Veel plezier pikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van hansie maar ga er lekker voor zitten!
Die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal Hansie Hansie show, ik geef het een 8,1 mede vanwege het ontroerende einde!
Als je net zo veel gevoelens hebt als een natte tosti, ja dan was het awkward. Het was gewoon een oprecht mooi moment, jammer dat je dat niet inziet.quote:
Het schijnt dat hij zich niet fijn voelt bij z'n UIquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij was ook niet in het duizendste topic
Maar wel op de meet. Dat pleit voor hem. Ha ik zei pleit. Toepasselijk hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij zich niet fijn voelt bij z'n UI
Nou wat een belediging ineensquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je net zo veel gevoelens hebt als een natte tosti, ja dan was het awkward. Het was gewoon een oprecht mooi moment, jammer dat je dat niet inziet.
Oke je mag kiezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Etsu het volgende:
Mortaxx, je verpest de sfeer hier.
Ik zal weer m'n best doen om t op te krikken hier
Sanasoufiquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke je mag kiezen.
Sanasoufi of moi
#vioranje2014 #neverforgetquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wel op de meet. Dat pleit voor hem. Ha ik zei pleit. Toepasselijk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |