Misschien loopt al het bloed naar een onsteking in haar asser.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
wat zijn haar voeten wit man lijkt net een dooie
ja, moest echt lang kijken voordat het mij opvielquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat eerst de scheur te zoeken lol
Vind je het gek met zo een skinny jeans en zo een aars er in. Daar komt geen drupppel bloed meer doorheenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
wat zijn haar voeten wit man lijkt net een dooie
Ja dat geloof ik gelijk jijquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
Sukkeltjes. Ik zag meteen die grote pener afdruk. No homo.
Heb gelijk mezelf bevredigd na het zien daarvan, uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gelijk jij
Wat vond je van mn röntgenfoto foto?
Hinnnggggquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb gelijk mezelf bevredigd na het zien daarvan, uiteraard.
Je 'gains vertroetelen' ik snap 'm hoor vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef stinkie het volgende:
Ik zie het al weer. Tot morgen. Ik lig op de bank mijn gains te vertroetelen vanaf nu
Is MsMessy zo uitgediept door anderen dat je dat wel nodig hebt zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
15'' dick masterrace crew checkin in
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
Is MsMessy zo uitgediept door anderen dat je dat wel nodig hebt zeker.
vreselijkquote:
Perfume ken ik wel ja. is iig beter dan wat jakkenhakkar posttequote:
Nee, Weiss stoot bij mij gewoon elke keer tegen mijn middenrif nadat hij mijn baarmoeder finaal heeft doorboort. Weet je nog meer van die zo niet lollige en cliché opmerkingen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb al schijt als ik nuchter ben, laat staan onder invloedquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:06 schreef Klokov het volgende:
Vind het altijd zo'n onzin om de alcohol de schuld te geven. Ikzelf ben mij in ieder geval altijd bewust van wat ik doe/deed, ook onder invloed. Ja het grijze gebied wordt wat opgerekt maar van de echte grenzen blijf je je gewoon bewust.
Go on...quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik al verteld over de vrouw die tijdens de seks zodanig uitscheurde dat haar man zijn belangrijkste onderdeel ineens tussen haar darmen bevond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoe wist je datquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef Deuce92 het volgende:
Is toch gewoon vaginaal en anaal tegelijk dan haha ja tog.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je geen DP meer nodig. Lekker efficient.
Boeie, als het maar een beetje zompig is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Had een totaalruptuur gehad na een bevalling, was niet correct gecorrigeerd, ze stond al op voor een operatie om het goed te herstellen, had sex, went horribly wrong. Ik weet niet hoe het psychisch gesteld is met de man
Volgens mij is ze gew een aardige rustige meid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die c_c wel een leuke user. Er is nooit een schaarste aan kinky verhalen met haar erbij.
whahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |