• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Zo, dat u het even weet.quote:Het Unierecht, in het bijzonder de beginselen van gelijkwaardigheid en doeltreffendheid alsook artikel 47 van het Handvest van de grondrechten van de Europese Unie, staat niet in de weg aan een nationale regel van rechterlijke bevoegdheid, zoals deze van artikel 133, lid 1, van de Administrativnoprotsesualen kodeks (wetboek bestuursprocesrecht), die tot gevolg heeft dat alle geschillen betreffende de beslissingen van een nationale instantie die belast is met de betaling van landbouwsteun in het kader van de uitvoering van het gemeenschappelijk landbouwbeleid van de Europese Unie, worden toegewezen aan één enkele rechterlijke instantie, voor zover de voorwaarden voor vorderingen die worden ingediend ter bescherming van de rechten die de justitiabelen aan het recht van de Unie ontlenen, niet ongunstiger zijn dan die welke gelden voor vorderingen ter bescherming van de rechten die worden ontleend aan eventuele in het nationale recht vastgestelde steunregelingen voor landbouwers, en een dergelijke bevoegdheidsregel voor de justitiabelen geen procedurele nadelen inhoudt ter zake van met name de duur van de procedure, waardoor de uitoefening van de aan het recht van de Unie ontleende rechten uiterst moeilijk kan worden gemaakt, hetgeen door de verwijzende rechter moet worden nagegaan.
Nuchter naar de stad is zeker geen aanrader. Vreemd genoeg ook meer kans op onenigheid.quote:Op zondag 16 november 2014 04:12 schreef Ties02 het volgende:
Lelijke TT
Vannacht trouwens nuchter naar de stad geweest, geen aanrader
quote:Op zondag 16 november 2014 04:12 schreef Ties02 het volgende:
Lelijke TT
Vannacht trouwens nuchter naar de stad geweest, geen aanrader
Heel terecht. UU is geweldigquote:Op zondag 16 november 2014 01:21 schreef Kazenbazen het volgende:
edit: heb mij inmiddels aangemeld voor de open dag van de Universiteit Utrecht. Helaas was de intro al vol dus gekozen voor 2 andere delen van de open dag.
Benieuwd wat het inhoud en wat ik er van ga vinden
quote:Op zondag 16 november 2014 14:57 schreef Mshauri het volgende:
Wat blijft Heat toch een geweldige film
De shootout is echt legendarisch.quote:Op zondag 16 november 2014 14:57 schreef Mshauri het volgende:
Wat blijft Heat toch een geweldige film
Staat op YT, waarom zou je die hele film dan kijken? Voor de rest een beetje standaard cop vs killer.quote:Op zondag 16 november 2014 16:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De shootout is echt legendarisch.
Dat 4G is echt awesome. Ik kan er zelfs prima mee thuiswerken.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Mshauri het volgende:
Potdomme stopt de router er opeens mee
Anti-klacht: via mijn personal hotspot sneller internet dan met de vaste verbinding
Jij toevallig enig idee hoe een router er letterlijk van het één op het andere moment volledig mee kapt? Hij is echt volledig dood, er brandt geen enkel lichtje meer.quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat 4G is echt awesome. Ik kan er zelfs prima mee thuiswerken.
Voeding wellicht? Of de adapter natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jij toevallig enig idee hoe een router er letterlijk van het één op het andere moment volledig mee kapt? Hij is echt volledig dood, er brandt geen enkel lichtje meer.
Het gaat om een Sitecom-router
Filantroop ben je toch ook hè.quote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef eriksd het volgende:
Heb er nog wel een voor je liggen ergens. Ook een sitecom.
Geen idee waar hij ligt overigens.quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Filantroop ben je toch ook hè.
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.htmlquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mshauri het volgende:
Nou wordt gewoon een nieuwe denk ik. Welk model heb jij van TP Link Erik?
Het betere spul inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Tweede link: bobshop.nlquote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Wat is het verschil? Firmwire? Lekker belangrijk zou ik zeggen. Voor 5 tientjes kan het nooit een miskoop zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Mshauri het volgende:
Ja vanwege het verouderde model is hij slecht leverbaar bij de gebruikelijke shops.
Is dit bijvoorbeeld wat (icm 25mbit internet van UPC)
Ik zit niet op te letten. Het is gewoon precies hetzelfde modelquote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Firmwire? Lekker belangrijk zou ik zeggen. Voor 5 tientjes kan het nooit een miskoop zijn.
Hmm. De aansluiting van het internet zit op 1 meter van mijn bed (kan vanwege de inrichting van het huis ook niet anders)quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef eriksd het volgende:
Ding straalt in ieder geval goed dus ik zou hem niet bij je bed zetten.
Studieadviseur inloopspreekuur /jwzquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ey tiesje, weet je heel misschien toevallig of je enkel met bachelor notarieel master bedrijfsrecht kan doen?
als ik zo naar de vakken kijk, wordt er ISR en handelsrecht geadviseerd, de rest niet echt
Tsja, ding heeft door 4 of 5 muren hier nog prima bereik. Dus hij is wel sterk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hmm. De aansluiting van het internet zit op 1 meter van mijn bed (kan vanwege de inrichting van het huis ook niet anders)
Kan je dan ook 1 in plaats van 3 van die antennes erin steken? Of zet dan geen zoden aan de dijk?quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, ding heeft door 4 of 5 muren hier nog prima bereik. Dus hij is wel sterk.
Heb altijd college als er inloop is en donderdag vrij, ga niet naar de uni voor 5 minquote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studieadviseur inloopspreekuur /jwz
Kan nietquote:Op zondag 16 november 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
ey tiesje, weet je heel misschien toevallig of je enkel met bachelor notarieel master bedrijfsrecht kan doen?
als ik zo naar de vakken kijk, wordt er ISR en handelsrecht geadviseerd, de rest niet echt
Kerstliedjesquote:Op zondag 16 november 2014 19:56 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat die nieuwe versie van Band Aid de originele heldenversie van de radio duwt.
Je hebt civiel effect nodigquote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom niet
wat wel behalve strafrecht
Dit dus.quote:Op zondag 16 november 2014 19:56 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat die nieuwe versie van Band Aid de originele heldenversie van de radio duwt.
Je zei "enkel bachelor notarieel recht" dusja...quote:Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]je weet toch dat ik dat ga hebben over drie maandjes
is dat alles?
wijsneusquote:Op zondag 16 november 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je zei "enkel bachelor notarieel recht" dusja...
Ik weet niet hoe het zit met bedrijfsrecht, dus luister maar niet naar mij maar naar de studieadviseur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |