• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
O LEKKER DOOR HET SLOTJE POSTEN!
Paxfail derhalvequote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Tchock het volgende:
Pax post ondertussen vrolijk door in het vorige topic
is dit verbintenissenrecht cs?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Europees consumentenrecht arrest over overeenkomsten met een gemengd zakelijk en particulier karakter. HvJ bepaalt dat indien een persoon bij de sluiting van de ovk zowel voor privé- als beroepsmatige doeleinden contracteert, hij zich in beginsel niet op de consumentenbeschermende bepalingen kan beroepen (uit het EEX), tenzij de partij die zich op de consumentenbescherming beroept, bewijst dat de beroepsmatige activiteit bij de overeenkomst in kwestie slechts een onbetekenende rol speelt. De consument heeft echter afstand van de bescherming gedaan indien de wederpartij te goeder trouw ervan uit heeft mogen gaan dat de consument voor zakelijke doeleinden contracteerde.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk vak?
welk vak vind je niet zo leuk tot nu toe?
Meidquote:Op donderdag 13 november 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mogen die topicpointers al weg? Vind ze irritant. Steeds mijn PI's kwijt.
Uit de tekst en commentaar:quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef Ties02 het volgende:
Kosten tot behoud goed gaat toch voor pand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit de tekst en commentaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had me beet tsjok
Maar om dan ook serieus antwoord te geven: als ik me goed herinner gaan pand en hypotheek vóór alles, tenzij de zaak in handen van de schuldenaar is gebleven (stil pandrecht dus). Dan gaan kosten van behoud voor.quote:
Jij had een 8 voor Goederenrecht hequote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar om dan ook serieus antwoord te geven: als ik me goed herinner gaan pand en hypotheek vóór alles, tenzij de zaak in handen van de schuldenaar is gebleven (stil pandrecht dus). Dan gaan kosten van behoud voor.
Jup. Maar in de tweede kans, dus dat telt niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij had een 8 voor Goederenrecht he
Moet je even moblo dmenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mogen die topicpointers al weg? Vind ze irritant. Steeds mijn PI's kwijt.
één van de drie mag blijvenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mogen de topicpointers weg? Grap is leuk geweest nu.
Tiesconsu is een bazige wieze homoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Ties is homo en Etsu is best wel wies"?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tiesconsu is een bazige wieze homo
kan je niet iets originelers verzinnen?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb maar weer een oude van stal gehaald
Ja, word er helemaal gek vanquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ties02 het volgende:
Jemig Paxcon, hele uitleg in je sig
Je krijgt zeker veel reacties
Bedankt. Ties en ik zijn er blij mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Dan deze, als jullie dat blijkbaar erg graag willen
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar hier gepost
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzoquote:NATTE TOSTI
Er zijn bepaalde personen die me het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. De studentenwereld zit vol met stereotypes en er is een type man die me vreselijk ergert. Deze jongeman wordt over het algemeen aangeduid als natte tosti. Om het studentenwoordenboek te citeren “een gladde corpsbal (vaak met een mat) die zichzelf vooral geweldig vindt”. De versie in Maastricht is over het algemeen genomen jonger dan 22 jaar, lid van een studentenvereniging of dispuut, in het bezit van een mat in zijn nek en zijn haar wordt achterover gekamd met een indrukwekkende hoeveelheid gel. Zijn neus steekt altijd in de lucht en hij loopt alsof hij net zo breed is als een bodybuilder. In werkelijkheid zijn er nauwelijks spieren zichtbaar en probeert hij een beginnend bierbuikje te maskeren. Hij praat met een nep bekakt accent terwijl hij gewoon uit de achterbuurt van een of andere lelijke, verlopen stad uit Limburg komt. Hij vindt dat hij het al helemaal gemaakt heeft in de wereld, terwijl hij ondertussen zijn derde studie aan het falen is. Zijn niet-aflatende arrogantie laat hem ook denken dat iedere vrouw in katzwijm valt als ze hem ziet. Zijn populariteit bij de vrouwen is alleen hoog in het begin van het academisch jaar. De onschuldige 18-jarige eerstejaars geloven nog in zijn praatjes en de natte tosti geniet korte populariteit. Naarmate het jaar vordert wordt zijn totale respectloosheid jegens vrouwen algemeen bekend. Iemand die in zijn ogen niet knap genoeg is wordt uitgescholden. Het meisje dat zo dom of dronken was met hem mee te gaan naar huis, wordt voor slet uitgemaakt. Hij pocht vervolgens wel over zijn bedprestaties die aanzienlijk te wensen overlaten, omdat hij te dronken is om nog iets te presteren. Daarnaast wil hij iedereen graag vertellen hoe groot geschapen hij is, terwijl een simpele low five meteen het tegendeel bewijst. De natte tosti brengt ook menig uren door in de kroeg of sociëteit. Hij beweert dus ook veel te kunnen drinken. In werkelijkheid is hij uitgeschakeld binnen een paar biertjes en als je goed kijkt vind je er soms een terug, kotsend in de bosjes.
Misschien moeten we ook medelijden hebben met deze jongens. Over tien jaar woont hij gewoon weer in de achterbuurt waar hij vandaan komt.
http://lezerscolumns.metronieuws.nl/view/d1o9
Die heeft zo te lezen een niet zo plezante seksuele aanvaring gehad met een corpsbal toen ze een bakvisje was.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzo
Ik mis zijn alinea's toch welquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Tchock het volgende:
Ryooooooooooooooooon
(net werkte dit ook)
Wat een haat zeg dat sletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzo
En dan maakt Erik Y belachelijk dat hij rechtsgeschiedenis niet heeft terwijl hij niet 100% zelfstandig een propedeusevak heeft gehaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik behoorde tot de gelukkige groep waarvan Cappon de antwoorden van het tentamen te vroeg op BB knalde. Iedereen een 8.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
(...)
Ik had nog zelfs tijd om te flirten tijdens de toets, alleen moet ik dat de volgende keer niet doen aangezien mensen druk bezig zijn met hun toets.![]()
(...)
Drie jaar terug alweer. Manmanman.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
Interessant...
[..]
En dan maakt Erik Y belachelijk dat hij rechtsgeschiedenis niet heeft terwijl hij niet 100% zelfstandig een propedeusevak heeft gehaald.
Yo erik, 7 voor belastingrecht1.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Drie jaar terug alweer. Manmanman.
Op niks uitgelopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hosselbaas jij![]()
Hoe is het toen verlopen?
nee ik verveel mequote:
Ga fappen.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik verveel me
huisgenote is thuisthuis
niks op tv
fok is saai
whatsapp is saai
serie kijken heb ik al de hele dag gedaan
dus zit nu aan t bier oude topics door te lezen
umad?
apple laptop hequote:Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Pas op voor je toetsenbord met dat bier he
Respectquote:
lustrum zeker?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo even een koningsmaaltijd voorbereiden en dan vanavond maximaal naar de tering
Nounou, zeker iets teveel Arie Boomsma gezien toen.quote:
Ariequote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nounou, zeker iets teveel Arie Boomsma gezien toen.
Istie kaal nu ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ariewat een lelijke kale is dat
net zoals sideshowbobbie
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Istie kaal nu ja?Ik volg de gayscene niet echt dus ben niet echt op de hoogte van de kapsels. Maar dan kun je beter skippen inderdaad.
Alweer?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo even een koningsmaaltijd voorbereiden en dan vanavond maximaal naar de tering
Jij neemt het er van merk ikquote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja het is een zware week
Maandag trouwens ook al
vertel 'squote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort komt die op bezoek
leuk he
je weet toch dat mn huisgenote zwaar lesbo is en op kutjes geilt en op tv uit de kast is gekomenquote:
Jij zoent toch met je matjeslikkende huisgenote? Toch wel tegenstrijdig allemaal hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet toch dat mn huisgenote zwaar lesbo is en op kutjes geilt en op tv uit de kast is gekomen
en nu willen ze met de mensen die uit de kast zijn gekomen een aflevering maken over hoe het met ze gaat enzo en aangezien ze nu met mij samenwoont, komen ze hier en kom ik op tv![]()
geen idee wanneer t op tv komt
als jij met een dude zoent, maakt t jou homo?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij zoent toch met je matjeslikkende huisgenote? Toch wel tegenstrijdig allemaal hoor.
oh nicequote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet toch dat mn huisgenote zwaar lesbo is en op kutjes geilt en op tv uit de kast is gekomen
en nu willen ze met de mensen die uit de kast zijn gekomen een aflevering maken over hoe het met ze gaat enzo en aangezien ze nu met mij samenwoont, komen ze hier en kom ik op tv![]()
Zeker niet. Ik heb met een dude gezoend en voel me nog altijd even hetero hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij met een dude zoent, maakt t jou homo?
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb met een dude gezoend en voel me nog altijd even hetero hoor
zwaar lesbisch en dan op kutjes geilen. Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je het geil vindt welquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij met een dude zoent, maakt t jou homo?
wilde nog eens benadrukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
zwaar lesbisch en dan op kutjes geilen. Dat dit kan in Nederland.
ga nou maar naar dat lustrum van jequote:Op donderdag 13 november 2014 20:27 schreef Ties02 het volgende:
Achja dit keer zei die tenminste geen "huisgenote die een vrouw is"
Nee.quote:
geil zijn en zoenen is iets anders dan zoenen geil vinden.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Homo ben je als je gevoelens hebt voor je eigen geslacht. Niet of je er geil van wordt of je er mee zoent. In mijn ogen dan.
ik kan ook geil zijn en met een meisje zoenen, dat maakt mij geen hetero
Zoenen zelf kan opzich geil zijn, heeft niks te maken met welk geslacht je zoent.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geil zijn en zoenen is iets anders dan zoenen geil vinden.
Lijkt wel een jurist.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geil zijn en zoenen is iets anders dan zoenen geil vinden.
Met een hond dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoenen zelf kan opzich geil zijn, heeft niks te maken met welk geslacht je zoent.
Matige grap weer. Je wordt te oud.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we je moeder hier buiten laten
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we je moeder hier buiten laten
Goed gedaan hoor, nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yo erik, 7 voor belastingrecht1.
Ik word nog eens een betere fiscalist dan jij.
Bij die balie in Turftoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
Waar op de RUG moet je je propedeuse afhalen als je niet naar die poppenkast van de JFV bent gegaan?
Zat, nee. Hoezo?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:05 schreef underground1009 het volgende:
Hee Ets zit jij ook bij Ganymedes dan? Is dat waar je bestuur doet?
als je binnenkomt, heb je links wc's en daarachter nog een gang naar een trap en twee lokalen volgens mij, en als je naar rechts gaat zie je een trap rechts van je en links een gang en dat laatste moet je hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:06 schreef Ties02 het volgende:
Wat leg jij dat raar uit, je loopt gewoon bij turftoren naar binnen en dan alsmaar rechtdoor, Infobalie Rechten heet het
vergeet id/rijbewijs nietquote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
Waar op de RUG moet je je propedeuse afhalen als je niet naar die poppenkast van de JFV bent gegaan?
moet jij niet naar een lustrum ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel geweest maar niet voor herhaling vatbaar
(kan ook niet hihaho)
Oh kan ookquote:
Ben blij dat ik niet ben gegaan, al die overacting omdat je een paar keer een cijfer hebt gehaald dat hoger is dan het getal 5quote:
Jaja rustigquote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij niet naar een lustrum ofzo?
we kunnen je zeer goed missen hier
nou top 3 kregen toch mooi 500 euro en als je er was, dan wist je ook meteen wie in top 3 stonden en wie je kan beroven ipv mijn portemonneequote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kan ook
[..]
Ben blij dat ik niet ben gegaan, al die overacting omdat je een paar keer een cijfer hebt gehaald dat hoger is dan het getal 5
Waarheidquote:
Strijkijzer was kapotquote:Op donderdag 13 november 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je ook zo mooi verkleed als gister?paxcon en ik vonden dat je een mooi overhemd aanhad
hbo gedaan hebben en dan op je 1ste tentamen een 3,4 halenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Blistering het volgende:
Ik ben ook niet naar de P uitreiking geweest op 't hbo (inb4 hbo). Kon 'm een week later gewoon afhalen bij de infobalie
Gemak dient de mensch.
Bedanktquote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
je loopt binnen, dan helemaal rechtdoor (rechtsaf, dus niet linksaf want dat loopt dood, en dus niet meteen rechts de trap op, want dat is niet goed) en helemaal rechtdoor tot je bij het trappenhuis komt en daar tegenover.
Doet pijnquote:Op donderdag 13 november 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hbo gedaan hebben en dan op je 1ste tentamen een 3,4 halen![]()
![]()
kusje.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou top 3 kregen toch mooi 500 euro en als je er was, dan wist je ook meteen wie in top 3 stonden en wie je kan beroven ipv mijn portemonnee
na gister niet meer gekeken naar mijn portemonneequote:
plsquote:Op donderdag 13 november 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
na gister niet meer gekeken naar mijn portemonnee
dus beter heb ik hem nog anders weet ik je te vinden
zowel in grunn als in stk
prima excuus voor bierquote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Blistering het volgende:
Ik ben ook niet naar de P uitreiking geweest op 't hbo (inb4 hbo). Kon 'm een week later gewoon afhalen bij de infobalie
Gemak dient de mensch.
We konden kiezen tussen koffie en thee...quote:
wat? Laf...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
We konden kiezen tussen koffie en thee...
Boven-waar?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat? Laf...
Ik werd wakker in Bovenkarspel-flora
Haha, nee, ik had weleens gesolliciteerd daar voor het bestuur, maar werd afgewezen omdat ik doof ben en omdat ze niet 'denken dat het niet fijn is om met een tolk te werken in de vergaderingen'. Herrie geschopt en uiteindelijk uitgeschreven en sindsdien vind ik het maar een kutvereniging (achteraf gezien ook blij mee als ik zo naar de leden + sfeer kijk, ik denk dat als ik was aangenomen als bestuur, ik een jaar niet eens zou volhouden en zou uitstappen). Nu dolgelukkig in een ander bestuur van een stichtingquote:Op donderdag 13 november 2014 21:32 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dacht ikverder niet vervelend bedoeld of zo, wil je niet voor het hoofd stoten
dat ligt daar ook ergensquote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boven-waar?
Morgen naar Heiloo. 3 uur met de trein. Blergh. Hoop voor je dat je de gunstigste route hebt gekozen.
Ik moet daar uiteindelijk rond 21:00 zijn, dus dan wordt t iets van 18:16 uit Grunn vertrekken dus?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat ligt daar ook ergens.
Trein van .16 naar Utrecht is het chilste.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou top 3 kregen toch mooi 500 euro en als je er was, dan wist je ook meteen wie in top 3 stonden en wie je kan beroven ipv mijn portemonnee
Inderdaad Erik. George paste ook prima bij Queen. Het was voor beide acts misschien ook wel een goede permanente oplossing geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef eriksd het volgende:
Spot, wat blijft dit toch een geweldig optreden he:
Ik ben nog bij seizoen 2quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Ets: White Collar is weer begonnen.
Ha bejaarde.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef eriksd het volgende:
Spot, wat blijft dit toch een geweldig optreden he:
Ik vond je vorige avatar vele malen mooier. Fc Groningen is een prachtige club met een rijke geschiedenis. Zonde, heel zonde.quote:
We zoeken nog een collegamod op SES. Ik denk dat ik jouw naam eens ga laten vallenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vond je vorige avatar vele malen mooier. Fc Groningen is een prachtige club met een rijke geschiedenis. Zonde, heel zonde.
Terecht. Ik denk dat blauw mij goed zou staan, hoewel het groen van Fc Groningen nog mooier zou zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zoeken nog een collegamod op SES. Ik denk dat ik jouw naam eens ga laten vallen
Illustere voorgangers wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zoeken nog een collegamod op SES. Ik denk dat ik jouw naam eens ga laten vallen
je mag altijd whatsapp hoor, dat vind ik niet raar.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet daar uiteindelijk rond 21:00 zijn, dus dan wordt t iets van 18:16 uit Grunn vertrekken dus?
Jij bent mijn wandelende 9292ov.nl/NS.nl.
Ik sta hier.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig ook nog wel even zo blijven.
#YREAL4MODquote:Op donderdag 13 november 2014 22:42 schreef Blistering het volgende:
Ik gun Yreal ook wel het modschap als zijn P binnen is
Hoge bomen he.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij eruit werd gewerkt, maar zo gaan die dingen
En je moet #erasmusgate nog lezen ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
Topic 58 nu trouwens. Wat was Erik toen een schattig, klein, onwetend sulletje. Ik hou er wel van.
Zo jong en onbezonnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
Topic 58 nu trouwens. Wat was Erik toen een schattig, klein, onwetend sulletje. Ik hou er wel van.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga 17 feb naar een open dag voor een drietal rechtenstudies aan de RuG. Hopelijk is dit iets voor mij, anders weet ik echt niet meer wat ik moet gaan studeren volgend jaar..
quote:
Die dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid
Fiscaal recht
Recht en bestuur
en dan nog Sociale geografie en planologie.
Volgens mij zijn de studies in het eerste jaar veelal hetzelfde (?) maar ik ben wel benieuwd wat ze gaan vertellen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Even voor de zekerheid: met rechtsgeleerdheid bedoelt men toch gewoon de studie ''rechten''?
quote:Op donderdag 13 november 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
Fiscaal recht_!!! Hoe heb ik dat kunnen doen
herinner me nog dat die als laatste was, toen hadden we geen zin meer en hebben die niet meer gedaan
Pax wordt geen advocaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk van plan te worden later? Rechten lijkt me best interessant maar ik heb echt geen zin om criminelen vrij te moeten pleiten, of andere moreel verwerpelijke dingen..
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen advocaat of belastingadviseur.
Hoi trouwens, Ik ben Jeroen en 1ste jaars fiscaal recht aan de UvA
Ik vermoed dat Eriks haat jegens Y vanaf hier begon.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog een fiscaaltechnische vakken?
Hoe denk je daar nu over Erik? Ik overweeg die master op de UvA, mits ik m'n bachelor haal natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef eriksd het volgende:
Gezondheidsrecht is echt up and coming. Verzekeringsrecht en arbeidsrecht zijn altijd verstandig. Fiscaal ook, maar dat moet je nog meer liggen dan de voorgaande 3.
Intellectueel eigendom in combinatie met IT/Internet is een goede nichemarkt als je snel voor jezelf wil beginnen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Mag ik vragen hoeveel uur jullie per week aan je studie besteden?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef Paxcon het volgende:
Zitten er bij rechtenstudies trouwens veel van die ballen met de haren naar achteren gekamd?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Valt over het algemeen mee zie ik dus. Vaak zijn dit van die verwaande mensen
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Oh oke.. klinkt niet echt veel, of heb ik dat mis?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar de open dag Rechtsgeleerdheid
en 2,5 jaar later heeft ie 'm nog steeds nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Yreal het volgende:
Vandaag begonnen met europese rechtsgeschiedenis
![]()
![]()
Hetzelfde. Met de vergrijzing zijn pensioenrecht en zorg verstandige keuzes. Gaat ontzettend veel geld in om, dus een relevante markt.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe denk je daar nu over Erik? Ik overweeg die master op de UvA, mits ik m'n bachelor haal natuurlijk.
Hoe denk je nu over rechten, Paxcon?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie nog tussen dingen getwijfeld voordat jullie besloten rechten te gaan studeren. Ik heb geen idee wat ik anders zou moeten doen, want verder lijkt niks me leuk. Rechten is ook niet echt iets waar ik bijvoorbeeld compleet overtuigd van ben, anders dan sommige klasgenoten die precies weten wat ze willen.
Donder eens op met die onzinquote:Op donderdag 13 november 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe denk je nu over rechten, Paxcon?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef Yreal het volgende:
het heeft me 3 jaar studeren gekost om te komen tot rechten, en dat wist ik niet helemaal zeker. Ben wel Blij dat ik er voor ben gegaan
Top, dank!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hetzelfde. Met de vergrijzing zijn pensioenrecht en zorg verstandige keuzes. Gaat ontzettend veel geld in om, dus een relevante markt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Paxcon het volgende:
Stel ik ga volgend jaar rechtsgeleerdheid aan de RuG studeren. Kan ik dan het jaar erop zonder tijdsverlies kiezen voor Fiscaal Recht? Er staat dat je het eerste jaar van Fiscaal recht vrijwel dezelfde vakken hebt. Iemand een idee of dit mogelijk is?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk niet gewoon op het HBO thuis?
Mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, ja, ik weet het: dat iets simpelweg niet wil lukken of dat iemand iets niet aan kan mag vooral niet gezegd worden in dit land, maar dat neemt niet weg dat het wel het geval is.
JA ERIK, je bent een ontzettende arrogante kwal!111!!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef Rosa_blanca het volgende:
Ja, ik hoor eigenlijk op het HBO thuis qua intelligentie. Ik hou er echter van om mezelf te pushen, en niet te stoppen omdat het even wat moeilijker is of omdat ik het even niet zo leuk meer vindt. Niemand verteld MIJ waar ik thuis hoor, dat bepaal IK zelf, duidelijk!? Wat een ontzettende arrogante kwal ben jij.
Bedanktquote:Op donderdag 13 november 2014 22:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Top, dank!![]()
En Paxcon, je bent een god.
Een keurige jongen. Hij zou voor FOK! een werkelijk bezit zijn in het veranderlijke fortuin van de tijd.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef eriksd het volgende:
Pax, ik zie ook wel wat in Blistering als mod.
Top, welk zieltje moet ik nog meer winnen? Moblo mag mij ook wel, dus die is ook binnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:02 schreef eriksd het volgende:
Pax, ik zie ook wel wat in Blistering als mod.
Pax nog. Maar die kan 2 gezichten hebben. Voorzichtig dus.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Top, welke zieltje moet ik nog meer winnen? Moblo mag mij ook wel, dus die is ook binnen.
Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA ERIK, je bent een ontzettende arrogante kwal!111!!
Dat komt wel goed. Mijn liefde voor Fc Groningen zal een lach op beide gezichten toverenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax nog. Maar die kan 2 gezichten hebben. Voorzichtig dus.
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Mijn liefde voor Fc Groningen zal een lach op beide gezichten toveren
Jij bent een sterke troll, 24/7 aanwezig.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Nee maar we zoeken geen nieuwe mod. Ik moet zeggen dat het toch een redelijk sterke troll van mezelf was
In dat geval hoop ik dat Cambuur de komende 50 seizoenen van Groningen wintquote:Op donderdag 13 november 2014 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Nee maar we zoeken geen nieuwe mod. Ik moet zeggen dat het toch een redelijk sterke troll van mezelf was
Ik kan nog altijd banaanvragen doen hequote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat Cambuur de komende 50 seizoen van Groningen wint
Beter nemen ze je kleurtje af, je kan er duidelijk niet mee omgaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd banaanvragen doen he
Moeten jullie ook je telefoon afgeven als je naar de wc wilt tijdens een tentamen?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Vorige week bij belasting1 ging ik even naar de wc en toen zag ik een spiekbriefje in de wc.![]()
Uiteindelijk maar niks mee gedaan, al wilde ik het wel aangeven maar voelde me zo lullig.
Ben wel benieuwd hoeveel mensen in ons jaar hebben gefraudeerd en die aantekening op hun bul hebben. Hoor er nooit iets over.
Soms wel, soms niet. Bij Straf2 moesten we onze broekzakken laten zien, maar bij Erfrecht/Belasting1 konden we zo gewoon gaan. En er was geen controle in de wc (bij straf2 wel).quote:Op donderdag 13 november 2014 23:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Moeten jullie ook je telefoon afgeven als je naar de wc wilt tijdens een tentamen?
omdat je een mongool bentquote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ben nog nooit tijdens een tentamen naar de wc geweest
10quote:Op donderdag 13 november 2014 23:15 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag me af hoeveel notes ik heb. Ik denk 0, ik ben immers altijd braaf.
Ik ook niet, ga gewoon van tevoren. Kan ik tijdens de duur van het tentamen tenminste mij geconcentreerd bezig houden met het tentamen.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ben nog nooit tijdens een tentamen naar de wc geweest
Jepquote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga gewoon van tevoren. Kan ik tijdens de duur van het tentamen tenminste mij geconcentreerd bezig houden met het tentamen.
Onbegrijpelijk. Dat moet Isa geweest zijn.quote:
Eens.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga gewoon van tevoren. Kan ik tijdens de duur van het tentamen tenminste mij geconcentreerd bezig houden met het tentamen.
Vaak heb ik wel dat ik een antwoord echt niet weet en nadat ik naar de wc ben geweest, het lampje begon te branden. Zou mijn zevens kunnen verklaren de laatste tentamens.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mongoolquote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Via dat papiertje naast de '1'
Kan niet op mobielquote:Op donderdag 13 november 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Via dat papiertje naast de '1'
Ik zit rond de 10.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:15 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag me af hoeveel notes ik heb. Ik denk 0, ik ben immers altijd braaf.
Hoeveel eigenlijk?quote:
Dat moeten wel allemaal mods zijn geweest die jaloers zijn op de kennis van Erik, dat kan niet anders. Dergelijk intellectueel vermogen kan zeer intimiderend overkomen.quote:
Erik misdraagt zich structureel, al blijkt dat hier soms niet helemaal. Hij doet vooral erg naar tegen Tem, al mag dat want die haat op Mark Knopfler.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat moeten wel allemaal mods zijn geweest die jaloers zijn op de kennis van Erik, dat kan niet anders. Dergelijk intellectueel vermogen kan zeer intimiderend overkomen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb vandaag een open dag gehad waarbij ik o.a. rechten gevolgd heb. Dit sprak me (het meest) aan, dus ik denk dat ik dit ga studeren. Klopt het trouwens dat zaken aan eigen interpretatie onderhevig zijn? Er werd bijvoorbeeld een case behandeld over een tenniswedstrijd. De vraag was of de ''verdachte'' kon inschatten dat er een ongeluk kon gebeuren t.o.v. een ander persoon. Er staat niet per mogelijk situatie beschreven wat verwacht mag worden, dus wordt het dan niet een beetje welles-nietes?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er juridische geschillen bestaan? Omdat iedereen het met elkaar eens is?
Ga je me nu een eerste negatieve note geven?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt echt niks zinnigs te doen he
Gelukkig zat er nog een lach PI bijquote:Op donderdag 13 november 2014 23:25 schreef eriksd het volgende:
Wat een botte lul ben ik eigenlijk ook he.
Die heb je alquote:Op donderdag 13 november 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je me nu een eerste negatieve note geven?
Voor mij wel hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoenen zelf kan opzich geil zijn, heeft niks te maken met welk geslacht je zoent.
quote:
Dag Bobbie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die sinterklaas en zwarte pieticoontjes, echt
Hoi Etsquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:01 schreef underground1009 het volgende:
Joosie weer aanwezig? De Geertsemazaal past even wat beter dan dat kutzaaltje van maandag
De Vey is wel laat, maar zo laat nou ook weer nietquote:
Baas of knecht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:14 schreef Ties02 het volgende:
Op basis waarvan krijg je eigenlijk een sint of een piet voor je naam
Ach ja, je hebt drie kampen. Eén groep vóór Zwarte Piet, een groep tegen en een groep die denkt dat je nog een enigszins leuk feest over houdt als je het bij elke gelegenheid door de strot van iedereen wil rammen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die sinterklaas en zwarte pieticoontjes, echt
Nee, ik volg alleen inleiding IT. Geen burgerlijk 2. Inleiding IT is pas om 1 uur in de Geertsemazaal. Alle burgerlijke vakken heb ik allang gehaald. Ben benieuwd hoe Mestdagh zijn nieuwste boek isquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:13 schreef underground1009 het volgende:
[..]
De Vey is wel laat, maar zo laat nou ook weer niethij is nu weer z'n microfoontje aan het ophalen, het college is dus niet van 1-3 dus als je nu pas de trein pakt wordt het 'm niet ben ik bang
Linkje? Altijd kostelijk, dergelijke Danny-topics.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt drie kampen. Eén groep vóór Zwarte Piet, een groep tegen en een groep die denkt dat je nog een enigszins leuk feest over houdt als je het bij elke gelegenheid door de strot van iedereen wil rammen.
Heb je dat topic er over gelezen? Ik ga geen ban riskeren maar de posts van Danny... zijn het lezen waard
Dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:13 schreef Joosie200 het volgende:
Lekker begin van de week.Beetje het tweede college al om 11 uur beginnen ipv 13 uur zoals het eerste college. Nu maar hopen dat ik op tijd ben om het boek te kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |