Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die vrouwen op Eurosport zouden een volwassen man in tweeën kunnen breken. Tering.
Wat impliceer je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'
ik zou jou eens 400 pound lean geven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
400 pounds lean mastercrew checkin' in.
haha, seto je bent een zwarte chineesquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Come at me, brah.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou jou eens 400 pound lean geven..
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
haha, seto je bent een zwarte chinees
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houden
Zo foutquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Even kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Meisjes tillen hele zware dingen op een ander kampioenschap op Eurosport. Thought you guys might be interested. 129 kg liften, dat doet die Poolse gewoon zo ff.
oh wow..woowquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef Eleiko het volgende:
Is in Kazachstan, trouwens. Toepasselijke locatie.
Zo'n 25 kiloquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenminste, ik dénk dat dit de mannen zijn. Zo heel veel verschil is er niet.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
real, vaker haar pics gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:33 schreef THEFXR het volgende:
fake or real???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoppaa, in de friendzonequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Met mij kun je een prima platonische vriendschap opbouwen
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY DIE GEWICHTEN HETEN ELEIKO ZOU HIJ DAAR ZN NICKNAME VANDAAN HEBBEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Fixed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
2 paar tietenbillen wegen al snel 25kg. Hahah ja tog
Hey MsSapNulty
laterz
Ms mogen ze hun roze shakebekertje niet mee het podium op nemen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag: waarom krijgen ze na het liften vlugzout onder de neus? Kans op flauwvallen omdat het bloed in de spieren zit ofzo?
Ik dacht juist altijd daarvoor zodat je extra rush krijgt en sterker bent.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag: waarom krijgen ze na het liften vlugzout onder de neus? Kans op flauwvallen omdat het bloed in de spieren zit ofzo?
Maar waarom dan achteraf geven. Zag het net ook wel vooraf, that would make sense.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht juist altijd daarvoor zodat je extra rush krijgt en sterker bent.
Vanwege de ademhaling en het bloed idd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha jatog laterzfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik denk niet dat je er komt met een paar B&F supplementen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms mogen ze hun roze shakebekertje niet mee het podium op nemen.
Ray: post er eens een gemiddelde.dagquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef Klokov het volgende:
Dieetclub 6 ONZ / Beken hier je smerige vreetsessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |