Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzoquote:NATTE TOSTI
Er zijn bepaalde personen die me het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. De studentenwereld zit vol met stereotypes en er is een type man die me vreselijk ergert. Deze jongeman wordt over het algemeen aangeduid als natte tosti. Om het studentenwoordenboek te citeren “een gladde corpsbal (vaak met een mat) die zichzelf vooral geweldig vindt”. De versie in Maastricht is over het algemeen genomen jonger dan 22 jaar, lid van een studentenvereniging of dispuut, in het bezit van een mat in zijn nek en zijn haar wordt achterover gekamd met een indrukwekkende hoeveelheid gel. Zijn neus steekt altijd in de lucht en hij loopt alsof hij net zo breed is als een bodybuilder. In werkelijkheid zijn er nauwelijks spieren zichtbaar en probeert hij een beginnend bierbuikje te maskeren. Hij praat met een nep bekakt accent terwijl hij gewoon uit de achterbuurt van een of andere lelijke, verlopen stad uit Limburg komt. Hij vindt dat hij het al helemaal gemaakt heeft in de wereld, terwijl hij ondertussen zijn derde studie aan het falen is. Zijn niet-aflatende arrogantie laat hem ook denken dat iedere vrouw in katzwijm valt als ze hem ziet. Zijn populariteit bij de vrouwen is alleen hoog in het begin van het academisch jaar. De onschuldige 18-jarige eerstejaars geloven nog in zijn praatjes en de natte tosti geniet korte populariteit. Naarmate het jaar vordert wordt zijn totale respectloosheid jegens vrouwen algemeen bekend. Iemand die in zijn ogen niet knap genoeg is wordt uitgescholden. Het meisje dat zo dom of dronken was met hem mee te gaan naar huis, wordt voor slet uitgemaakt. Hij pocht vervolgens wel over zijn bedprestaties die aanzienlijk te wensen overlaten, omdat hij te dronken is om nog iets te presteren. Daarnaast wil hij iedereen graag vertellen hoe groot geschapen hij is, terwijl een simpele low five meteen het tegendeel bewijst. De natte tosti brengt ook menig uren door in de kroeg of sociëteit. Hij beweert dus ook veel te kunnen drinken. In werkelijkheid is hij uitgeschakeld binnen een paar biertjes en als je goed kijkt vind je er soms een terug, kotsend in de bosjes.
Misschien moeten we ook medelijden hebben met deze jongens. Over tien jaar woont hij gewoon weer in de achterbuurt waar hij vandaan komt.
http://lezerscolumns.metronieuws.nl/view/d1o9
Die heeft zo te lezen een niet zo plezante seksuele aanvaring gehad met een corpsbal toen ze een bakvisje was.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzo
Ik mis zijn alinea's toch welquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Tchock het volgende:
Ryooooooooooooooooon
(net werkte dit ook)
Wat een haat zeg dat sletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzo
En dan maakt Erik Y belachelijk dat hij rechtsgeschiedenis niet heeft terwijl hij niet 100% zelfstandig een propedeusevak heeft gehaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik behoorde tot de gelukkige groep waarvan Cappon de antwoorden van het tentamen te vroeg op BB knalde. Iedereen een 8.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
(...)
Ik had nog zelfs tijd om te flirten tijdens de toets, alleen moet ik dat de volgende keer niet doen aangezien mensen druk bezig zijn met hun toets.![]()
(...)
Drie jaar terug alweer. Manmanman.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
Interessant...
[..]
En dan maakt Erik Y belachelijk dat hij rechtsgeschiedenis niet heeft terwijl hij niet 100% zelfstandig een propedeusevak heeft gehaald.
Yo erik, 7 voor belastingrecht1.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Drie jaar terug alweer. Manmanman.
Op niks uitgelopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hosselbaas jij![]()
Hoe is het toen verlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |