• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
O LEKKER DOOR HET SLOTJE POSTEN!
Paxfail derhalvequote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Tchock het volgende:
Pax post ondertussen vrolijk door in het vorige topic
is dit verbintenissenrecht cs?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Europees consumentenrecht arrest over overeenkomsten met een gemengd zakelijk en particulier karakter. HvJ bepaalt dat indien een persoon bij de sluiting van de ovk zowel voor privé- als beroepsmatige doeleinden contracteert, hij zich in beginsel niet op de consumentenbeschermende bepalingen kan beroepen (uit het EEX), tenzij de partij die zich op de consumentenbescherming beroept, bewijst dat de beroepsmatige activiteit bij de overeenkomst in kwestie slechts een onbetekenende rol speelt. De consument heeft echter afstand van de bescherming gedaan indien de wederpartij te goeder trouw ervan uit heeft mogen gaan dat de consument voor zakelijke doeleinden contracteerde.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk vak?
welk vak vind je niet zo leuk tot nu toe?
Meidquote:Op donderdag 13 november 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mogen die topicpointers al weg? Vind ze irritant. Steeds mijn PI's kwijt.
Uit de tekst en commentaar:quote:Op donderdag 13 november 2014 16:36 schreef Ties02 het volgende:
Kosten tot behoud goed gaat toch voor pand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit de tekst en commentaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had me beet tsjok
Maar om dan ook serieus antwoord te geven: als ik me goed herinner gaan pand en hypotheek vóór alles, tenzij de zaak in handen van de schuldenaar is gebleven (stil pandrecht dus). Dan gaan kosten van behoud voor.quote:
Jij had een 8 voor Goederenrecht hequote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar om dan ook serieus antwoord te geven: als ik me goed herinner gaan pand en hypotheek vóór alles, tenzij de zaak in handen van de schuldenaar is gebleven (stil pandrecht dus). Dan gaan kosten van behoud voor.
Jup. Maar in de tweede kans, dus dat telt niet echt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij had een 8 voor Goederenrecht he
Moet je even moblo dmenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
Zeg, mogen die topicpointers al weg? Vind ze irritant. Steeds mijn PI's kwijt.
één van de drie mag blijvenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mogen de topicpointers weg? Grap is leuk geweest nu.
Tiesconsu is een bazige wieze homoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Ties is homo en Etsu is best wel wies"?
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tiesconsu is een bazige wieze homo
kan je niet iets originelers verzinnen?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb maar weer een oude van stal gehaald
Ja, word er helemaal gek vanquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Ties02 het volgende:
Jemig Paxcon, hele uitleg in je sig
Je krijgt zeker veel reacties
Bedankt. Ties en ik zijn er blij mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Dan deze, als jullie dat blijkbaar erg graag willen
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar hier gepost
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzoquote:NATTE TOSTI
Er zijn bepaalde personen die me het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen. De studentenwereld zit vol met stereotypes en er is een type man die me vreselijk ergert. Deze jongeman wordt over het algemeen aangeduid als natte tosti. Om het studentenwoordenboek te citeren “een gladde corpsbal (vaak met een mat) die zichzelf vooral geweldig vindt”. De versie in Maastricht is over het algemeen genomen jonger dan 22 jaar, lid van een studentenvereniging of dispuut, in het bezit van een mat in zijn nek en zijn haar wordt achterover gekamd met een indrukwekkende hoeveelheid gel. Zijn neus steekt altijd in de lucht en hij loopt alsof hij net zo breed is als een bodybuilder. In werkelijkheid zijn er nauwelijks spieren zichtbaar en probeert hij een beginnend bierbuikje te maskeren. Hij praat met een nep bekakt accent terwijl hij gewoon uit de achterbuurt van een of andere lelijke, verlopen stad uit Limburg komt. Hij vindt dat hij het al helemaal gemaakt heeft in de wereld, terwijl hij ondertussen zijn derde studie aan het falen is. Zijn niet-aflatende arrogantie laat hem ook denken dat iedere vrouw in katzwijm valt als ze hem ziet. Zijn populariteit bij de vrouwen is alleen hoog in het begin van het academisch jaar. De onschuldige 18-jarige eerstejaars geloven nog in zijn praatjes en de natte tosti geniet korte populariteit. Naarmate het jaar vordert wordt zijn totale respectloosheid jegens vrouwen algemeen bekend. Iemand die in zijn ogen niet knap genoeg is wordt uitgescholden. Het meisje dat zo dom of dronken was met hem mee te gaan naar huis, wordt voor slet uitgemaakt. Hij pocht vervolgens wel over zijn bedprestaties die aanzienlijk te wensen overlaten, omdat hij te dronken is om nog iets te presteren. Daarnaast wil hij iedereen graag vertellen hoe groot geschapen hij is, terwijl een simpele low five meteen het tegendeel bewijst. De natte tosti brengt ook menig uren door in de kroeg of sociëteit. Hij beweert dus ook veel te kunnen drinken. In werkelijkheid is hij uitgeschakeld binnen een paar biertjes en als je goed kijkt vind je er soms een terug, kotsend in de bosjes.
Misschien moeten we ook medelijden hebben met deze jongens. Over tien jaar woont hij gewoon weer in de achterbuurt waar hij vandaan komt.
http://lezerscolumns.metronieuws.nl/view/d1o9
Die heeft zo te lezen een niet zo plezante seksuele aanvaring gehad met een corpsbal toen ze een bakvisje was.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzo
Ik mis zijn alinea's toch welquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Tchock het volgende:
Ryooooooooooooooooon
(net werkte dit ook)
Wat een haat zeg dat sletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje meid, die heeft sowieso een trauma opgelopen ofzo
En dan maakt Erik Y belachelijk dat hij rechtsgeschiedenis niet heeft terwijl hij niet 100% zelfstandig een propedeusevak heeft gehaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik behoorde tot de gelukkige groep waarvan Cappon de antwoorden van het tentamen te vroeg op BB knalde. Iedereen een 8.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
(...)
Ik had nog zelfs tijd om te flirten tijdens de toets, alleen moet ik dat de volgende keer niet doen aangezien mensen druk bezig zijn met hun toets.![]()
(...)
Drie jaar terug alweer. Manmanman.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
Interessant...
[..]
En dan maakt Erik Y belachelijk dat hij rechtsgeschiedenis niet heeft terwijl hij niet 100% zelfstandig een propedeusevak heeft gehaald.
Yo erik, 7 voor belastingrecht1.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Drie jaar terug alweer. Manmanman.
Op niks uitgelopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hosselbaas jij![]()
Hoe is het toen verlopen?
nee ik verveel mequote:
Ga fappen.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik verveel me
huisgenote is thuisthuis
niks op tv
fok is saai
whatsapp is saai
serie kijken heb ik al de hele dag gedaan
dus zit nu aan t bier oude topics door te lezen
umad?
apple laptop hequote:Op donderdag 13 november 2014 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Pas op voor je toetsenbord met dat bier he
Respectquote:
lustrum zeker?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo even een koningsmaaltijd voorbereiden en dan vanavond maximaal naar de tering
Nounou, zeker iets teveel Arie Boomsma gezien toen.quote:
Ariequote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nounou, zeker iets teveel Arie Boomsma gezien toen.
Istie kaal nu ja?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ariewat een lelijke kale is dat
net zoals sideshowbobbie
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Istie kaal nu ja?Ik volg de gayscene niet echt dus ben niet echt op de hoogte van de kapsels. Maar dan kun je beter skippen inderdaad.
Alweer?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo even een koningsmaaltijd voorbereiden en dan vanavond maximaal naar de tering
Jij neemt het er van merk ikquote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja het is een zware week
Maandag trouwens ook al
vertel 'squote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort komt die op bezoek
leuk he
je weet toch dat mn huisgenote zwaar lesbo is en op kutjes geilt en op tv uit de kast is gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |