quote:
Dag Bobbie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die sinterklaas en zwarte pieticoontjes, echt
Hoi Etsquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:01 schreef underground1009 het volgende:
Joosie weer aanwezig? De Geertsemazaal past even wat beter dan dat kutzaaltje van maandag
De Vey is wel laat, maar zo laat nou ook weer nietquote:
Baas of knecht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:14 schreef Ties02 het volgende:
Op basis waarvan krijg je eigenlijk een sint of een piet voor je naam
Ach ja, je hebt drie kampen. Eén groep vóór Zwarte Piet, een groep tegen en een groep die denkt dat je nog een enigszins leuk feest over houdt als je het bij elke gelegenheid door de strot van iedereen wil rammen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die sinterklaas en zwarte pieticoontjes, echt
Nee, ik volg alleen inleiding IT. Geen burgerlijk 2. Inleiding IT is pas om 1 uur in de Geertsemazaal. Alle burgerlijke vakken heb ik allang gehaald. Ben benieuwd hoe Mestdagh zijn nieuwste boek isquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:13 schreef underground1009 het volgende:
[..]
De Vey is wel laat, maar zo laat nou ook weer niethij is nu weer z'n microfoontje aan het ophalen, het college is dus niet van 1-3 dus als je nu pas de trein pakt wordt het 'm niet ben ik bang
Linkje? Altijd kostelijk, dergelijke Danny-topics.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt drie kampen. Eén groep vóór Zwarte Piet, een groep tegen en een groep die denkt dat je nog een enigszins leuk feest over houdt als je het bij elke gelegenheid door de strot van iedereen wil rammen.
Heb je dat topic er over gelezen? Ik ga geen ban riskeren maar de posts van Danny... zijn het lezen waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |