je verkoopt je zelf nou niet echt goed hequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb in mijn eentje een volledige viennetta weg zitten hakken. Ik ben in de dertig, heb vrouw met kind. Ik was knetterstoned, ter verdediging.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben in de dertig, heb vrouw met kind. Ik was knetterstoned, ter verdediging.
Lekker verdwalen in al die vet. Kun je dan nog wel haar punani vinden tijdens het vrijen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
Ik ben een feeder, ik houd ervan om een vrouw zoveel mogelijk te laten eten, size doesnt matter!![]()
dm voor info
Het gaat me ook niet om punani hé, het is gewoon al het huidweefsel wat me zo woest geil maakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lekker verdwalen in al die vet. Kun je dan nog wel haar punani vinden tijdens het vrijen?
Hmm, een soort matras waar je op kan liggen. Lekker zacht tussen al die vetrollen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om punani hé, het is gewoon al het huidweefsel wat me zo woest geil maakt.![]()
mmm heerlijk, net een waterbed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, een soort matras waar je op kan liggen. Lekker zacht tussen al die vetrollen.
Hmm, wat een babe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
mmm heerlijk, net een waterbed.
[ afbeelding ]
De dubbele of tripple cheseburger is oplichting. je betaalt een euro meer per plakje vlees, en krijgt er niet eens een extra broodje bij of een extra plak baconquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:59 schreef .Neovo. het volgende:
2 Big Macs gehad. Kortingsbonnen ftw.
Daarna was het eengevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |