ja, moest echt lang kijken voordat het mij opvielquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat eerst de scheur te zoeken lol
Vind je het gek met zo een skinny jeans en zo een aars er in. Daar komt geen drupppel bloed meer doorheenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
wat zijn haar voeten wit man lijkt net een dooie
Ja dat geloof ik gelijk jijquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
Sukkeltjes. Ik zag meteen die grote pener afdruk. No homo.
Heb gelijk mezelf bevredigd na het zien daarvan, uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gelijk jij
Wat vond je van mn röntgenfoto foto?
Hinnnggggquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb gelijk mezelf bevredigd na het zien daarvan, uiteraard.
Je 'gains vertroetelen' ik snap 'm hoor vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef stinkie het volgende:
Ik zie het al weer. Tot morgen. Ik lig op de bank mijn gains te vertroetelen vanaf nu
Is MsMessy zo uitgediept door anderen dat je dat wel nodig hebt zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
15'' dick masterrace crew checkin in
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
Is MsMessy zo uitgediept door anderen dat je dat wel nodig hebt zeker.
vreselijkquote:
Perfume ken ik wel ja. is iig beter dan wat jakkenhakkar posttequote:
Nee, Weiss stoot bij mij gewoon elke keer tegen mijn middenrif nadat hij mijn baarmoeder finaal heeft doorboort. Weet je nog meer van die zo niet lollige en cliché opmerkingen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb al schijt als ik nuchter ben, laat staan onder invloedquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:06 schreef Klokov het volgende:
Vind het altijd zo'n onzin om de alcohol de schuld te geven. Ikzelf ben mij in ieder geval altijd bewust van wat ik doe/deed, ook onder invloed. Ja het grijze gebied wordt wat opgerekt maar van de echte grenzen blijf je je gewoon bewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |