abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146753112
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 18:19 schreef Donnis het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij veel neukt ja.
Ik ben bang dat dat ook wel klopt. Er is helaas een bepaald type vrouwen die dat soort mannen aantrekkelijk vindt.
pi_146753281
Julien is zeer goed. Alle type vrouwen kan je krijgen door wat hij doet:speels flirten. Dat laat hij expres niet zien de laatste tijd want hij is al maanden bezig om te proberen negatief aandacht te krijgen :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146753333
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
Julien is zeer goed. Alle type vrouwen kan je krijgen door wat hij doet:speels flirten. Dat laat hij expres niet zien de laatste tijd want hij is al maanden bezig om te proberen negatief aandacht te krijgen :D
japanse meisjes met hun hoofd naar je kruis drukken =/= "speels flirten"
pi_146753343
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef erodome het volgende:

[..]

De manier is alleen wel doordrenkt van vrouwenhaat.
Daar lijkt het wel op, maar dat is het totaal niet. Mannen die vrouwen haten krijgen juist geen vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146753424
quote:
9s.gif Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef Rurik het volgende:

[..]

japanse meisjes met hun hoofd naar je kruis drukken =/= "speels flirten"
Je weet niet wat ervoor gebeurd, dat is expres weggelaten. Sowiezo kan je alles doen als vrouwen het zelf ook willen. Bij de minste kracht naar achteren doet julien een stap terug. Maar dit voel je vanzelf aan als je veel ervaring hebt. Als je goed bent kan je alles maken op een speelse wijze. Vrouwen doen dat vaak ook terug.
pi_146753500
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op, maar dat is het totaal niet. Mannen die vrouwen haten krijgen juist geen vrouwen.
Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend is de kans meer dan groot dat het gewoon een eend is.

Waar zit dat totaal niet als je vrouwen zo neerzet en zo behandeld? Leg me dan eens uit waar de "liefde" erin zit, want ik heb het niet gezien. Als iemand zelfs een plaatje over (seksueel) geweld aanhaalt als checklist van wat je juist wel moet doen wordt het erg lastig dat anders te zien dan vrouwenhaat.

Dat hij graag vrouwen neukt maakt niet dat hij respect heeft of geen haat heeft. Sterker nog, zijn manier van doen spreekt van voor tot achteren van haat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146753535
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef Azorius het volgende:
Dat hele PUA fenomeen is gewoon walgelijk, maar deze jongen slaat echt alles. 'Pick Up Artist'... alsof vrouwen versieren een kunstvorm is waarbij de man de artiest zou zijn. Waar gaat het heen met deze wereld.

Weren lijkt me dan ook weer niet de juiste oplossing. Mensen kunnen zelf best inzien dat dit een rare gozer is en mannen die naar zijn bijeenkomsten gaan moeten zich diep schamen.
Hij is in het echt veel socialer dan de meeste gasten, ook tegen vrouwen. Als je heel ver bent voel je haar aan en doet ze net zo hard mee.
pi_146753538
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 november 2014 @ 20:24:02 #159
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146753644
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:13 schreef firefly3 het volgende:
Aandachtshoer :')

:')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_146753649
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet niet wat ervoor gebeurd, dat is expres weggelaten. Sowiezo kan je alles doen als vrouwen het zelf ook willen. Bij de minste kracht naar achteren doet julien een stap terug. Maar dit voel je vanzelf aan als je veel ervaring hebt. Als je goed bent kan je alles maken op een speelse wijze. Vrouwen doen dat vaak ook terug.
Je praat over die Julien alsof je een christen bent die het over Jezus/God heeft. Hij kan niks fout doen lijkt het wel.
  maandag 17 november 2014 @ 20:25:35 #161
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146753700
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:24 schreef Rurik het volgende:

[..]

Je praat over die Julien alsof je een christen bent die het over Jezus/God heeft. Hij kan niks fout doen lijkt het wel.
Ik denk dat hij veel geld betaald heeft voor zijn workshops
pi_146753731
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Als het loopt als een eend, kwaakt als een eend en eruit ziet als een eend is de kans meer dan groot dat het gewoon een eend is.

Waar zit dat totaal niet als je vrouwen zo neerzet en zo behandeld? Leg me dan eens uit waar de "liefde" erin zit, want ik heb het niet gezien. Als iemand zelfs een plaatje over (seksueel) geweld aanhaalt als checklist van wat je juist wel moet doen wordt het erg lastig dat anders te zien dan vrouwenhaat.

Dat hij graag vrouwen neukt maakt niet dat hij respect heeft of geen haat heeft. Sterker nog, zijn manier van doen spreekt van voor tot achteren van haat.
Op zijn materiaal online legt hij keer op keer uit dat geweld of zelfs elke kleine nee een NEE is. Dat je zijn dingen niet moet doen als beginneling, want zij voelen vrouwen niet aan. Hij zegt ook keer op keer dat het samen leuk moet blijven. Dit is alleen omdat hij negatief in de pers wilt staan, een collega/vriend van hem stond een paar jaar terug zo negatief in de pers. Bij deze heeft hij het gehaald. Hij kickt erop om moeilijke omstandigheden om te draaien. Niets lastiger als je bekend staat als vrouwenhater :D
pi_146753780
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op zijn materiaal online legt hij keer op keer uit dat geweld of zelfs elke kleine nee een NEE is. Dat je zijn dingen niet moet doen als beginneling, want zij voelen vrouwen niet aan. Hij zegt ook keer op keer dat het samen leuk moet blijven. Dit is alleen omdat hij negatief in de pers wilt staan, een collega/vriend van hem stond een paar jaar terug zo negatief in de pers. Bij deze heeft hij het gehaald. Hij kickt erop om moeilijke omstandigheden om te draaien. Niets lastiger als je bekend staat als vrouwenhater :D
Gods Juliens wegen zijn ondoorgrondelijk!
pi_146753868
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:24 schreef Rurik het volgende:

[..]

Wat hij doet werkt in de praktijk. Ik heb zelf ook veel geprobeert, met veel vallen en opstaan lukte het me steeds beter. Gewoon op straat enzo gesprekjes aan gaan en daarna daten.
pi_146753896
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat hij doet werkt in de praktijk. Ik heb zelf ook veel geprobeert, met veel vallen en opstaan lukte het me steeds beter. Gewoon op straat enzo gesprekjes aan gaan en daarna daten.
en daarna lekker verkrachten, zoals Owen Cook
pi_146753918
quote:

[..]

Je hebt veel fantasie.
pi_146753955
quote:
Grow a pear :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_146753975
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:30 schreef Rurik het volgende:

[..]

en daarna lekker verkrachten, zoals Tyler Durden
Vrouwen nemen meer en meer initiatief naarmate je beter wordt.
pi_146753998
Ik vind het allemaal super sneu, dat je moet intimideren om te versieren. Het zet alleen maar aan tot misbruik, versieren doe je met charme en een lach, niet met intimidatie. Ik zou hem ook toegang tot het land ontzeggen, wat een sneue sukkel.
  maandag 17 november 2014 @ 20:34:30 #170
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146754046
quote:

[..]

Zo hé, dus om vrouwen te versieren moet je met ze praten? Wat een ontdekking! Dit gaat een einde maken aan de maagdelijkheid van een hoop FOK!kers. :Y
pi_146754049
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:30 schreef waxxx het volgende:

[..]

Je hebt veel fantasie.
Moeilijk te geloven he dat je er beter in kunt worden? Het is wel extreem gaaf, maar je moet het wel een tijd proberen. Je zult zien dat je na 1 maand letterlijk twee keer zo goed in de markt kan gaan liggen.
pi_146754098
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zo hé, dus om vrouwen te versieren moet je met ze praten? Wat een ontdekking! Dit gaat een einde maken aan de maagdelijkheid van een hoop FOK!kers. :Y
Praten is stap 0. 90% van de mannen worden gefriendzoned :D aandacht van een vrouw is nog niets.
  maandag 17 november 2014 @ 20:36:11 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146754119
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:33 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het allemaal super sneu, dat je moet intimideren om te versieren. Het zet alleen maar aan tot misbruik, versieren doe je met charme en een lach, niet met intimidatie. Ik zou hem ook toegang tot het land ontzeggen, wat een sneue sukkel.
Er is een petitie om te voorkomen dat hij nederland binnenkomt.

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:16 schreef Mylene het volgende:
Julien Blanc komt dus rond Sinterklaas naar Nederland en er is een petitie gestart om hem de toegang te weren. Zie de post hierboven ergens. Hier de motivatie.

Aan:

Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie

Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam

Julien Blanc en zijn Amerikaanse bedrijf RSD (Real Social Dynamics) noemen zichzelf "dating coaches", maar in werkelijkheid zetten zij in hun lezingen en peperdure "bootcamps" mannen over de hele wereld aan tot seksueel geweld tegen vrouwen. Op 4-6 december komt RSD weer naar Amsterdam.

Voorbeelden van de "versiertrucs" van RSD? Oprichter Owen Cook beschrijft in een instructievideo lachend hoe hij een vrouw verkracht. Julien Blanc leert mannen om vrouwen bij de keel te grijpen en verspreidt video's waarin hij dit voordoet onder de hashtag #ChokingGirlsAroundtheWorld. Op Instagram postte hij een diagram over de cyclus van geweld tegen vrouwen met de opmerking dat het "net zo goed een checklist zou kunnen zijn".

Julien Blancs methoden zijn niet alleen seksistisch, maar ook racistisch. In één video zegt hij: "Als blanke man in Tokio kun je doen wat je wilt: ik hobbel gewoon over straat, grijp gewoon meisjes bij hun hoofd vast, en gewoon zo, hoofd, pffft op de pik."
http://www.addictinginfo.(...)g-a-lesson-in-karma/

Kortom, veel van de adviezen van RSD zetten aan tot het plegen van seksuele misdrijven en deze "dating coaches" zijn een gevaar voor de openbare orde.

RSD-coach Todd Valentine geeft op 4-6 december een bootcamp in Amsterdam. Ook volgend jaar staan op 23-25 januari, 12-14 maart en 30 april t/m 2 mei RSD-bootcamps in Amsterdam gepland.

Teken deze petitie om minister Opstelten en burgemeester Van der Laan te vragen om NEE te zeggen tegen Julien Blanc en RSD.

Wij verzoeken de minister van Justitie:

- de activiteiten van RSD in Nederland te verbieden
- Julien Blanc, Todd Valentine en andere RSD-coaches de toegang tot Nederland te ontzeggen.

Wij verzoeken de burgemeester van Amsterdam:

- hotels en vergaderfaciliteiten in Amsterdam op te roepen om reserveringen voor evenementen van RSD te annuleren / weigeren
- het publiek te informeren over de praktijken van RSD en (vroegere) slachtoffers aan te sporen contact op te nemen met de politie, zodat de schuldigen kunnen worden vervolgd.

Achtergrond:

Nadat Jennifer Li begin november een petitie op touw zette om een lezing van Julien Blanc in Australië tegen te houden, kwam er via de sociale media een campagne op gang die zich al snel over de hele wereld verspreidde. Blanc werd Australië uitgezet en ook Brazilië heeft hem ongewenst verklaard. Inmiddels lopen er petities om Julien Blanc en RSD uit Japan, Korea, Singapore, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Canada, Duitsland en Argentinië te weren.

ENGLISH SUMMARY:

Julien Blanc and his company RSD (Real Social Dynamics) call themselves "dating coaches" but actually propagate sexual violence against women. Julien Blanc teaches sexist and racist "pick-up" methods that amount to sexual assault. The advice offered by RSD instigates sex crimes and these "dating coaches" are a danger to public order. RSD coach Todd Valentine is coming to Amsterdam to hold a "boot camp" on 4-6 December.

bron
  maandag 17 november 2014 @ 20:37:54 #174
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146754201
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Praten is stap 0. 90% van de mannen worden gefriendzoned :D aandacht van een vrouw is nog niets.
Nee. 90% van de ruggengraatloze losers wordt gefriendzoned. Een beetje man geeft aan dat er meer is dan een platonische aantrekkingskracht.

Oh, en jezelf uit de friendzone manipuleren is sneu. Héél sneu. Sneuer dan überhaupt in de friendzone zitten.
pi_146754262
Mmm, ik dacht dat het een pick-up artist was, maar het is gewoon een stalker.
Ik denk dat hij nog geluk heeft gehad dat hij niet zo tegen een vrouw tekeer is gegaan waarbij haar vriend in de buurt was...

Ook kansloos als je je anders voor doet om een dame te versieren. Ze moet toch geven om wie je echt bent, niet om een of andere rol die je nooit je leven lang kan volhouden.
  maandag 17 november 2014 @ 20:41:33 #176
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_146754379
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen. Je ziet het in beperkte mate terug op fok!. Er moet duidelijk iets aan gedaan worden, want het is toxisch voor de samenleving (temeer omdat het soms werkt ook). Iemand toegang tot het land ontzeggen vind ik dan weer wat ver gaan.
je moet die mannen gewoon sex geven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_146754463
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. 90% van de ruggengraatloze losers wordt gefriendzoned. Een beetje man geeft aan dat er meer is dan een platonische aantrekkingskracht.

Oh, en jezelf uit de friendzone manipuleren is sneu. Héél sneu. Sneuer dan überhaupt in de friendzone zitten.
90% van de mannen zijn ruggengraatloze losers. Want op een gegeven moment had ik zoveel nieuwe vrouwelijke contacten in een week dat ik het niet meer bij kon houden wie wie was. Dat komt omdat de meeste mannen het niet kunnen om ff een date te regelen op straat overdag bijvoorbeeld. Alleen wanneer ze geluk hebben. Puur geluk.
pi_146754505
quote:
En nog lelijk ook. Zijn babbel moet wel heel erg goed zijn.
  maandag 17 november 2014 @ 20:44:32 #179
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146754515
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

90% van de mannen zijn ruggengraatloze losers. Want op een gegeven moment had ik zoveel nieuwe vrouwelijke contacten in een week dat ik het niet meer bij kon houden wie wie was. Dat komt omdat de meeste mannen het niet kunnen om ff een date te regelen op straat overdag bijvoorbeeld. Alleen wanneer ze geluk hebben. Puur geluk.
Ben je tegenwoordig al een ruggengraatloze loser als je geen zin hebt om een vrouw het bed in te manipuleren? Een betere beschrijving van zulke mannen zou zijn: niet een halve verkrachter.
pi_146754976
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ben je tegenwoordig al een ruggengraatloze loser als je geen zin hebt om een vrouw het bed in te manipuleren? Een betere beschrijving van zulke mannen zou zijn: niet een halve verkrachter.
De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.
  maandag 17 november 2014 @ 20:58:32 #181
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146755131
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De mensen die vrouwen in bed proberen te manipuleren zijn juist gastjes die normaal gesproken geen vrouwen aanspreken. Bij Julien is het zelfs zo erg, dat hij het spel eromheen leuker vind dan de seks. Mannen die niet zoveel seks hebben met vrouwen, zijn juist manipulatief in hun gedrag en verbergen hun intenties.
Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren? :')
pi_146755212
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus het is niet manipulatief om een vrouw te versieren puur voor het versieren? :')
Vrouwen houden ook van flirten. Dat zie je snel genoeg wanneer ze bij je blijft staan en aandachtig bij je blijft.
pi_146755620
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

zeg je nu dat die kerel niet manipulatief is!? :')
pi_146755632
Hij propagandeert het tegenovergestelde overigens. Het is niet jij tegen de vrouw, maar samen moet je wat leuks beleven. Die rare spelletjes doet hij niet met vrouwen die het zelf niet leuk vinden.

pi_146755737
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef Rurik het volgende:

[..]

zeg je nu dat die kerel niet manipulatief is!? :')
Ik ben van mening dat mensen die te weinig met vrouwen in contact komen juist manipulatief zijn. Met cadeautjes aan vrouwen geven en extra lief doen om seks met ze te kunnen krijgen, in plaats van gewoon samen gezellig te hebben.

Deze beginners praten meestal ook net iets met een hogere stem met vrouwen dan met mannen.
pi_146755916
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat mensen die te weinig met vrouwen in contact komen juist manipulatief zijn. Met cadeautjes aan vrouwen geven en extra lief doen om seks met ze te kunnen krijgen, in plaats van gewoon samen gezellig te hebben.

Deze beginners praten meestal ook net iets met een hogere stem met vrouwen dan met mannen.
ok, goede tips man, maar dat is niet waar deze kerel voor staat :')
pi_146756108
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:17 schreef Rurik het volgende:

[..]

ok, goede tips man, maar dat is niet waar deze kerel voor staat :')
Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.
  maandag 17 november 2014 @ 21:22:48 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146756244
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Ik vergeet altijd dat degene met de 3 op het eind een zwakzinnige klapjosti is en degene met de 3 ipv de e een normale user. Bedankt voor de herinnering.
O+ . Insgelijks.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 17 november 2014 @ 21:26:05 #189
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146756404
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen houden ook van flirten. Dat zie je snel genoeg wanneer ze bij je blijft staan en aandachtig bij je blijft.

2:43 Ik denk niet dat het kassameisje zijn manier van flirten leuk vind.
  maandag 17 november 2014 @ 21:28:06 #190
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146756512

Inzichtvol.

12:36 Hij legt goed uit wat hij van dat gedoe met het kassameisje vind.
  maandag 17 november 2014 @ 21:30:51 #191
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146756633
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat verteld hij ook in zijn video's. De media hype heeft hij zelf veroorzaakt door te doen alsof hij het tegenovergestelde is. Dit komt omdat een collega van hem (Jeffy) hetzelfde had een paar jaar terug, en Julien wilde het zelf ook. Hierdoor komt hij negatief onder de aandacht bij vrouwen, en dit wilt hij weer proberen goed te draaien wanneer iemand hem herkend. Puur voor de lol. Zulke spelletjes doen mensen die dit doen wel vaker, elkaar zo erg voor schut zetten of jezelf totdat het haast onmogelijk is. Juist dan begin je beter te worden, want dan ben je losgekoppeld van je eigen ego en eindresultaat. Wanneer het je totaal niet boeit of je haar krijgt, gaat ze juist achter je aan.
Zit je nu zijn acties goed te praten? :')
pi_146756713
quote:

[..]

mijn god, jij bent naief
  maandag 17 november 2014 @ 21:48:42 #193
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_146757446
Wtf?

Dat slaat niet eens ergens op |:(

Verder is het wel heel duidelijk dat deze gast zware issues heeft, wat een gefrustreerde idioot :'(
Krekker is de bom!
  maandag 17 november 2014 @ 21:52:53 #194
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_146757668
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:26 schreef jcdragon het volgende:

[..]

2:43 Ik denk niet dat het kassameisje zijn manier van flirten leuk vind.
Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.
Krekker is de bom!
  maandag 17 november 2014 @ 21:57:16 #195
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146757849
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat die Japanse dames allemaal zo lachen heeft volgens mij eerder te maken met hun cultuur dan met dat ze het leuk vinden.
Deze vent legt het goed uit.

In die uitgaansgebieden zijn japanse meisjes aan het flirten. Daar zoeken japanse meisjes specifiek blanke mannen.

Maar wat hij bij het kassameisje deed is echt aanranding. Zij zat gewoon te werken.
pi_146758138
quote:

[..]

Al zou dit waar zijn (wat ik niet geloof), dan maakt dat hem alleen maar nóg sneuer :')
En jij moet wel echt totaal van het padje af zijn, dat je deze vent verdedigt 8)7
Tails tell tales
pi_146758716
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is er mis met versieren? Als je het doet met de intentie een kortstondige relatie te hebben of met meerdere meisjes het bed in te duiken terwijl het meisje hele andere verwachtingen heeft dan is het manipulatief. Het kan toch echter ook dat het meisje het zelf ook niet al te serieus neemt?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146758748
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef jcdragon het volgende:

[..]

In die uitgaansgebieden zijn japanse meisjes aan het flirten. Daar zoeken japanse meisjes specifiek blanke mannen.
En niet alleen bij het uitgaan. Ik weet nog wel de eerste dag dat ik in Japan op vakantie was, op weg van het vliegtuig naar het hostel, dat in een willekeurig straatje een meid van een groentewinkeltje me aansprak met "wat heb je mooie ogen" of zoiets. :X Ongetwijfeld ook alleen maar omdat ik blank ben. Dus dat die Japanse meiden moeten giechelen en het stiekem wel grappig vinden wat die Julien doet, kan ik me nog best wel voorstellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 22:20:07 ]
pi_146759046
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef Twiitch het volgende:
Wat voor labiele wrakstukken sla je met die methodes aan de haak?
Veel vrouwen zoeken spannende kerels, dus zullen het wel naar hun zin hebben met zo'n gast.
Totdat ze dood teruggevonden worden op een parkeerplaats.
pi_146759131
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[ afbeelding ]Wtf?

Dat slaat niet eens ergens op |:(

Verder is het wel heel duidelijk dat deze gast zware issues heeft, wat een gefrustreerde idioot :'(
Nou dat vooral _O-
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')