dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Mss stak je vriendin geen tijd meer in die vriendschappen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die vrouwen op Eurosport zouden een volwassen man in tweeën kunnen breken. Tering.
Wat impliceer je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'
ik zou jou eens 400 pound lean geven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
400 pounds lean mastercrew checkin' in.
haha, seto je bent een zwarte chineesquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Come at me, brah.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou jou eens 400 pound lean geven..
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
haha, seto je bent een zwarte chinees
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houden
Zo foutquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Even kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Meisjes tillen hele zware dingen op een ander kampioenschap op Eurosport. Thought you guys might be interested. 129 kg liften, dat doet die Poolse gewoon zo ff.
oh wow..woowquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef Eleiko het volgende:
Is in Kazachstan, trouwens. Toepasselijke locatie.
Zo'n 25 kiloquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenminste, ik dénk dat dit de mannen zijn. Zo heel veel verschil is er niet.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
real, vaker haar pics gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:33 schreef THEFXR het volgende:
fake or real???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoppaa, in de friendzonequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Met mij kun je een prima platonische vriendschap opbouwen
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY DIE GEWICHTEN HETEN ELEIKO ZOU HIJ DAAR ZN NICKNAME VANDAAN HEBBEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Fixed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
2 paar tietenbillen wegen al snel 25kg. Hahah ja tog
Hey MsSapNulty
laterz
Ms mogen ze hun roze shakebekertje niet mee het podium op nemen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag: waarom krijgen ze na het liften vlugzout onder de neus? Kans op flauwvallen omdat het bloed in de spieren zit ofzo?
Ik dacht juist altijd daarvoor zodat je extra rush krijgt en sterker bent.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag: waarom krijgen ze na het liften vlugzout onder de neus? Kans op flauwvallen omdat het bloed in de spieren zit ofzo?
Maar waarom dan achteraf geven. Zag het net ook wel vooraf, that would make sense.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht juist altijd daarvoor zodat je extra rush krijgt en sterker bent.
Vanwege de ademhaling en het bloed idd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha jatog laterzfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik denk niet dat je er komt met een paar B&F supplementen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms mogen ze hun roze shakebekertje niet mee het podium op nemen.
Ray: post er eens een gemiddelde.dagquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef Klokov het volgende:
Dieetclub 6 ONZ / Beken hier je smerige vreetsessie
Misschien loopt al het bloed naar een onsteking in haar asser.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
wat zijn haar voeten wit man lijkt net een dooie
ja, moest echt lang kijken voordat het mij opvielquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat eerst de scheur te zoeken lol
Vind je het gek met zo een skinny jeans en zo een aars er in. Daar komt geen drupppel bloed meer doorheenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
wat zijn haar voeten wit man lijkt net een dooie
Ja dat geloof ik gelijk jijquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
Sukkeltjes. Ik zag meteen die grote pener afdruk. No homo.
Heb gelijk mezelf bevredigd na het zien daarvan, uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gelijk jij
Wat vond je van mn röntgenfoto foto?
Hinnnggggquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb gelijk mezelf bevredigd na het zien daarvan, uiteraard.
Je 'gains vertroetelen' ik snap 'm hoor vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef stinkie het volgende:
Ik zie het al weer. Tot morgen. Ik lig op de bank mijn gains te vertroetelen vanaf nu
Is MsMessy zo uitgediept door anderen dat je dat wel nodig hebt zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
15'' dick masterrace crew checkin in
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
Is MsMessy zo uitgediept door anderen dat je dat wel nodig hebt zeker.
vreselijkquote:
Perfume ken ik wel ja. is iig beter dan wat jakkenhakkar posttequote:
Nee, Weiss stoot bij mij gewoon elke keer tegen mijn middenrif nadat hij mijn baarmoeder finaal heeft doorboort. Weet je nog meer van die zo niet lollige en cliché opmerkingen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb al schijt als ik nuchter ben, laat staan onder invloedquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:06 schreef Klokov het volgende:
Vind het altijd zo'n onzin om de alcohol de schuld te geven. Ikzelf ben mij in ieder geval altijd bewust van wat ik doe/deed, ook onder invloed. Ja het grijze gebied wordt wat opgerekt maar van de echte grenzen blijf je je gewoon bewust.
Go on...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik al verteld over de vrouw die tijdens de seks zodanig uitscheurde dat haar man zijn belangrijkste onderdeel ineens tussen haar darmen bevond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoe wist je datquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
Is toch gewoon vaginaal en anaal tegelijk dan haha ja tog.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je geen DP meer nodig. Lekker efficient.
Boeie, als het maar een beetje zompig is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Had een totaalruptuur gehad na een bevalling, was niet correct gecorrigeerd, ze stond al op voor een operatie om het goed te herstellen, had sex, went horribly wrong. Ik weet niet hoe het psychisch gesteld is met de man
Volgens mij is ze gew een aardige rustige meid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die c_c wel een leuke user. Er is nooit een schaarste aan kinky verhalen met haar erbij.
whahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zit al in het Turken topic.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef MsMessy het volgende:
Godver het lijkt hier wel het turkentopic met al die kutmongolen die die domme grapjes over mij lollig vinden. Tief dan lekker op naar dat topic stelletje klapjosties, kunnen jullie allemaal samen lachen over MsMessy. Ik zie er echt oprecht de lol niet meer van in.![]()
Ik neem wel een Fok!pauze
Denk dat jij mij nog serieus neemt als ik zeg dat ik.boeddhist ben!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zit al in het Turken topic.
Even serieus; het was een stomme en onnodige opmerking.
Ik neem bepaalde users in dit topic dan ook nooit serieus. Jullie weten wie jullie zijn.
Natuurlijk. Jij bent ook zo'n rustige jongen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denk dat jij mij nog serieus neemt als ik zeg dat ik.boeddhist ben!
beter dan dat hele crip geval manquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die c_c wel een leuke user. Er is nooit een schaarste aan kinky verhalen met haar erbij.
kijk hem lachen dan..quote:
Kijk die boi schoten lossen dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
beter dan dat hele crip geval man
door CC wordt je zak tenminste leeggezogen..door crip nietquote:
Mag ik godverredomme wel hopen ja. Dat kind wil je graag. Hurrdurr kijk mij hip en incrowd zijn met m'n hoofddoek. Been there, done that.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
beter dan dat hele crip geval man
ware woordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik godverredomme wel hopen ja. Dat kind wil je graag. Hurrdurr kijk mij hip en incrowd zijn met m'n hoofddoek. Been there, done that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |