Coolbluequote:Op maandag 17 november 2014 12:33 schreef Mshauri het volgende:
Op zondagavond 10 uur besteld, volgende ochtend om 12 uur binnen.
Coolblue
Niet gehaaldquote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gehaaldSowieso naar de nabespreking, dadelijk hebben ze mijn bonus niet verwerkt zoals met straf.
En ook inhoudelijk kijken, kon 1,5 punt sprokkelen maar had geen zin voor cijferverhogingquote:Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gehaaldSowieso naar de nabespreking, dadelijk hebben ze mijn bonus niet verwerkt zoals met straf.
Ja en dat je in weet ik veel februari ofzo wil instromen, nog niet gedaan overigens, ben er nog niet uit.quote:Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef Etsu het volgende:
Net studieadviseur gesproken, voor bedrijfsrecht master enkel CE nodig, voor S&B ook staats3 nodig. No way dat ik dat ga doen.
Moet je ook om verklaring ofzo vragen bij studieadviseur waarna je geplaatst/toegelaten kan worden voor master Nederlands recht omdat je geen rechtsgeleerdheid bachelor hebt, ties?
Ja klopt. En ik vroeg ook zo van of dit alles was, zij zo: 'en betalen'quote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja en dat je in weet ik veel februari ofzo wil instromen, nog niet gedaan overigens, ben er nog niet uit
Wat bedoelt ze daar precies mee? Want het geldt niet als tweede studie dacht ik.quote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja klopt. En ik vroeg ook zo van of dit alles was, zij zo: 'en betalen'
Gewoon collegegeld bedoelt zequote:Op maandag 17 november 2014 13:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze daar precies mee? Want het geldt niet als tweede studie dacht ik.
Oh HAHAHHAHAHquote:Op maandag 17 november 2014 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon collegegeld bedoelt ze
Was n grapje bedoeld
Veelvoorkomend probleemquote:Op maandag 17 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
iPod wordt niet herkend in iTunes weet iemand waarom?
Heb iTunes al opnieuw geïnstalleerd
Thanksquote:Op maandag 17 november 2014 13:29 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Veelvoorkomend probleemVaak zit er iets mis in apparaatbeheer.
http://support.apple.com/nl-nl/TS1538
Hier zou je verder mee moeten komen
Dat is wel zonde van je tijd, hopelijk telt die aanwezigheid wel voor bonus?quote:Op maandag 17 november 2014 14:19 schreef Blistering het volgende:
Nou dat was weer feest. Voor 45 minuten op en neer gereisd puur alleen voor een aanwezigheidsvinkjeHoefde niet eens te presenteren.
Nu wel 2,5 dag vrijVanavond nog ff 30 euro cashen bij de vergadering @ work, mooi leven.
Nee, je mag max. 2 lessen missen. Mis je er meer dan 2, dan vervalt de mogelijkheid te herkansen voor grondslagen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat is wel zonde van je tijd, hopelijk telt die aanwezigheid wel voor bonus?
Weet iemand hier trouwens wie bepaalt of een verdragsbepaling ieder verbindend is? (Art 94 Gw) Dit doet de rechter toch?
quote:Op maandag 17 november 2014 14:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, je mag max. 2 lessen missen. Mis je er meer dan 2, dan vervalt de mogelijkheid te herkansen voor grondslagen.
Als je je er tijdens een proces op beroept wel ja.quote:Op maandag 17 november 2014 14:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Weet iemand hier trouwens wie bepaalt of een verdragsbepaling ieder verbindend is? (Art 94 Gw) Dit doet de rechter toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |