Dit dus.quote:
Ik had op de allereerste dag dat ze zijn begonnen met deze actie ook een TV besteld. Die is niet de volgende dag komen opdagen....er waren iets te veel bestellingen dan de bezorger aankonquote:Op maandag 17 november 2014 12:33 schreef Mshauri het volgende:
Op zondagavond 10 uur besteld, volgende ochtend om 12 uur binnen.
Coolblue
Aahh bedankt! Duidelijk, ik heb nog iets waarover ik twijfel:quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Als je je er tijdens een proces op beroept wel ja.
Kan me verder ook niet een andere situatie bedenken wanneer dit zou spelen.
Misschien wordt het tijd je seizoenskaart op te zeggenquote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef Ties02 het volgende:
Zo heerlijke workout gehad
Wel zo skeer dat ik een maat mijn boodschappen heb laten betalen
quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd je seizoenskaart op te zeggen
Heb je dat kutding nou gefixt?quote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd je seizoenskaart op te zeggen
Die analyse lijkt mij wel te kloppen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef Accursius het volgende:
[..]
Aahh bedankt! Duidelijk, ik heb nog iets waarover ik twijfel:
"Burgers kunnen door middel van het individuele klachtrecht uit het EVRM alle schendingen van nationale en internationale grondrechten door hun staat bij het EHRM aanhangig maken."
Juist/Onjuist
Ik denk zelf onjuist, immers oordeelt het Hof alleen over zaken omtrent de schending van interpretaties van het EVRM en de daarbijbehorende protocollen Art 32 EVRM. Hieronder vallen dan toch niet de nationale grondrechten?
Ja ziet er vet uit. Maar hier gaat (voorlopig) geen next-gen komenquote:
Vanwege de kosten, tijdgebrek of wat?quote:Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ja ziet er vet uit. Maar hier gaat (voorlopig) geen next-gen komen
Combinatie van beide. Ben daarnaast ook al een tijdje GTA-moe. Die first-person-mode voegt daar misschien een weekje plezier aan toequote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vanwege de kosten, tijdgebrek of wat?
Duidelijkquote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Combinatie van beide. Ben daarnaast ook al een tijdje GTA-moe. Die first-person-mode voegt daar misschien een weekje plezier aan toe
Nee geen geld maar als ik ergens (betaald) ga werken komend jaar of deze zomer dan zit ik er wel over na te denkenquote:
Merciquote:Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Die analyse lijkt mij wel te kloppen.
Het zou leuker zijn als ie van der Deelnemingsvrijstelling heettequote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef Yreal het volgende:
Haha, een hoogleraar belastingrecht die van der geld heet. Of is het nou heel kinderachtige dat ik dat kan waarderen?
Daar heeft 'ie dan wel weer een boek over geschrevenquote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als ie van der Deelnemingsvrijstelling heette
PS4, betere specs en prijsquote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Zit er aan te denken om mezelf een (vervroegd) kerstcadeau te doen. PS4 of Xbox One, roept u maar.
PS online kost nu ook geld, dus dat voordeel is weg.quote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Zit er aan te denken om mezelf een (vervroegd) kerstcadeau te doen. PS4 of Xbox One, roept u maar.
Hoe ging ie ook al weer?quote:Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe ging ie ook al weer?
Wil je een multimedia machine die games draait, of een game machine die filmpjes kan draaien?
Wat. Die 360-controller is echt een ondingquote:Op maandag 17 november 2014 16:48 schreef Accursius het volgende:
Gewoon PS4 met een 360 controller, dat moest vast lukken met een kabeltje.
Of een Surinamer die Zack Doekoe heet.quote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef Yreal het volgende:
Haha, een hoogleraar belastingrecht die van der geld heet. Of is het nou heel kinderachtige dat ik dat kan waarderen?
quote:Op maandag 17 november 2014 16:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of een Surinamer die Zack Doekoe heet.
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 16:53 schreef Yreal het volgende:
Of is het racistisch om daarom te lachen?
Ik ga 'm morgen weer slopenquote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe standaard gekocht en gemonteerd vanmiddagErg trots op mezelf.
Dacht ik ook. Heb voorheen altijd een Xbox gehad eigenlijk. Eens even kijken of er nog exclusives zijn voor de Xbox die de moeite waard zijn.quote:
Zeg jongens, doe dit lekker via de Whatsappquote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook nuttig maken door dat ding bij m'n voorwiel te fixen
Dus, hoeveel schroefjes waren dat? 2?quote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuwe standaard gekocht en gemonteerd vanmiddagErg trots op mezelf.
Hallo wat denk je dat ik ben? Je loopjongen?quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag jezelf ook nuttig maken door dat ding bij m'n voorwiel te fixen
Waar zit die?quote:Op maandag 17 november 2014 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Binnenkort de letterenbieb maar eens ontdekken
Omdat inkomen uit een vordering heel anders belast is?quote:Op maandag 17 november 2014 17:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Zeg, iemand hier die mij even kort het voor de stille vennoot te behalen fiscale voordeel in een commanditaire vennootschap uit kan leggen? Waarom commanditair gaan en niet "gewoon" geldschieter zijn?
Anders belast dan wat? Commanditair vennoot is niet aansprakelijk voor zakelijke crediteuren en derhalve geen ondernemer.quote:Op maandag 17 november 2014 17:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat inkomen uit een vordering heel anders belast is?
Commanditair vennoot is WEL ondernemer.quote:Op maandag 17 november 2014 17:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Anders belast dan wat? Commanditair vennoot is niet aansprakelijk voor zakelijke crediteuren en derhalve geen ondernemer.
Heb in een ander topic al een gedeelte van het antwoord gekregen, maar alsnog bedankt.
Medegerechtigdequote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Commanditair vennoot is WEL ondernemer.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Commanditair vennoot is WEL ondernemer.
Art. 3.4 Wet IB 2001.quote:In deze afdeling en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder ondernemer: de belastingplichtige voor rekening van wie een onderneming wordt gedreven en die rechtstreeks wordt verbonden voor verbintenissen betreffende die onderneming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |