en die fysio hielp ook niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Dikke kutzooi.
Verder veel te druk met werk, momenteel...
Ben nu met nummer 2 bezig. Is wel iets beter geworden, maar nog niet goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en die fysio hielp ook niet?
Was het nou alleen met liften? Of ook overdag gewoon?
maar wat geven ze nu als diagnose dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben nu met nummer 2 bezig. Is wel iets beter geworden, maar nog niet goed.
Ook overdag.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:28 schreef RaymondK het volgende:
ik had laatst pijn in m'n linker knie en ff een foto laten maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef seto het volgende:
ik stopte met lezen bij "platonic female friend"
vrouwelijke vrienden
Aannames, aannames.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden, waarvan ik niet aan de piemel hoef te zitten. Hoe zit dat dan, volgens jullie? Aangezien ik obviously te vet ben om zo een te zijn waarbij ze stiekem toch in m'n broekje willen.
Dat zijn 'mannen' met een sterke innerlijke drang naar hun vrouwelijke kant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden, waarvan ik niet aan de piemel hoef te zitten. Hoe zit dat dan, volgens jullie? Aangezien ik obviously te vet ben om zo een te zijn waarbij ze stiekem toch in m'n broekje willen.
1 ervan zit qua fysiek tussen Ray en ehm, wie is de breedste na Ray?, in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn 'mannen' met een sterke innerlijke drang naar hun vrouwelijke kant.
Uiterlijk en innerlijk zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
1 ervan zit qua fysiek tussen Ray en ehm, wie is de breedste na Ray?, in.
Wat bedoel je met: "Hoe zit dat dan"? Persoonlijk vind ik het wel fijn om een BFF te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden, waarvan ik niet aan de piemel hoef te zitten. Hoe zit dat dan, volgens jullie?
quote:Aangezien ik obviously te vet ben om zo een te zijn waarbij ze stiekem toch in m'n broekje willen.
Vergeleken met Dima misschien.quote:
Het klonk alsof man-vrouw-vriendschappen even onmogelijk werd genoemd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat bedoel je met: "Hoe zit dat dan"? Persoonlijk vind ik het wel fijn om een BFF te hebben.
[..]
Helemaal niet onmogelijk. Vaak wil de man de vrouw wel rampetampen, maar dat is vrij normaal. Betekent ook niet dat hij het daadwerkelijk zal proberen oid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het klonk alsof man-vrouw-vriendschappen even onmogelijk werd genoemd.
alleen mogelijk als de vrouw lelijk is xDquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal niet onmogelijk. Vaak wil de man de vrouw wel rampetampen, maar dat is vrij normaal. Betekent ook niet dat hij het daadwerkelijk zal proberen oid.
Meestal is het meer dat de man beta is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef Beach het volgende:
[..]
alleen mogelijk als de vrouw lelijk is xD
Mannen lopen alleen hun pik achterna. En vrouwen kunnen alleen zeiken. Waar heb je dan nog vrienden voor nodig?quote:
Wollah a sabbi, wat edit jij mijn post.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mannen lopen alleen hun pik achterna. En vrouwen kunnen alleen zeiken. Waar heb je dan nog vrienden voor nodig?
Ewa vriend praat normaal tegen me chick of anders maak ik kettleball van je ballen. Ok? Duidelijk?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wollah a sabbi, wat edit jij mijn post.
Apenheul gaat toch zo sluitenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ewa vriend praat normaal tegen me chick of anders maak ik kettleball van je ballen. Ok? Duidelijk?
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Mss stak je vriendin geen tijd meer in die vriendschappen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |