Dit.quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Laureline het volgende:
Best seksistisch, door deze 'expert' de toegang tot het land te ontzeggen geef je eigenlijk toe dat de Britse vrouwen dus niet zelfstandig in staat zouden zijn zo'n figuur af te wijzen of keihard uit te lachen bij zijn 'versier'pogingen.
What. The. Fuck.quote:Op zondag 16 november 2014 19:26 schreef theunderdog het volgende:
Die Owen Cook is ook een ventje: http://www.liveleak.com/view?i=02b_1416002432
quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8.
Neuh ik vind hem hetzelfde als een haatimam.quote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vergeleken met de terugkerende Syriėstrijders en haatimams die binnen worden gelaten is Blanc een lieverdje, hypocrisie ten top weer.
Walgelijk of niet, het is geen reden om een persoon tot persona non grata te verklaren. Dat het daarentegen wel gebeurt is triestig.quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Zijn website: http://pimpingmygame.com.
Walgelijke gast, maar om zo iemand nu het land te ontzeggen, gaat mij wat ver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet me ook denken aan die gast van een paar jaar terug van mannen zijn beter dan vrouwen.
http://www.menarebetterthanwomen.com
quote:
Vergeleken met sommige psycho's op Fok! is deze gast nog vrij mild te noemenquote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
OMG wat triest.quote:Op maandag 17 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
Ik heb een pm in die strekking gehad, waarschijnlijk dus van iemand die deze gast als vb heeft![]()
Echt, een heel aantal dingen zo letterlijk vertaald naar het nederlands
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.quote:
Naam van die gast?quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
Nee, was pm, ga ik geen naam van geven zo openbaar.quote:
Het was toch een stumper, doe gewoon.quote:Op maandag 17 november 2014 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, was pm, ga ik geen naam van geven zo openbaar.
Ik wil geen ban ofzo....quote:
Precies.quote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Vond het toen al mwaw, zeker aangezien die gast nogal tekeer ging over vrouwen op het forum(gore hoeren enzo). Maar nu zie ik dus dat het bijkans 1 op 1 vertaald is en overgenomen van deze gast.
Vind het wel grappig eigenlijk...Zo treurig dat het grappig wordt.
Snapte al niet dat iemand dacht op zo'n manier succesvol te kunnen zijn.
Verder dan nog ontopic.
Deze gast is een randdebiel, toch zou ik het niet verboden willen hebben dat hij spreekt. Maar zodra hij 1 van die dingen in praktijk brengt die niet kunnen dan gewoon keihard aanpakken.
Eveneens eensch.quote:Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Precies.
Wat ik al eerder schreef, hem weren (of beletten te spreken) komt over alsof je hem serieus neemt en dat is iets wat bij zo'n stumper totaal niet aan de orde zou moeten zijn. Voegt hij (strafbare) daden bij zijn woorden, dan gewoon oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |