Kerst is de shit, mn vriendin moet me altijd remmen als ik los ga op die boom.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, ik vind kerst ook helemaal geweldig. Binnenkort weer de superkitsche boom opzetten.
ik moet mijn vrouw altijd remmen als ze losgaat op mijn boom, nomsayinquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Kerst is de shit, mn vriendin moet me altijd remmen als ik los ga op die boom.
cor had een paar serviërs op hem afgestuurdquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
mcnulty is een kloon van jou, zijn ondergang en jouw opkomst zijn geen toeval
Nice. Heb je een kleurenthema dit jaar, of ga je voor de bonte boel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Kerst is de shit, mn vriendin moet me altijd remmen als ik los ga op die boom.
gekleurde lampjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Heb je een kleurenthema dit jaar, of ga je voor de bonte boel?
no shrugs, no hugsquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:27 schreef MsMessy het volgende:
Wel een beetje een vreemde verzameling navels![]()
[ afbeelding ]
Hey BredeBroeder
[ afbeelding ]
Zo ver ga ik nou ook weer niet, dan zou ik elke avond schuimbekkend in een epileptische aanval liggen.quote:
Of in je lingeriesetje achter het raamquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ver ga ik nou ook weer niet, dan zou ik elke avond schuimbekkend in een epileptische aanval liggen.
Hmm, dus hoeveel uur breng jij gemiddeld achter het raam door?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Een slimme hoer zorgt voor een sugardaddy.
Een slimme meid doet gewoon beetje cam-werk anno 2014quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met een bijbaantje om je studie te bekostigen.
Camera adds 10 pounds he, kan ik er niet bij hebben. Beter irl kunstjes vertonen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een slimme meid doet gewoon beetje cam-werk anno 2014
Ach dunne vrouwen cammen ook, en voor hen is die 4.5kg een stuk meer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Camera adds 10 pounds he, kan ik er niet bij hebben. Beter irl kunstjes vertonen.
Geneuzel in de marge.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Camera adds 10 pounds he, kan ik er niet bij hebben. Beter irl kunstjes vertonen.
CEO/10k tokens a dayquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een slimme meid doet gewoon beetje cam-werk anno 2014
Laten we hier wat gedichtjes voor elkaar deponeren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:12 schreef Klokov het volgende:
Vind het niet zo'n probleem om wat gedichtjes te schrijven voor Sinterklaas zolang ik maar niet in mijn literaire vrijheid word beperkt.
Even kerels hosselen via Fok en klaar, nietwaar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |