• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Zo, dat u het even weet.quote:Het Unierecht, in het bijzonder de beginselen van gelijkwaardigheid en doeltreffendheid alsook artikel 47 van het Handvest van de grondrechten van de Europese Unie, staat niet in de weg aan een nationale regel van rechterlijke bevoegdheid, zoals deze van artikel 133, lid 1, van de Administrativnoprotsesualen kodeks (wetboek bestuursprocesrecht), die tot gevolg heeft dat alle geschillen betreffende de beslissingen van een nationale instantie die belast is met de betaling van landbouwsteun in het kader van de uitvoering van het gemeenschappelijk landbouwbeleid van de Europese Unie, worden toegewezen aan één enkele rechterlijke instantie, voor zover de voorwaarden voor vorderingen die worden ingediend ter bescherming van de rechten die de justitiabelen aan het recht van de Unie ontlenen, niet ongunstiger zijn dan die welke gelden voor vorderingen ter bescherming van de rechten die worden ontleend aan eventuele in het nationale recht vastgestelde steunregelingen voor landbouwers, en een dergelijke bevoegdheidsregel voor de justitiabelen geen procedurele nadelen inhoudt ter zake van met name de duur van de procedure, waardoor de uitoefening van de aan het recht van de Unie ontleende rechten uiterst moeilijk kan worden gemaakt, hetgeen door de verwijzende rechter moet worden nagegaan.
Nuchter naar de stad is zeker geen aanrader. Vreemd genoeg ook meer kans op onenigheid.quote:Op zondag 16 november 2014 04:12 schreef Ties02 het volgende:
Lelijke TT
Vannacht trouwens nuchter naar de stad geweest, geen aanrader
quote:Op zondag 16 november 2014 04:12 schreef Ties02 het volgende:
Lelijke TT
Vannacht trouwens nuchter naar de stad geweest, geen aanrader
Heel terecht. UU is geweldigquote:Op zondag 16 november 2014 01:21 schreef Kazenbazen het volgende:
edit: heb mij inmiddels aangemeld voor de open dag van de Universiteit Utrecht. Helaas was de intro al vol dus gekozen voor 2 andere delen van de open dag.
Benieuwd wat het inhoud en wat ik er van ga vinden
quote:Op zondag 16 november 2014 14:57 schreef Mshauri het volgende:
Wat blijft Heat toch een geweldige film
De shootout is echt legendarisch.quote:Op zondag 16 november 2014 14:57 schreef Mshauri het volgende:
Wat blijft Heat toch een geweldige film
Staat op YT, waarom zou je die hele film dan kijken? Voor de rest een beetje standaard cop vs killer.quote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De shootout is echt legendarisch.
Dat 4G is echt awesome. Ik kan er zelfs prima mee thuiswerken.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mshauri het volgende:
Potdomme stopt de router er opeens mee
Anti-klacht: via mijn personal hotspot sneller internet dan met de vaste verbinding
Jij toevallig enig idee hoe een router er letterlijk van het één op het andere moment volledig mee kapt? Hij is echt volledig dood, er brandt geen enkel lichtje meer.quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat 4G is echt awesome. Ik kan er zelfs prima mee thuiswerken.
Voeding wellicht? Of de adapter natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jij toevallig enig idee hoe een router er letterlijk van het één op het andere moment volledig mee kapt? Hij is echt volledig dood, er brandt geen enkel lichtje meer.
Het gaat om een Sitecom-router
Filantroop ben je toch ook hè.quote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef eriksd het volgende:
Heb er nog wel een voor je liggen ergens. Ook een sitecom.
Geen idee waar hij ligt overigens.quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Filantroop ben je toch ook hè.
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.htmlquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mshauri het volgende:
Nou wordt gewoon een nieuwe denk ik. Welk model heb jij van TP Link Erik?
Het betere spul inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Tweede link: bobshop.nlquote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Wat is het verschil? Firmwire? Lekker belangrijk zou ik zeggen. Voor 5 tientjes kan het nooit een miskoop zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Mshauri het volgende:
Ja vanwege het verouderde model is hij slecht leverbaar bij de gebruikelijke shops.
Is dit bijvoorbeeld wat (icm 25mbit internet van UPC)
Ik zit niet op te letten. Het is gewoon precies hetzelfde modelquote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Firmwire? Lekker belangrijk zou ik zeggen. Voor 5 tientjes kan het nooit een miskoop zijn.
Hmm. De aansluiting van het internet zit op 1 meter van mijn bed (kan vanwege de inrichting van het huis ook niet anders)quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef eriksd het volgende:
Ding straalt in ieder geval goed dus ik zou hem niet bij je bed zetten.
Studieadviseur inloopspreekuur /jwzquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ey tiesje, weet je heel misschien toevallig of je enkel met bachelor notarieel master bedrijfsrecht kan doen?
als ik zo naar de vakken kijk, wordt er ISR en handelsrecht geadviseerd, de rest niet echt
Tsja, ding heeft door 4 of 5 muren hier nog prima bereik. Dus hij is wel sterk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hmm. De aansluiting van het internet zit op 1 meter van mijn bed (kan vanwege de inrichting van het huis ook niet anders)
Kan je dan ook 1 in plaats van 3 van die antennes erin steken? Of zet dan geen zoden aan de dijk?quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, ding heeft door 4 of 5 muren hier nog prima bereik. Dus hij is wel sterk.
Heb altijd college als er inloop is en donderdag vrij, ga niet naar de uni voor 5 minquote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studieadviseur inloopspreekuur /jwz
Kan nietquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ey tiesje, weet je heel misschien toevallig of je enkel met bachelor notarieel master bedrijfsrecht kan doen?
als ik zo naar de vakken kijk, wordt er ISR en handelsrecht geadviseerd, de rest niet echt
Kerstliedjesquote:Op zondag 16 november 2014 19:56 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat die nieuwe versie van Band Aid de originele heldenversie van de radio duwt.
Je hebt civiel effect nodigquote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom niet
wat wel behalve strafrecht
Dit dus.quote:Op zondag 16 november 2014 19:56 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat die nieuwe versie van Band Aid de originele heldenversie van de radio duwt.
Je zei "enkel bachelor notarieel recht" dusja...quote:Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]je weet toch dat ik dat ga hebben over drie maandjes
is dat alles?
wijsneusquote:Op zondag 16 november 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je zei "enkel bachelor notarieel recht" dusja...
Ik weet niet hoe het zit met bedrijfsrecht, dus luister maar niet naar mij maar naar de studieadviseur
Wat ik er van heb meekregen tot nu toe (Handelsrecht B, CS, Goederenrecht).quote:
Welk artikel heb je voorbereid dan?quote:Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef Blistering het volgende:
Morgen voor 45 minuten op en neer naar Utrecht omdat ik mogelijk een presentatie heb voor mentorlesMoet 5 min duren over een juridisch artikel uit een kwaliteitskrant. Wordt het ook nog eens een loterij of je überhaupt moet, aangezien de les 45 min duurt en we met 26 studenten zijn.
Hbo-praktijken
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)multinationals.dhtmlquote:Op zondag 16 november 2014 22:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Welk artikel heb je voorbereid dan?
Leuk maar vooral pittig onderwerp voor een eerstejaars (toch?)quote:Op zondag 16 november 2014 22:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)multinationals.dhtml
Maar ik gok erop dat ik niet aan de beurt kom
Ja klopt. Maarja het stelt echt minder dan niets voor hoorquote:Op zondag 16 november 2014 23:04 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Leuk maar vooral pittig onderwerp voor een eerstejaars (toch?)
Dit. Vind het ook aardig mwoah. Zal wel debet zijn aan het feit dat ik handels b nog immer moet halenquote:Op zondag 16 november 2014 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat ik er van heb meekregen tot nu toe (Handelsrecht B, CS, Goederenrecht).
Nee, niet echt heel leuk. Maar jij hebt er natuurlijk in de praktijk mee te maken waarschijnlijk.
Stuur ze een Dreigbrief xDquote:Op maandag 17 november 2014 00:30 schreef Ties02 het volgende:
Cijfer is verdomme nog steeds niet aangepast
wees blij dat je überhaupt studiepunten geregistreerd hebt staan, belasting staat er nog steeds niet opquote:Op maandag 17 november 2014 00:30 schreef Ties02 het volgende:
Cijfer is verdomme nog steeds niet aangepast
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 12:18 schreef Yreal het volgende:
Blijven titels van schrijvers staan in voetnoten en literatuurlijst?
Cool van zequote:Op maandag 17 november 2014 12:33 schreef Mshauri het volgende:
Op zondagavond 10 uur besteld, volgende ochtend om 12 uur binnen.
Coolblue
Coolbluequote:Op maandag 17 november 2014 12:33 schreef Mshauri het volgende:
Coolblue
Niet gehaaldquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gehaaldSowieso naar de nabespreking, dadelijk hebben ze mijn bonus niet verwerkt zoals met straf.
En ook inhoudelijk kijken, kon 1,5 punt sprokkelen maar had geen zin voor cijferverhogingquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gehaaldSowieso naar de nabespreking, dadelijk hebben ze mijn bonus niet verwerkt zoals met straf.
Ja en dat je in weet ik veel februari ofzo wil instromen, nog niet gedaan overigens, ben er nog niet uit.quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef Etsu het volgende:
Net studieadviseur gesproken, voor bedrijfsrecht master enkel CE nodig, voor S&B ook staats3 nodig. No way dat ik dat ga doen.
Moet je ook om verklaring ofzo vragen bij studieadviseur waarna je geplaatst/toegelaten kan worden voor master Nederlands recht omdat je geen rechtsgeleerdheid bachelor hebt, ties?
Ja klopt. En ik vroeg ook zo van of dit alles was, zij zo: 'en betalen'quote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en dat je in weet ik veel februari ofzo wil instromen, nog niet gedaan overigens, ben er nog niet uit
Wat bedoelt ze daar precies mee? Want het geldt niet als tweede studie dacht ik.quote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja klopt. En ik vroeg ook zo van of dit alles was, zij zo: 'en betalen'
Gewoon collegegeld bedoelt zequote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze daar precies mee? Want het geldt niet als tweede studie dacht ik.
Oh HAHAHHAHAHquote:Op maandag 17 november 2014 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon collegegeld bedoelt ze
Was n grapje bedoeld
Veelvoorkomend probleemquote:Op maandag 17 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
iPod wordt niet herkend in iTunes weet iemand waarom?
Heb iTunes al opnieuw geïnstalleerd
Thanksquote:Op maandag 17 november 2014 13:29 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Veelvoorkomend probleemVaak zit er iets mis in apparaatbeheer.
http://support.apple.com/nl-nl/TS1538
Hier zou je verder mee moeten komen
Dat is wel zonde van je tijd, hopelijk telt die aanwezigheid wel voor bonus?quote:Op maandag 17 november 2014 14:19 schreef Blistering het volgende:
Nou dat was weer feest. Voor 45 minuten op en neer gereisd puur alleen voor een aanwezigheidsvinkjeHoefde niet eens te presenteren.
Nu wel 2,5 dag vrijVanavond nog ff 30 euro cashen bij de vergadering @ work, mooi leven.
Nee, je mag max. 2 lessen missen. Mis je er meer dan 2, dan vervalt de mogelijkheid te herkansen voor grondslagen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat is wel zonde van je tijd, hopelijk telt die aanwezigheid wel voor bonus?
Weet iemand hier trouwens wie bepaalt of een verdragsbepaling ieder verbindend is? (Art 94 Gw) Dit doet de rechter toch?
quote:Op maandag 17 november 2014 14:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, je mag max. 2 lessen missen. Mis je er meer dan 2, dan vervalt de mogelijkheid te herkansen voor grondslagen.
Als je je er tijdens een proces op beroept wel ja.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Weet iemand hier trouwens wie bepaalt of een verdragsbepaling ieder verbindend is? (Art 94 Gw) Dit doet de rechter toch?
Dit dus.quote:
Ik had op de allereerste dag dat ze zijn begonnen met deze actie ook een TV besteld. Die is niet de volgende dag komen opdagen....er waren iets te veel bestellingen dan de bezorger aankonquote:Op maandag 17 november 2014 12:33 schreef Mshauri het volgende:
Coolblue
Aahh bedankt! Duidelijk, ik heb nog iets waarover ik twijfel:quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Als je je er tijdens een proces op beroept wel ja.
Kan me verder ook niet een andere situatie bedenken wanneer dit zou spelen.
Misschien wordt het tijd je seizoenskaart op te zeggenquote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef Ties02 het volgende:
Zo heerlijke workout gehad
Wel zo skeer dat ik een maat mijn boodschappen heb laten betalen
quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd je seizoenskaart op te zeggen
Heb je dat kutding nou gefixt?quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd je seizoenskaart op te zeggen
Die analyse lijkt mij wel te kloppen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef Accursius het volgende:
[..]
Aahh bedankt! Duidelijk, ik heb nog iets waarover ik twijfel:
"Burgers kunnen door middel van het individuele klachtrecht uit het EVRM alle schendingen van nationale en internationale grondrechten door hun staat bij het EHRM aanhangig maken."
Juist/Onjuist
Ik denk zelf onjuist, immers oordeelt het Hof alleen over zaken omtrent de schending van interpretaties van het EVRM en de daarbijbehorende protocollen Art 32 EVRM. Hieronder vallen dan toch niet de nationale grondrechten?
Ja ziet er vet uit. Maar hier gaat (voorlopig) geen next-gen komenquote:
Vanwege de kosten, tijdgebrek of wat?quote:Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ja ziet er vet uit. Maar hier gaat (voorlopig) geen next-gen komen
Combinatie van beide. Ben daarnaast ook al een tijdje GTA-moe. Die first-person-mode voegt daar misschien een weekje plezier aan toequote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanwege de kosten, tijdgebrek of wat?
Duidelijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Combinatie van beide. Ben daarnaast ook al een tijdje GTA-moe. Die first-person-mode voegt daar misschien een weekje plezier aan toe
Nee geen geld maar als ik ergens (betaald) ga werken komend jaar of deze zomer dan zit ik er wel over na te denkenquote:
Merciquote:Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Die analyse lijkt mij wel te kloppen.
Het zou leuker zijn als ie van der Deelnemingsvrijstelling heettequote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef Yreal het volgende:
Haha, een hoogleraar belastingrecht die van der geld heet. Of is het nou heel kinderachtige dat ik dat kan waarderen?
Daar heeft 'ie dan wel weer een boek over geschrevenquote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als ie van der Deelnemingsvrijstelling heette
PS4, betere specs en prijsquote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Zit er aan te denken om mezelf een (vervroegd) kerstcadeau te doen. PS4 of Xbox One, roept u maar.
PS online kost nu ook geld, dus dat voordeel is weg.quote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Zit er aan te denken om mezelf een (vervroegd) kerstcadeau te doen. PS4 of Xbox One, roept u maar.
Hoe ging ie ook al weer?quote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe ging ie ook al weer?
Wil je een multimedia machine die games draait, of een game machine die filmpjes kan draaien?
Wat. Die 360-controller is echt een ondingquote:Op maandag 17 november 2014 16:48 schreef Accursius het volgende:
Gewoon PS4 met een 360 controller, dat moest vast lukken met een kabeltje.
Of een Surinamer die Zack Doekoe heet.quote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef Yreal het volgende:
Haha, een hoogleraar belastingrecht die van der geld heet. Of is het nou heel kinderachtige dat ik dat kan waarderen?
quote:Op maandag 17 november 2014 16:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of een Surinamer die Zack Doekoe heet.
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef Yreal het volgende:
Of is het racistisch om daarom te lachen?
Ik ga 'm morgen weer slopenquote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe standaard gekocht en gemonteerd vanmiddagErg trots op mezelf.
Dacht ik ook. Heb voorheen altijd een Xbox gehad eigenlijk. Eens even kijken of er nog exclusives zijn voor de Xbox die de moeite waard zijn.quote:
Zeg jongens, doe dit lekker via de Whatsappquote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook nuttig maken door dat ding bij m'n voorwiel te fixen
Dus, hoeveel schroefjes waren dat? 2?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe standaard gekocht en gemonteerd vanmiddagErg trots op mezelf.
Hallo wat denk je dat ik ben? Je loopjongen?quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook nuttig maken door dat ding bij m'n voorwiel te fixen
Waar zit die?quote:Op maandag 17 november 2014 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Binnenkort de letterenbieb maar eens ontdekken
Omdat inkomen uit een vordering heel anders belast is?quote:Op maandag 17 november 2014 17:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Zeg, iemand hier die mij even kort het voor de stille vennoot te behalen fiscale voordeel in een commanditaire vennootschap uit kan leggen? Waarom commanditair gaan en niet "gewoon" geldschieter zijn?
Anders belast dan wat? Commanditair vennoot is niet aansprakelijk voor zakelijke crediteuren en derhalve geen ondernemer.quote:Op maandag 17 november 2014 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat inkomen uit een vordering heel anders belast is?
Commanditair vennoot is WEL ondernemer.quote:Op maandag 17 november 2014 17:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Anders belast dan wat? Commanditair vennoot is niet aansprakelijk voor zakelijke crediteuren en derhalve geen ondernemer.
Heb in een ander topic al een gedeelte van het antwoord gekregen, maar alsnog bedankt.
Medegerechtigdequote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Commanditair vennoot is WEL ondernemer.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Art. 3.4 Wet IB 2001.quote:In deze afdeling en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder ondernemer: de belastingplichtige voor rekening van wie een onderneming wordt gedreven en die rechtstreeks wordt verbonden voor verbintenissen betreffende die onderneming.
Is dat zo? Zie art. 3.4 Wet IB 2001.quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eh, dat is dus dezelfde miskleun als ik op het eerste tentamen maaktequote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Is dat zo? Zie art. 3.4 Wet IB 2001.
Volgens mij is een stille vennoot feitelijk geen ondernemer voor IB-doeleinden, maar worden zijn inkomsten wel als 'winst uit onderneming' beschouwd, zie art. 3.3, lid 1 sub a Wet IB 2001.
De fiscale faciliteiten voor 'echte' ondernemers krijgt hij dus niet. Wel kan hij bijv. gebruik maken van de investeringsaftrek
Maar met een beetje pech wordt die winst dan tegen 52% belast in box 1, terwijl je de investering als openstaande vordering toch gewoon bij het vermogen van box 3 kan laten belasten ogv die vermogenrendementsheffing? Natuurlijk ziet die laatste wel op het gehele geïnvesteerde vermogen, maar ik kan me voorstellen dat er zat situaties denkbaar zijn waarin een cv-constructie het onderspit delft tegen een "gewone" investering.quote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef Mshauri het volgende:
Volgens mij is een stille vennoot feitelijk geen ondernemer voor IB-doeleinden, maar worden zijn inkomsten wel als 'winst uit onderneming' beschouwd, zie art. 3.3, lid 1 sub a Wet IB 2001.
schandaligquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Ties02 het volgende:
Jezus Yreal hoelang heb je nou al IB winst enzo gehad..
Onvoorstelbaar
Zal ik mezelf maar van kant maken?quote:Op maandag 17 november 2014 17:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tchock ook
Waar hij dan ook moge zijn
Tchock heeft niks leuks te vinden, die begint pas.quote:Op maandag 17 november 2014 17:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tchock ook
Waar hij dan ook moge zijn
Je moet je wel bedenken dat 9 van de 10 reguliere particuliere investeerders inderdaad niet in een CV gaat zitten rommelen om de door jou genoemde redenen. Maar in een verliessituatie kan het wel aantrekkelijk zijn - moet je het toch meer in de familiesfeer zoeken.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar met een beetje pech wordt die winst dan tegen 52% belast in box 1, terwijl je de investering als openstaande vordering toch gewoon bij het vermogen van box 3 kan laten belasten ogv die vermogenrendementsheffing? Natuurlijk ziet die laatste wel op het gehele geïnvesteerde vermogen, maar ik kan me voorstellen dat er zat situaties dankbaar zijn waarin een cv-constructie het onderspit delft tegen een "gewone" investering.
Weet waarschijnlijk al meer dan Y, maar dat geheel terzijdequote:Op maandag 17 november 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock heeft niks leuks te vinden, die begint pas.
Oh nee, mijn studie is totaal zinloos. VERTEL HET TIES, WAT MOET IK DOEN ?!?!?!?quote:Op maandag 17 november 2014 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weet waarschijnlijk al meer dan Y, maar dat geheel terzijde
Ja, ik las dat dat vooral voor schepen een interessante constructie bleek. Dank voor de uitleg!quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat 9 van de 10 reguliere particuliere investeerders inderdaad niet in een CV gaat zitten rommelen om de door jou genoemde redenen. Maar in een verliessituatie kan het wel aantrekkelijk zijn - moet je het toch meer in de familiesfeer zoeken.
Internationaal is het weer een heel ander verhaal, omdat je met CV's lekker kan knutselen met hybride status etc.
Daarnaast is een cv interessant voor schepen en die groene investeringen etc, omdat je op het met vreemd vermogen gefinancierde gedeelte van de investering ook volledig kon afschrijven en je dus een enorme hefboom kreeg. Volgens mij wordt daar nu wat aan gedaan.
Hebben wij dit ook gehad bij belasting1? Ik kan me wel herinneren dat vorig jaar over CV in t tentamen stond waar bijna niemand het antwoord op wistquote:Op maandag 17 november 2014 18:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weet waarschijnlijk al meer dan Y, maar dat geheel terzijde
quote:Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet je wel bedenken dat 9 van de 10 reguliere particuliere investeerders inderdaad niet in een CV gaat zitten rommelen om de door jou genoemde redenen. Maar in een verliessituatie kan het wel aantrekkelijk zijn - moet je het toch meer in de familiesfeer zoeken.
Internationaal is het weer een heel ander verhaal, omdat je met CV's lekker kan knutselen met hybride status etc.
Daarnaast is een cv interessant voor schepen en die groene investeringen etc, omdat je op het met vreemd vermogen gefinancierde gedeelte van de investering ook volledig kon afschrijven en je dus een enorme hefboom kreeg. Volgens mij wordt daar nu wat aan gedaan.
Ja wij wel, die vraag had ik volgens mij alle puntenquote:Op maandag 17 november 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben wij dit ook gehad bij belasting1? Ik kan me wel herinneren dat vorig jaar over CV in t tentamen stond waar bijna niemand het antwoord op wist
Beter je best doen. Zelfs de beginners corrigeren je nu.quote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee, mijn studie is totaal zinloos. VERTEL HET TIES, WAT MOET IK DOEN ?!?!?!?
Beginners?!quote:Op maandag 17 november 2014 18:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beter je best doen. Zelfs de beginners corrigeren je nu.
Een gevorderde (faalhaas)quote:Op maandag 17 november 2014 19:26 schreef Yreal het volgende:
Als mshauri een beginner is, wat ben ik dan wel
is m4 vakquote:Op maandag 17 november 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Belastingrecht 2 is trouwens best wel leuk
Ik moest lachen om de "ik ga 2 juridische activiteiten doen"quote:Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
Als je nou twee masters wilt doen en je rekt er drie jaar voor uit (incl. stage + andere (juridische) activiteiten), is het dan een minpunt of maakt het geen reet uit?
Ik zit erover te denken om dit jaar notarieel (bijna) af te ronden en volgend jaar vier (keuze/m4-) vakken voor in de master (in totaal 23 ECTS) + stage bij notariskantoor + twee juridische activiteiten te doen en de twee jaar daarop de masters te doen (de bijhorende vakken die ik pas in de master mag doen ivm harde knip en scripties).
En ik wil volgend jaar niet ingeschreven staan als masterstudent ivm stufi.
Wat is er zo grappig aan?quote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de "ik ga 2 juridische activiteiten doen"
Wellicht dat t niet makkelijk is in Amsterdam, maar hier hebben ze genoeg juridische 'baantjes' danwel op vrijwillige basis.quote:Op maandag 17 november 2014 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof je een pondje kaas gaat kopen op de markt
Wat is nou je vraag? Of drie jaar over twee masters een probleem is? Hoe oud ben je dan bij het afronden?quote:Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
Als je nou twee masters wilt doen en je rekt er drie jaar voor uit (incl. stage + andere (juridische) activiteiten), is het dan een minpunt of maakt het geen reet uit?
Ik zit erover te denken om dit jaar notarieel (bijna) af te ronden en volgend jaar vier (keuze/m4-) vakken voor in de master (in totaal 23 ECTS) + stage bij notariskantoor + twee juridische activiteiten te doen en de twee jaar daarop de masters te doen (de bijhorende vakken die ik pas in de master mag doen ivm harde knip en scripties).
En ik wil volgend jaar niet ingeschreven staan als masterstudent ivm stufi.
Als je wat te melden hebt, wat bestuursdingen hebt gedaan en geen dramatische cijfers kom je hier ook wel aan een stage. Als je dan eenmaal een goede beoordeling hebt is het helemaal een eitje.quote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wellicht dat t niet makkelijk is in Amsterdam, maar hier hebben ze genoeg juridische 'baantjes' danwel op vrijwillige basis.
Belastingwinkel, rechtswinkel, kinder- en jongerenrechtswinkel etc.
Uhu.quote:Op maandag 17 november 2014 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is nou je vraag? Of drie jaar over twee masters een probleem is? Hoe oud ben je dan bij het afronden?
Ik zat er meer mee dat 3 jaar doen over 2 masters beetje aan de lange kant in de ogen voor m'n toekomstige werkgever.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef eriksd het volgende:
Oh, wat is het probleem dan? Klinkt als een goed plan.
Meeste sollicitanten die ik hier zie doen 2 jaar over 1 master en 1 stage. Dus drie jaar voor twee masters met meer activiteiten is niet lang.quote:Op maandag 17 november 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat er meer mee dat 3 jaar doen over 2 masters beetje aan de lange kant in de ogen voor m'n toekomstige werkgever.
Ik wil m'n mogelijkheden gewoon zo breed mogelijk maken. Als de huidige juristen 't zo moeilijk hebben, hoe moet 't dan met mij met m'n handicap?
Ik ben gewoon beetje bang
jij leek me wel het type dat inmiddels de kerstboom had staan.quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef eriksd het volgende:
Binnenkort toch maar eens de verwarming aandoen.
Last Christmas zingen met Boterbartje en met warme chocolademelk op het verwarmde dakterras.quote:Op maandag 17 november 2014 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij leek me wel het type dat inmiddels de kerstboom had staan.
Ik ga ook voor 2.5 jaar over 2 masters(plus aparte scripties) inclusief stage, liefst 2. Kan me niet voorstellen dat dat slecht is, net als erik zegt. Zeker als je dan wat meer dan alleen 6jes haalt moet het wel lukken.quote:Op maandag 17 november 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat er meer mee dat 3 jaar doen over 2 masters beetje aan de lange kant in de ogen voor m'n toekomstige werkgever.
Ik wil m'n mogelijkheden gewoon zo breed mogelijk maken. Als de huidige juristen 't zo moeilijk hebben, hoe moet 't dan met mij met m'n handicap?
Ik ben gewoon beetje bang
quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef Ties02 het volgende:
Erik raadde mij aan het werken zo lang mogelijk uit te stellen, dit zegt ongetwijfeld veel over zijn huidige positie
Middelgroot dan? Of versta je dat onder klein. Dat is namelijk mijn plan. Eerst kijken bij een middelgroot kantoor (Dirk Zwager, Kienhuis, Damsté etc.). En daarna Zuidas. Denk dat je bij dat laatste inderdaad veel minder snel eigen verantwoordelijkheid en zaken zult krijgen dan bij een kleiner kantoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:05 schreef Valid het volgende:
Goedemorgen.
Was gisteren bij een Zuidaskantoor waar een partner bij de borrel na een gesprek van een half uurtje zei dat als zijn zoon rechten zou studeren en advocaat wilde worden hij hem 'serieus zou laten overwegen' of het niet beter zou zijn om te beginnen bij een klein kantoor. Op de Zuidas is de kans simpelweg erg groot dat je jarenlang uitvoerende klusjes doet voor iemand die klusjes doet voor iemand die degene die uiteindelijk de deal/zaak doet ondersteunt. Voordat je zelf aan de onderhandeltafel zit of zelf staat te pleiten zijn de meeste mensen alweer weg. Is toch vaak voorbehouden aan seniors en (uiteraard) partners.
Dat idee had ik zelf al lang, maar wel goed om daar ook een keer relaxed met een partner over te praten. Wordt echt tijd om ook een keer serieus bij kleine kantoren te gaan kijken.
De veelzijdigheid en met je voeten in de modder staan heb je denk ik (en ook volgens hem) het meest bij een klein (niet middelgroot) kantoor. Zit zelf bijv. te denken aan Osborne Clarke. Amerikaans kantoor, net paar maanden geleden begonnen, nu iets van 9 man. Ken iemand die daar zit en die doet echt hele andere dingen dan wat je van de Zuidas hoort. Komt ook ondernemerschap, sparren over strategie van het kantoor en heel veel klantencontact bij kijken. Ook voor junioren. En soms met een paar uur voorbereiding in de rechtbank staan en zie je maar te redden. De belangen zijn natuurlijk veel kleiner dan bij de echte Zuidas-zaken, maar daardoor ook veel behapbaarder. Misschien daardoor wel veel leuker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Middelgroot dan? Of versta je dat onder klein. Dat is namelijk mijn plan. Eerst kijken bij een middelgroot kantoor (Dirk Zwager, Kienhuis, Damsté etc.). En daarna Zuidas.
Theequote:Op dinsdag 18 november 2014 08:16 schreef Ties02 het volgende:
Tijd voor een kannetje thee, en dan een vergadering om 9 uur
Nice!quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Thee, is nu ook in de bonus bij de AH. Twee doosjes Pickwick voor 2,-
Ik heb een hele mooie traditionele van m'n ma van thuis meegekregenquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:29 schreef Accursius het volgende:
Ik moet alleen nog even een goede theepot ergens kopen. Ik doe het nu direct uit de koker in een glas. Dan kan ik dus hooguit 1 kop drinken :-(
Ik doe altijd zo'n theezakje in m'n waterkokerquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:29 schreef Accursius het volgende:
Ik moet alleen nog even een goede theepot ergens kopen. Ik doe het nu direct uit de koker in een glas. Dan kan ik dus hooguit 1 kop drinken :-(
wat ranzigquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo'n theezakje in m'n waterkoker
Nadeel is wel dat als je hem op 'keep warm' laat staan er aanslag komt op de bodem, maar dat is wel weer schoon te krijgen
Ook op een middelgroot zullen je werkzaamheden vergelijkbaar zijn met de werkzaamheden zoals Valid ze schetst. Zoals gezegd zul je dan echt naar klein moeten kijken. Overigens moet je niet vergeten dat de doorstroom iets anders -> Zuidas relatief lastiger is dan andersom, vooral met ervaring.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Middelgroot dan? Of versta je dat onder klein. Dat is namelijk mijn plan. Eerst kijken bij een middelgroot kantoor (Dirk Zwager, Kienhuis, Damsté etc.). En daarna Zuidas. Denk dat je bij dat laatste inderdaad veel minder snel eigen verantwoordelijkheid en zaken zult krijgen dan bij een kleiner kantoor.
Waarom zou je dat willen? Met name je laatste punt lijkt mij niet echt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Komt ook ondernemerschap, sparren over strategie van het kantoor en heel veel klantencontact bij kijken. Ook voor junioren. En soms met een paar uur voorbereiding in de rechtbank staan en zie je maar te redden.
Met KLB bedoelde ik niet SES, dus ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eens met Etsu
Je moet gewoon een gigantische mok kopen
Ik post graag waar Paxcon is. En dan is Tiesquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met KLB bedoelde ik niet SES, dus ga maar weer weg.
Ik denk eerder dat je mij zit te achtervolgen i.p.v. die twee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik post graag waar Paxcon is. En dan is Tieser ook nog
Waarom zou ik jou volgen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je mij zit te achtervolgen i.p.v. die twee.
Ga nou maar je koffer inpakken voor morgen.
Omdat je v'liefd op me bent, doh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou volgen?
Ik ga straks eerst naar de kapper, dan wat dingen kopen. Vanavond nog wat zaakjes achter de laptop regelen en dan ga ik morgen inpakken
Heyquote:
Eerstejaars zijn juist vaak van die naieve herten die werkelijk waar geen reet snappen, van wat dan ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey
Rechtenmeisjes zijn wel leuk vaak trouwens. Helemaal als ze ook lid zijn. Wel eerstejaars natuurlijk
Precies jij snapt hetquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn juist vaak van die naieve herten die werkelijk waar geen reet snappen, van wat dan ook.
Je moet ze ook regelmatig inwisselenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar word/werd je compleet gestoord van.
Volgens mij word ik oud.
Gaat moeilijk als je ze elke keer dat ze hun mond opentrekken moet inwisselen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet ze ook regelmatig inwisselen
Dan ga je snel door de voorraad heen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je ze elke keer dat ze hun mond opentrekken moet inwisselen.
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:36 schreef Etsu het volgende:
Vanaf volgend jaar biedt de RuG ook masterspecialisatie arbeidsrecht aan.
Dat is de kans om Sideshow van de troon te stotenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:36 schreef Etsu het volgende:
Vanaf volgend jaar biedt de RuG ook masterspecialisatie arbeidsrecht aan.
quote:
Gewoon even in de pauze's ernaast doen en na een maandje klaar zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is de kans om Sideshow van de troon te stoten
Deze man weetquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon even in de pauze's ernaast doen en na een maandje klaar zijn.
rechten in een notendopquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon even in de pauze's ernaast doen en na een maandje klaar zijn.
Hey Morti ouwe reus!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik post graag waar Paxcon is. En dan is Tieser ook nog
Ik ben bijna bij met SoA. 6 seizoenen in 2,5 week gekekenquote:
Nice, blijft een toffe serie, ga van de zomer denk ik ook helemaal weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij met SoA. 6 seizoenen in 2,5 week gekeken
Misschien moet je die afkorting alleen niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij met SoA. 6 seizoenen in 2,5 week gekeken
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien moet je die afkorting alleen niet meer gebruiken.
[..]
[..]
Het is wat hé.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Prima voedsel. Zeker als de helft nog bevroren is
Gewoon helemaal Hansie Hansie show, ik geef het een 8,1 mede vanwege het ontroerende einde!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga vi vanavond terug kijken. Cijfer van de show?
Ben niet zo'n fan van hansie maar ga er lekker voor zitten!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal Hansie Hansie show, ik geef het een 8,1 mede vanwege het ontroerende einde!
Veel plezier pikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van hansie maar ga er lekker voor zitten!
Die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal Hansie Hansie show, ik geef het een 8,1 mede vanwege het ontroerende einde!
Als je net zo veel gevoelens hebt als een natte tosti, ja dan was het awkward. Het was gewoon een oprecht mooi moment, jammer dat je dat niet inziet.quote:
Het schijnt dat hij zich niet fijn voelt bij z'n UIquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij was ook niet in het duizendste topic
Maar wel op de meet. Dat pleit voor hem. Ha ik zei pleit. Toepasselijk hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij zich niet fijn voelt bij z'n UI
Nou wat een belediging ineensquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je net zo veel gevoelens hebt als een natte tosti, ja dan was het awkward. Het was gewoon een oprecht mooi moment, jammer dat je dat niet inziet.
Oke je mag kiezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Etsu het volgende:
Mortaxx, je verpest de sfeer hier.
Ik zal weer m'n best doen om t op te krikken hier
Sanasoufiquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke je mag kiezen.
Sanasoufi of moi
#vioranje2014 #neverforgetquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wel op de meet. Dat pleit voor hem. Ha ik zei pleit. Toepasselijk hier
quote:Nog meer goed nieuws! Vanaf volgend studiejaar biedt de universiteit ook de master Energy & Climate Law aan. Voorheen was dit slechts een specialisatie bij European Law, maar vanaf volgend jaar dus een volledige master.
18 euro voor een pak. Niet heel goedkoop volgens mijquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:33 schreef Ties02 het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor de stomerij?
Ah ok, 16,95 hier en ik vroeg me af wat gebruikelijk isquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Mshauri het volgende:
[..]
18 euro voor een pak. Niet heel goedkoop volgens mij
Ja, dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah ok, 16,95 hier en ik vroeg me af wat gebruikelijk is
We zitten nu over je te roddelenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fijn dat je er eindelijk achter bent he
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Karina gezien, of was jij die met dat mooie kapsel
Ben dan thuisthuis helaas..quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zaterdag tintelier? Paxcon komt ook
Hebben ze in Argentinië een tintelier dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zaterdag tintelier? Paxcon komt ook
Vast nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben ze in Argentinië een tintelier dan?
Die van 2015 komt altijd pas januari/februari. Dus je hebt geen keusquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:59 schreef Ties02 het volgende:
Vraagje aan de fiscalo's
Die bundel van LoLo van 2014 is nog wel te gebruiken toch? Of is er überhaupt nog geen 2015 gedrukt
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom je nog wel op FOK! in die drie maanden?
Natuurlijk. Ik kan toch niet zonder jullie voor zo'n lange tijdquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom je nog wel op FOK! in die drie maanden?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef Mshauri het volgende:
Jongens, volgens mij horen jullie hier thuis Groningen Stad #625 Dij t peerd achter woagen spant, mout zulf trekken
Dacht ik al, thx.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:01 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Die van 2015 komt altijd pas januari/februari. Dus je hebt geen keus
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:00 schreef Mshauri het volgende:
Jongens, volgens mij horen jullie hier thuis Groningen Stad #625 Dij t peerd achter woagen spant, mout zulf trekken
Ik dacht dat jullie weer vrienden waren gewordenquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik kan toch niet zonder jullie voor zo'n lange tijd
I know you want mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |