Die blijken met enige regelmaat batshit crazy te zijn, dus ik hou het even bij kroeghosselsquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even kerels hosselen via Fok en klaar, nietwaar?
hahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ooit zat hij bij de scouting
Maar toen dat echt fout ging
Stopte hij zijn energie in een racefiets
Tot die stuk ging, dat vond hij niets
En hij zijn roeping nu echt vond:
Het liften van gewichten schopt echt kont!
Hij gaat er nu echt hard tegen aan
Al vind zijn omgeving hem wat doorslaan
Vooral het laten vallen van de DL-stang
Maakt de onderbuur Chinees nogal bang
Dummbells komt hij nu al tekort
Irritant alleen dat de gymbaas zo mort
Om nieuw te kopen, ze liggen al tijden in een schuur
Gelukkig vond Raymond een oplossing, niet al te duur
Ook met eten gaat het echt goed
Raymond weet precies hoe dat goed moet
En zoals dat gaat met een grote vent
Gebruikt hij ook wel eens een supplement
De Mass gainer bus wordt leger en leger
Maar gelukkig is daar zijn bezorgneger
Misschien krijgt hij het daarvan wel warmpjes
Hij schijnt tenslotte ook wel eens met lampjes
Eigenlijk is het een hele toffe gozer
Al krijgt bijna niemand hem bozer
Dan een buur die 's nachts op zijn deur klopt
Of een MILF die de kids de auto uitschopt
Precies voor zijn deur,
Nee: in het echt is het een prima kerel, heur!
Dit is wel een hele mooie hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ooit zat hij bij de scouting
Maar toen dat echt fout ging
Stopte hij zijn energie in een racefiets
Tot die stuk ging, dat vond hij niets
En hij zijn roeping nu echt vond:
Het liften van gewichten schopt echt kont!
Hij gaat er nu echt hard tegen aan
Al vind zijn omgeving hem wat doorslaan
Vooral het laten vallen van de DL-stang
Maakt de onderbuur Chinees nogal bang
Dummbells komt hij nu al tekort
Irritant alleen dat de gymbaas zo mort
Om nieuw te kopen, ze liggen al tijden in een schuur
Gelukkig vond Raymond een oplossing, niet al te duur
Ook met eten gaat het echt goed
Raymond weet precies hoe dat goed moet
En zoals dat gaat met een grote vent
Gebruikt hij ook wel eens een supplement
De Mass gainer bus wordt leger en leger
Maar gelukkig is daar zijn bezorgneger
Misschien krijgt hij het daarvan wel warmpjes
Hij schijnt tenslotte ook wel eens met lampjes
Eigenlijk is het een hele toffe gozer
Al krijgt bijna niemand hem bozer
Dan een buur die 's nachts op zijn deur klopt
Of een MILF die de kids de auto uitschopt
Precies voor zijn deur,
Nee: in het echt is het een prima kerel, heur!
ahhh, ik hoop dat Cor z'n onderrugproblemen nou eens over zijn? Cor?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:05 schreef Weissman het volgende:
Gedicht-skillz van Cor
Als hij nou ook eens ging liften net zoals CarbonC.
Die UI van CarbonC? Was dat niet dat bodybuild tan wat ze er op smeren dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die UI van CarbonC? Was dat niet dat bodybuild tan wat ze er op smeren dan?Door de schoorsteen pastte hij in ieder geval niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ahhh, ik hoop dat Cor z'n onderrugproblemen nou eens over zijn? Cor?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Door de schoorsteen pastte hij in ieder geval niet meer
en die fysio hielp ook niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Dikke kutzooi.
Verder veel te druk met werk, momenteel...
Ben nu met nummer 2 bezig. Is wel iets beter geworden, maar nog niet goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en die fysio hielp ook niet?
Was het nou alleen met liften? Of ook overdag gewoon?
maar wat geven ze nu als diagnose dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben nu met nummer 2 bezig. Is wel iets beter geworden, maar nog niet goed.
Ook overdag.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:28 schreef RaymondK het volgende:
ik had laatst pijn in m'n linker knie en ff een foto laten maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:08 schreef seto het volgende:
ik stopte met lezen bij "platonic female friend"
vrouwelijke vrienden
Aannames, aannames.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden, waarvan ik niet aan de piemel hoef te zitten. Hoe zit dat dan, volgens jullie? Aangezien ik obviously te vet ben om zo een te zijn waarbij ze stiekem toch in m'n broekje willen.
Dat zijn 'mannen' met een sterke innerlijke drang naar hun vrouwelijke kant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden, waarvan ik niet aan de piemel hoef te zitten. Hoe zit dat dan, volgens jullie? Aangezien ik obviously te vet ben om zo een te zijn waarbij ze stiekem toch in m'n broekje willen.
1 ervan zit qua fysiek tussen Ray en ehm, wie is de breedste na Ray?, in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn 'mannen' met een sterke innerlijke drang naar hun vrouwelijke kant.
Uiterlijk en innerlijk zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
1 ervan zit qua fysiek tussen Ray en ehm, wie is de breedste na Ray?, in.
Wat bedoel je met: "Hoe zit dat dan"? Persoonlijk vind ik het wel fijn om een BFF te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden, waarvan ik niet aan de piemel hoef te zitten. Hoe zit dat dan, volgens jullie?
quote:Aangezien ik obviously te vet ben om zo een te zijn waarbij ze stiekem toch in m'n broekje willen.
Vergeleken met Dima misschien.quote:
Het klonk alsof man-vrouw-vriendschappen even onmogelijk werd genoemd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat bedoel je met: "Hoe zit dat dan"? Persoonlijk vind ik het wel fijn om een BFF te hebben.
[..]
Helemaal niet onmogelijk. Vaak wil de man de vrouw wel rampetampen, maar dat is vrij normaal. Betekent ook niet dat hij het daadwerkelijk zal proberen oid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het klonk alsof man-vrouw-vriendschappen even onmogelijk werd genoemd.
alleen mogelijk als de vrouw lelijk is xDquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal niet onmogelijk. Vaak wil de man de vrouw wel rampetampen, maar dat is vrij normaal. Betekent ook niet dat hij het daadwerkelijk zal proberen oid.
Meestal is het meer dat de man beta is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef Beach het volgende:
[..]
alleen mogelijk als de vrouw lelijk is xD
Mannen lopen alleen hun pik achterna. En vrouwen kunnen alleen zeiken. Waar heb je dan nog vrienden voor nodig?quote:
Wollah a sabbi, wat edit jij mijn post.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mannen lopen alleen hun pik achterna. En vrouwen kunnen alleen zeiken. Waar heb je dan nog vrienden voor nodig?
Ewa vriend praat normaal tegen me chick of anders maak ik kettleball van je ballen. Ok? Duidelijk?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wollah a sabbi, wat edit jij mijn post.
Apenheul gaat toch zo sluitenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ewa vriend praat normaal tegen me chick of anders maak ik kettleball van je ballen. Ok? Duidelijk?
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Mss stak je vriendin geen tijd meer in die vriendschappen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die vrouwen op Eurosport zouden een volwassen man in tweeën kunnen breken. Tering.
Wat impliceer je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'
ik zou jou eens 400 pound lean geven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
400 pounds lean mastercrew checkin' in.
haha, seto je bent een zwarte chineesquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Come at me, brah.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou jou eens 400 pound lean geven..
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
haha, seto je bent een zwarte chinees
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houden
Zo foutquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Even kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Meisjes tillen hele zware dingen op een ander kampioenschap op Eurosport. Thought you guys might be interested. 129 kg liften, dat doet die Poolse gewoon zo ff.
oh wow..woowquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef Eleiko het volgende:
Is in Kazachstan, trouwens. Toepasselijke locatie.
Zo'n 25 kiloquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenminste, ik dénk dat dit de mannen zijn. Zo heel veel verschil is er niet.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |