Dit.quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Laureline het volgende:
Best seksistisch, door deze 'expert' de toegang tot het land te ontzeggen geef je eigenlijk toe dat de Britse vrouwen dus niet zelfstandig in staat zouden zijn zo'n figuur af te wijzen of keihard uit te lachen bij zijn 'versier'pogingen.
What. The. Fuck.quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Die Owen Cook is ook een ventje: http://www.liveleak.com/view?i=02b_1416002432
quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8.
Neuh ik vind hem hetzelfde als een haatimam.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vergeleken met de terugkerende Syriëstrijders en haatimams die binnen worden gelaten is Blanc een lieverdje, hypocrisie ten top weer.
Walgelijk of niet, het is geen reden om een persoon tot persona non grata te verklaren. Dat het daarentegen wel gebeurt is triestig.quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Zijn website: http://pimpingmygame.com.
Walgelijke gast, maar om zo iemand nu het land te ontzeggen, gaat mij wat ver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet me ook denken aan die gast van een paar jaar terug van mannen zijn beter dan vrouwen.
http://www.menarebetterthanwomen.com
quote:
Vergeleken met sommige psycho's op Fok! is deze gast nog vrij mild te noemenquote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
OMG wat triest.quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.quote:
Naam van die gast?quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
Nee, was pm, ga ik geen naam van geven zo openbaar.quote:
Het was toch een stumper, doe gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, was pm, ga ik geen naam van geven zo openbaar.
Ik wil geen ban ofzo....quote:
Precies.quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
Eveneens eensch.quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Precies.
Wat ik al eerder schreef, hem weren (of beletten te spreken) komt over alsof je hem serieus neemt en dat is iets wat bij zo'n stumper totaal niet aan de orde zou moeten zijn. Voegt hij (strafbare) daden bij zijn woorden, dan gewoon oppakken.
Aanzetten tot geweld is strafbaar in Nederland en als ik zo hoor wat deze meneer propageert, dan is dat feitelijk wat hij doet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Eveneens eensch.
Hij zou de vrijheid moeten hebben om zijn walgelijke gedachtengoed te prediken. Als idioten daar dan ook nog grof voor willen betalen, lucky guy. Sommige bekende mensen in deze wereld houden er ook walgelijke acties en uitspraken op na en die laten we ook nog steeds toe met zijn allen.
Op het moment dat hij of een van zijn volgertjes daadwerkelijk iets doen dat tegen de wet is, meteen aanpakken. Dit lijkt me een psychisch gestoorde gast die hulp nodig heeft in het maatschappelijk belang, helaas (voor de vrouwen en trouwens ook de mannen die blijkbaar niet zo sterk in hun schoenen staan en zich laten kaalplukken) worden zijn waanbeelden alleen maar gevoed en bevestigt en blijft de hulp uit.
Volgens mij is het precies omgekeerd, Blanc probeert mannen juist aan de vrouw te helpen, hij organiseert geen vrouwenhaat-groepen ofzo.quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen.
De manier is alleen wel doordrenkt van vrouwenhaat.quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies omgekeerd, Blanc probeert mannen juist aan de vrouw te helpen, hij organiseert geen vrouwenhaat-groepen ofzo.
De manier waarop, daar kun je wel vraagtekens bij zetten...
Dat geloof ik zo als ik die berichten zie (nooit een seminar van hem bijgewoondquote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld is strafbaar in Nederland en als ik zo hoor wat deze meneer propageert, dan is dat feitelijk wat hij doet.
Echt nieuw is het idee van PUA nou ook weer niet. Een voorbeeldje is bijv. www.pickupguide.com, die site komt al uit 1999. (Heb een jaar of vijf geleden eens een keertje in zo'n topic in R&P gekeken en daar werd o.a. deze site genoemd.)quote:Op maandag 17 november 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
PUAs zoals Julien Blanc zijn een modern maatschappelijk probleem, waarbij afgewezen mannen communities vormen en zichzelf versterken in hun afkeer voor vrouwen. Je ziet het in beperkte mate terug op fok!. Er moet duidelijk iets aan gedaan worden, want het is toxisch voor de samenleving (temeer omdat het soms werkt ook). Iemand toegang tot het land ontzeggen vind ik dan weer wat ver gaan.
Ik heb ook wel eens een docu over wat onschuldigere varianten gezien die er veelal op gericht leken om mannen die wat weinig zelfvertrouwen hebbenhandvaten te bieden om contact te leggen met vrouwen. Daar lijkt me niet zoveel mis mee. Sociale vaardigheden zijn nou eenmaal ook vaardigheden die je kunt aanleren. Daar bestaat ook bijvoorbeeld in professioneel opzicht een hele industrie voor.quote:Op maandag 17 november 2014 13:53 schreef Azorius het volgende:
Dat hele PUA fenomeen is gewoon walgelijk, maar deze jongen slaat echt alles. 'Pick Up Artist'... alsof vrouwen versieren een kunstvorm is waarbij de man de artiest zou zijn. Waar gaat het heen met deze wereld.
Nee, jij bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Feministische grapjes zal ik nooit meer maken.
[..]
Je bent hiermee een grotere man/vrouw dan 99% van Nederland.
Laat ik vooropstellen dat ik het ook een raar, narcistisch ventje vind. Maar om iemand te weren voor zijn gedachtegoed gaat mij te ver. Het hebben van een afwijkende mening, zou nooit aanleiding moeten zijn om iemand het land te ontzeggen, als diegene er niet voor is veroordeeld. Je mening is tot op zekere hoogte een vrijwaring, maar als je daarin te ver gaat of iets doet dat niet kan, wordt je daarvoor vervolgd. Tot op heden is dit volgens mij niet gebeurt.quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat Julien Blancs opmerkingen op zijn blog en tijdens zijn voorstellingen ongewenst gedrag naar vrouwen kan uitlokken. In het ergste geval kunnen deze ideeën zelfs ongewenste gedragingen veroorzaken die strafbaar zijn.
Juliens tweets zoals 'what does no mean no ?', 'it's a lot easier to treat her like shit, if you objectify her first' of deze 'don't worry, I only abuse women' kan een jongen het idee geven dat het oké is om slecht met een meisje om te gaan of zelfs door te gaan tijdens de seks, ook al geeft het meisje aan het niet prettig te vinden. Als regering wil je niet verantwoordelijk zijn voor de promotie van dit soort gedachtegoed en gedrag. Ik vind het daarom terecht dat ze hem de toegang weigeren.
Ik snap nog steeds niet wat dit plaatje met dit topic te maken heeft, t komt iig niet van die gast...quote:
Ah dat heb ik gemist. Daar ligt wel duidelijk de grens ja.quote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld is strafbaar in Nederland en als ik zo hoor wat deze meneer propageert, dan is dat feitelijk wat hij doet.
Hij heeft bij dat plaatje de opmerking geplaatst dat het ook als je persoonlijke checklist kan dienen (dingen die je kunt doen om te zorgen dat ze geinteresseerd in je blijft zeg maar) op zijn facebook pagina.quote:Op maandag 17 november 2014 15:26 schreef 1Liner het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat dit plaatje met dit topic te maken heeft, t komt iig niet van die gast...
https://www.google.nl/sea(...)violence%3B720%3B750
5500 dollar aan waarde voor maar 500 dollar maximaal! Jullie anti reactie is een beetje raar. De beste man is bijna een liefdadigheidsinstelling zoveel geeft hij gratis weg.quote:Over 13 hours of PURE RAW TRAINING
With LIVE INFILED FOOTAGE to Demonstrate
What Good Game Actually Looks Like ........ $270/hr = $3,500+ USD
BE MY WINGMAN........ Priceless
BOUNCER GAME........ $47 USD
TYLER/JULIEN
GAME LESSONS........ $97 USD
HOW TO GET A
GF / F-BUDDY........ $67 USD
TOTAL VALUE........$3,711 USD
Epiphany Series
EACH SERIES (6)........ $147/ea = $882 USD
Pimp Series
EACH SERIES (3)........ $197/ea = $591 USD
ONCE-IN-A-LIFETIME
LIVE EVENT........ $297 USD
PRIVATE JULIEN
FACEBOOK GROUP........ PRICELESS![]()
30-DAY MONEY BACK
GUARANTEE........ PRICELESS
GRAND TOTAL VALUE........$5,481 USD
Meneer Blanc die neukt heel erg veel. Elliot kon niemand krijgen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:27 schreef Twiitch het volgende:
Hij doet me denken aan die creep uit Amerika. Die een tijdje terug begon te schieten.
Ik zie ook wel een overeenkomst hoor. Beiden gefrustreerd omdat ze niet normaal met vrouwen konden omgaan en vervolgens geweld tegen vrouwen gaan gebruiken. De een schiet ze dood de ander rand ze aan/verkracht ze.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Meneer Blanc die neukt heel erg veel. Elliot kon niemand krijgen.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Morrigan het volgende:
Toch vraag ik me af of deze vent een gevaar voor de samenleving is.
Het gaat me er ook om dat hij anderen met zijn ideeën aanzet tot maatschappelijk ongewenst gedrag. In mijn ogen is dat de grens waar vrijheid van meningsuiting stopt. Neem Hans Teeuwen. Hij beledigt bepaalde groepen in zijn shows tot op het bot, maar hij propagandeert geen haat of disrespect naar deze groepen. Julien geeft duidelijk de boodschap af, dat het prima is om vrouwen als minderwaardig te zien en te behandelen. Dat vind ik een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 17 november 2014 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik het ook een raar, narcistisch ventje vind. Maar om iemand te weren voor zijn gedachtegoed gaat mij te ver. Het hebben van een afwijkende mening, zou nooit aanleiding moeten zijn om iemand het land te ontzeggend, als diegene er niet voor is veroordeeld. Je mening is tot op zekere hoogte een vrijwaring, maar als je daarin te ver gaat of iets doet dat niet kan, wordt je daarvoor vervolgd. Tot op heden is dit volgens mij niet gebeurt.
Hij zegt dat hij veel neukt ja.quote:Op maandag 17 november 2014 16:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Meneer Blanc die neukt heel erg veel. Elliot kon niemand krijgen.
Ja klopt poeh. Laten we iedereen met een afwijkende zienswijze vogelvrij verklaren omdat de gedachtepolitie het niet met ze eens is.quote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me er ook om dat hij anderen met zijn ideeën aanzet tot maatschappelijk ongewenst gedrag. In mijn ogen is dat de grens waar vrijheid van meningsuiting stopt. Neem Hans Teeuwen. Hij beledigt bepaalde groepen in zijn shows tot op het bot, maar hij propagandeert geen haat of disrespect naar deze groepen. Julien geeft duidelijk de boodschap af, dat het prima is om vrouwen als minderwaardig te zien en te behandelen. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
Ditquote:Op maandag 17 november 2014 18:17 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
[..]
Het gaat me er ook om dat hij anderen met zijn ideeën aanzet tot maatschappelijk ongewenst gedrag. In mijn ogen is dat de grens waar vrijheid van meningsuiting stopt. Neem Hans Teeuwen. Hij beledigt bepaalde groepen in zijn shows tot op het bot, maar hij propagandeert geen haat of disrespect naar deze groepen. Julien geeft duidelijk de boodschap af, dat het prima is om vrouwen als minderwaardig te zien en te behandelen. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
Het gaat hier niet om een afwijkende zienswijze. Het gaat om het aanzetten tot gedrag dat grenst aan geweld/aanranding van vrouwen. Ook schuwen die mensen van RSD verkrachting niet, kijk maar naar dat YouTube filmpje waarin die Owen Cook een gedetailleerde beschrijving van een verkrachting geeft waarbij hij zichzelf overduidelijk als een held neerzet en zijn toehoorders aanspoort hetzelfde te doen.quote:Op maandag 17 november 2014 18:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja klopt poeh. Laten we iedereen met een afwijkende zienswijze vogelvrij verklaren omdat de gedachtepolitie het niet met ze eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |