dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Mss stak je vriendin geen tijd meer in die vriendschappen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die vrouwen op Eurosport zouden een volwassen man in tweeën kunnen breken. Tering.
Wat impliceer je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zou een SSBBW ook kunnen. Nomsayin'
ik zou jou eens 400 pound lean geven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
400 pounds lean mastercrew checkin' in.
haha, seto je bent een zwarte chineesquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd, van die gasten die "vriendschap is goed genoeg" zeggen en er dan een beetje omheen blijven hangen
vervolgens als het meisje een vriend krijgt zijn ze snel verdwenen
Come at me, brah.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zou jou eens 400 pound lean geven..
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
haha, seto je bent een zwarte chinees
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:32 schreef seto het volgende:
[..]
moet jij niet een anti-pvda stille tocht houden
Zo foutquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alle mannelijke vrienden pas kwijtgeraakt toen we verloofd waren. Daarvoor was er nog de hoop dat het uit ging. Hoe beta ben je dan?
Even kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Meisjes tillen hele zware dingen op een ander kampioenschap op Eurosport. Thought you guys might be interested. 129 kg liften, dat doet die Poolse gewoon zo ff.
oh wow..woowquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef Eleiko het volgende:
Is in Kazachstan, trouwens. Toepasselijke locatie.
Zo'n 25 kiloquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenminste, ik dénk dat dit de mannen zijn. Zo heel veel verschil is er niet.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Meestal is het meer dat de man beta is.
0 platonic female friends masterrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |