Jij zoent toch met je matjeslikkende huisgenote? Toch wel tegenstrijdig allemaal hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet toch dat mn huisgenote zwaar lesbo is en op kutjes geilt en op tv uit de kast is gekomen
en nu willen ze met de mensen die uit de kast zijn gekomen een aflevering maken over hoe het met ze gaat enzo en aangezien ze nu met mij samenwoont, komen ze hier en kom ik op tv![]()
geen idee wanneer t op tv komt
als jij met een dude zoent, maakt t jou homo?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij zoent toch met je matjeslikkende huisgenote? Toch wel tegenstrijdig allemaal hoor.
oh nicequote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet toch dat mn huisgenote zwaar lesbo is en op kutjes geilt en op tv uit de kast is gekomen
en nu willen ze met de mensen die uit de kast zijn gekomen een aflevering maken over hoe het met ze gaat enzo en aangezien ze nu met mij samenwoont, komen ze hier en kom ik op tv![]()
Zeker niet. Ik heb met een dude gezoend en voel me nog altijd even hetero hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij met een dude zoent, maakt t jou homo?
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb met een dude gezoend en voel me nog altijd even hetero hoor
zwaar lesbisch en dan op kutjes geilen. Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je het geil vindt welquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij met een dude zoent, maakt t jou homo?
wilde nog eens benadrukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
zwaar lesbisch en dan op kutjes geilen. Dat dit kan in Nederland.
ga nou maar naar dat lustrum van jequote:Op donderdag 13 november 2014 20:27 schreef Ties02 het volgende:
Achja dit keer zei die tenminste geen "huisgenote die een vrouw is"
Nee.quote:
geil zijn en zoenen is iets anders dan zoenen geil vinden.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Homo ben je als je gevoelens hebt voor je eigen geslacht. Niet of je er geil van wordt of je er mee zoent. In mijn ogen dan.
ik kan ook geil zijn en met een meisje zoenen, dat maakt mij geen hetero
Zoenen zelf kan opzich geil zijn, heeft niks te maken met welk geslacht je zoent.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geil zijn en zoenen is iets anders dan zoenen geil vinden.
Lijkt wel een jurist.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geil zijn en zoenen is iets anders dan zoenen geil vinden.
Met een hond dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoenen zelf kan opzich geil zijn, heeft niks te maken met welk geslacht je zoent.
Matige grap weer. Je wordt te oud.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we je moeder hier buiten laten
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Laten we je moeder hier buiten laten
Goed gedaan hoor, nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yo erik, 7 voor belastingrecht1.
Ik word nog eens een betere fiscalist dan jij.
Bij die balie in Turftoren.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
Waar op de RUG moet je je propedeuse afhalen als je niet naar die poppenkast van de JFV bent gegaan?
Zat, nee. Hoezo?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:05 schreef underground1009 het volgende:
Hee Ets zit jij ook bij Ganymedes dan? Is dat waar je bestuur doet?
als je binnenkomt, heb je links wc's en daarachter nog een gang naar een trap en twee lokalen volgens mij, en als je naar rechts gaat zie je een trap rechts van je en links een gang en dat laatste moet je hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:06 schreef Ties02 het volgende:
Wat leg jij dat raar uit, je loopt gewoon bij turftoren naar binnen en dan alsmaar rechtdoor, Infobalie Rechten heet het
vergeet id/rijbewijs nietquote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
Waar op de RUG moet je je propedeuse afhalen als je niet naar die poppenkast van de JFV bent gegaan?
moet jij niet naar een lustrum ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel geweest maar niet voor herhaling vatbaar
(kan ook niet hihaho)
Oh kan ookquote:
Ben blij dat ik niet ben gegaan, al die overacting omdat je een paar keer een cijfer hebt gehaald dat hoger is dan het getal 5quote:
Jaja rustigquote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij niet naar een lustrum ofzo?
we kunnen je zeer goed missen hier
nou top 3 kregen toch mooi 500 euro en als je er was, dan wist je ook meteen wie in top 3 stonden en wie je kan beroven ipv mijn portemonneequote:Op donderdag 13 november 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kan ook
[..]
Ben blij dat ik niet ben gegaan, al die overacting omdat je een paar keer een cijfer hebt gehaald dat hoger is dan het getal 5
Waarheidquote:
Strijkijzer was kapotquote:Op donderdag 13 november 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je ook zo mooi verkleed als gister?paxcon en ik vonden dat je een mooi overhemd aanhad
hbo gedaan hebben en dan op je 1ste tentamen een 3,4 halenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Blistering het volgende:
Ik ben ook niet naar de P uitreiking geweest op 't hbo (inb4 hbo). Kon 'm een week later gewoon afhalen bij de infobalie
Gemak dient de mensch.
Bedanktquote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
je loopt binnen, dan helemaal rechtdoor (rechtsaf, dus niet linksaf want dat loopt dood, en dus niet meteen rechts de trap op, want dat is niet goed) en helemaal rechtdoor tot je bij het trappenhuis komt en daar tegenover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |