niet een halve verkrachter.quote:Op maandag 17 november 2014 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
90% van de mannen zijn ruggengraatloze losers. Want op een gegeven moment had ik zoveel nieuwe vrouwelijke contacten in een week dat ik het niet meer bij kon houden wie wie was. Dat komt omdat de meeste mannen het niet kunnen om ff een date te regelen op straat overdag bijvoorbeeld. Alleen wanneer ze geluk hebben. Puur geluk.
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.quote:Op maandag 17 november 2014 20:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig al een ruggengraatloze loser als je geen zin hebt om een vrouw het bed in te manipuleren? Een betere beschrijving van zulke mannen zou zijn: niet een halve verkrachter.
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.
Vrouwen houden ook van flirten. Dat zie je snel genoeg wanneer ze bij je blijft staan en aandachtig bij je blijft.quote:Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren?
zeg je nu dat die kerel niet manipulatief is!?quote:Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.
Ik ben van mening dat mensen die te weinig met vrouwen in contact komen juist manipulatief zijn. Met cadeautjes aan vrouwen geven en extra lief doen om seks met ze te kunnen krijgen, in plaats van gewoon samen gezellig te hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
zeg je nu dat die kerel niet manipulatief is!?
ok, goede tips man, maar dat is niet waar deze kerel voor staatquote:Op maandag 17 november 2014 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen die te weinig met vrouwen in contact komen juist manipulatief zijn. Met cadeautjes aan vrouwen geven en extra lief doen om seks met ze te kunnen krijgen, in plaats van gewoon samen gezellig te hebben.
Deze beginners praten meestal ook net iets met een hogere stem met vrouwen dan met mannen.
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.quote:Op maandag 17 november 2014 21:17 schreef Rurik het volgende:
[..]
ok, goede tips man, maar dat is niet waar deze kerel voor staat
quote:Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook van flirten. Dat zie je snel genoeg wanneer ze bij je blijft staan en aandachtig bij je blijft.
Zit je nu zijn acties goed te praten?quote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.
mijn god, jij bent naiefquote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.
Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.quote:Op maandag 17 november 2014 21:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
2:43 Ik denk niet dat het kassameisje zijn manier van flirten leuk vind.
Deze vent legt het goed uit.quote:Op maandag 17 november 2014 21:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.
Al zou dit waar zijn (wat ik niet geloof), dan maakt dat hem alleen maar nóg sneuerquote:Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is er mis met versieren? Als je het doet met de intentie een kortstondige relatie te hebben of met meerdere meisjes het bed in te duiken terwijl het meisje hele andere verwachtingen heeft dan is het manipulatief. Het kan toch echter ook dat het meisje het zelf ook niet al te serieus neemt?quote:Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren?
En niet alleen bij het uitgaan. Ik weet nog wel de eerste dag dat ik in Japan op vakantie was, op weg van het vliegtuig naar het hostel, dat in een willekeurig straatje een meid van een groentewinkeltje me aansprak met "wat heb je mooie ogen" of zoiets.quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
In die uitgaansgebieden zijn japanse meisjes aan het flirten. Daar zoeken japanse meisjes specifiek blanke mannen.
Veel vrouwen zoeken spannende kerels, dus zullen het wel naar hun zin hebben met zo'n gast.quote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef Twiitch het volgende:
Wat voor labiele wrakstukken sla je met die methodes aan de haak?
Nou dat vooralquote:Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]Wtf?
Dat slaat niet eens ergens op
Verder is het wel heel duidelijk dat deze gast zware issues heeft, wat een gefrustreerde idioot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |