SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Op je blauwe ogen.quote:Op maandag 10 november 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik hem nog wel krijg?
opceans?quote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb straks een borrel in hét drugs-/sekshol van Groningen.
LMI weet.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, die is wel leuk.
De Blauwe Engel.
Doe niet alsof je dit erg vindtquote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb straks een borrel in hét drugs-/sekshol van Groningen.
LMI weet.
Uhh, net in DM vroeg je of je ook mocht komen en ik zei 'ja', en nu krabbel je terug?quote:Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas heb ik wat andere dingen te doen, maar anders was ik erg graag met jou uitgegaan
jaquote:Op maandag 10 november 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat Paxcon mijn fietshandvat heeft gejat?
Daar is alles al kapot aan wat kapot kan zijnquote:Op maandag 10 november 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhh, net in DM vroeg je of je ook mocht komen en ik zei 'ja', en nu krabbel je terug?
Lafaard.Volgende keer verniel ik je fiets.
Vandaar dat je mijn handvat gejat hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is alles al kapot aan wat kapot kan zijn
Uh nee?quote:Op maandag 10 november 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn handvat gejat hebt.
Ik heb wel ducktape maar is bedoeld voor jouw mond.quote:Op maandag 10 november 2014 17:38 schreef Paxcon het volgende:
Etsu, als je duct tape hebt zou ik dat graag van je ontvangen morgen
quote:Op maandag 10 november 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel ducktape maar is bedoeld voor jouw mond.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel ducktape maar is bedoeld voor jouw mond.
vanmiddag bij handelsrecht had ik zoveel last van je gepraatquote:
lul niet zo dom en doe dit via de dmquote:Op maandag 10 november 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanmiddag bij handelsrecht had ik zoveel last van je gepraat
man man
Veenstra vond het ook niet leuk
lul zelf niet zo domquote:Op maandag 10 november 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lul niet zo dom en doe dit via de dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
Gaat het goed met jullie?Beetje warm, komt waarschijnlijk door de aanwezigheid van jou ama en paxcon :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan je nou warm worden van paxcon?quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje warm, komt waarschijnlijk door de aanwezigheid van jou ama en paxcon :$
quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje warm, komt waarschijnlijk door de aanwezigheid van jou ama en paxcon :$
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat paxcon eenieder een warm hart toedraagt.quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je nou warm worden van paxcon?
ik heb dat helemaal niet en ik ben homo, kan je nagaan
quote:
tentamens overleefd?quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je nou warm worden van paxcon?
ik heb dat helemaal niet en ik ben homo, kan je nagaan
wat ga je doen bij de blauwequote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
een 7 voor erfrecht, andere 2 nog niet terug.![]()
ik ga strks naar de blauwe engel, kom je ook?
Veel sletjes daar, hoorde ik.quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
een 7 voor erfrecht, andere 2 nog niet terug.![]()
ik ga strks naar de blauwe engel, kom je ook?
Dan heb je goed instinct om in de zorg te werkenquote:Op maandag 10 november 2014 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik moest met 4 andere klasgenoten stage lopen, hun hebben allemaal gezeten (en sommige verveelde zich echt). Ik had geen eens tijd om te zittenNiet dat ik dat erg vind want tijd ging bij mij wel snel voorbij
Veel gehosseld?quote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dat klopt helemaal en ik spreek uit eigen ervaring
Is dit waar, Etsu?quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar hoef je niet te hosselen, je komt om 4 uur binnenlopen je wijst er 1 aan en hoppa
ik ga vandaag niet naar de engel. Welke AH ga jequote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh nee
nou ik ga maar eens naar de AH, dan naar de blauwe engel
zie je daar LMIxx
Hamburgervijver Korrewegquote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet naar de engel. Welke AH ga je
oude ebbingequote:Op maandag 10 november 2014 17:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet naar de engel. Welke AH ga je
de watquote:Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
LMI wanneer ga je weer naar de toeter?
daar was ik vorige week ookquote:Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
toeter?quote:Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je naar grunn komt gaan we pubquizen in de toeter!
Kan toch ik had er een op dr 16e getrouwd in mn facebook bestandquote:Op maandag 10 november 2014 18:00 schreef Toto69 het volgende:
kind van 17 op facebook dat 'verloofd' is
I call bullshit
Je vergeet Chupitos lolquote:Op maandag 10 november 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ocean41
De Negende Cirkel
Ome Ko
Shooters
Enzo
Twister
Coyote's Bar
Het Feest
Groningen
Kan wel, maar dit ziet er niet uit als een huwelijk dat zal gaan slagenquote:Op maandag 10 november 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch ik had er een op dr 16e getrouwd in mn facebook bestand
waarom denk je datquote:Op maandag 10 november 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je er gaat werken
deze ook nietquote:Op maandag 10 november 2014 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dit ziet er niet uit als een huwelijk dat zal gaan slagen![]()
he nee niet daarquote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ook, die bij die roeivereniging Gyaso
indische buurt is nog ergerquote:Op maandag 10 november 2014 18:05 schreef LETMEIN het volgende:
dat
[..]
vind ik ook, gelukkig woon ik er niet
ETSU LEUGENAARquote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja we praten heel vaak over gemeenschappelijke vrienden wie knap zijn enzo
fquote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja we praten heel vaak over gemeenschappelijke vrienden wie knap zijn enzo
Wanneer ga je weer wielrennen door Muntendam?quote:
Geeft niet, ben gewend aan die leugens van Etsuquote:Op maandag 10 november 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
nu heb ik me genant gemaakt in de dm naar paxcon :s
Morgen misschien wel dan ben ik om 12:00 al vrijquote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer wielrennen door Muntendam?
Jij bent hier savonds nooit geweest manquote:Op maandag 10 november 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jouw wijk is 's avonds ook niet fijn om doorheen te lopen
eyquote:
Jawel, was heel engquote:Op maandag 10 november 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow, was die niet eng?
Ik wil nog graag naar interstellar en aanmodderfakker
Wat een held die Memphis, ik denk dat ik er wel wat van op de site kan doen.
soms wel ja hoezo?quote:
ach handje vasthouden en je overleeft hetquote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, was heel eng
ja daar ga ik deze week heenwant mn vriend heeft nu ook zo's pas jaaaaaa
![]()
Waar was jij dit weekendquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ach handje vasthouden en je overleeft het
Heel handig dat hij nu ook zo'n pas heeft. Die films lijken mij ook echt leuk, mss dat ik vanavond nog wel even ga, anders morgen.
Interstellair duurt drie uur my god val nu al in slaapquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ach handje vasthouden en je overleeft het
Heel handig dat hij nu ook zo'n pas heeft. Die films lijken mij ook echt leuk, mss dat ik vanavond nog wel even ga, anders morgen.
bij je moeder thuis ;squote:
haha, geen zin in die film?quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Interstellair duurt drie uur my god val nu al in slaap
goeie film gek.quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn baas wou die ook gaan zienquote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bij je moeder thuis ;s
[..]
haha, geen zin in die film?
Als een film echt goed is maakt het mij niet uit hoe lang het duurt.
Sterker nog bij lord of the rings vind ik hoe langer hoe beter.
Jazeker.quote:
jij bent ook simpelquote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet alleen niks van te voren gaan lezen want de verhaallijn is nogal simplistisch.
Je houdt niet van lang dus.quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.
Gaat dit over lord of the rings deel 3?quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet alleen niks van te voren gaan lezen want de verhaallijn is nogal simplistisch.
Jij zit onder het FOK! gemiddelde?quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je houdt niet van lang dus.
Goed om te weten
9.1 op IMDB zou zeker gaan kijken, je kan gratis toch?quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over lord of the rings deel 3?
[..]
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.
Ik kan gratis zo lang ik elke maand 19 euro overmaak.quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
9.1 op IMDB zou zeker gaan kijken, je kan gratis toch?
29.5 dus ruim jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit onder het FOK! gemiddelde?
Gewoon gaan dan neem je Etsu mee ga je daar voor iets lekkers koken voor die arme jongenquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan gratis zo lang ik elke maand 19 euro overmaak.
ik ga even een veer in de reet steken van GGMM, brbquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
29.5 dus ruim ja.
Tevens goed om te zien hoe GGMM onze meest gehate user Iwanius even op zijn plek heeft gezet net
Dat lijkt me gezelligquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan neem je Etsu mee ga je daar voor iets lekkers koken voor die arme jongen.
VBL / Zwaai hier ons lieve konijntje uitquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga even een veer in de reet steken van GGMM, brb
nee die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over lord of the rings deel 3?
[..]
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.
Je komt wel relaxed over hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben op fok graag vervelend
ben heel ander persoon in het echte leventje heel rustig enzo
nou nou wat een boosheidquote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #311 Waar een paffert bij je eten hoort
Iwanius boosgemaakt oepssssssssss
quote:
Hij is een tikkie elitair jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
iwanius is toch een mongool
lekker boeiend dat je die boosmaakt
In VBL ook al komt hij daar gelukkig zelden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij moet echt uit DIG blijven, komt niks goeds uit zijn toetsenbord daar
vind het sowieso beetje raar ventjequote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In VBL ook al komt hij daar gelukkig zelden.
Jawelquote:
Vraag me af wat voor werk je doet als je maandagmiddag zomaar aan een (goede) champagne zit.quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het sowieso beetje raar ventje
inderdaad beetje elitaire manier van posten kan daar slecht tegen
binnenkort bezoekje doen aan zijn adresquote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor werk je doet als je maandagmiddag zomaar aan een (goede) champagne zit.
Hij gaat ook echt elke dag uit eten in elitaire tentjes en shit
Preciesquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
binnenkort bezoekje doen aan zijn adres
Nee hij schold te veel vaak. En nu iets met zwarte piet en dannyquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ergste waar hij ban voor kreeg was beetje tietenfoto's posten toch
Zullen we topa maken voor alle gevallen helden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij schold te veel vaak. En nu iets met zwarte piet en danny
FREE JC
het is verlengdquote:
oh ahahah ja kan ookquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Gaat niet om woord, meer om dat zijn ban langer is gok ik.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Ama en ik zijn soulmates we zijn ook beiden verliefd op Dvengod
ja tuurlijkquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ahahah ja kan ook
haat jij mij elan?
ik haat je alleen als je stom doet tegen mijquote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
ja tuurlijk
je haat mij ook dus dan haat ik jou ook
lekker volwassen he haha
Huh? Dat van mij was een vraag.. Niet of het goed is geschrevenquote:
OKEquote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat van mij was een vraag.. Niet of het goed is geschreven
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
FOK! wil gewoon van de slowchats af het is een complot.
ik vind raar dat ze mij nog niet hebben gewaarschuwdquote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Krijg je daar van voor dan nee toch.quote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind raar dat ze mij nog niet hebben gewaarschuwd
bans mogen toch niet worden besproken
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je daar van voor dan nee toch.
nee wel waarschuwing tochquote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je daar van voor dan nee toch.
Alleen als sof die info via dm of zo krijgt toch zeker.quote:
Nee is onderdeel van complotquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee wel waarschuwing toch
maar je kan notes niet bekijken of ondertussen weer wel?
Oh ik dacht sowieso. Maar geen idee eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als sof die info via dm of zo krijgt toch zeker.
Zie mensen constant bans bespreken op FOK!
FOK! = illoeminadiequote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Fok-it vandaag al.quote:
Ik heb vandaag nog met Dven gepraat over blaarkoppen op whatsappquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Ama en ik zijn soulmates we zijn ook beiden verliefd op Dvengod
Wanneer komt hij weer terug nu dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog met Dven gepraat over blaarkoppen op whatsapp
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt hij weer terug nu dan?![]()
Wil Dven ook op whatsapp wil je mijn nummer aan hem geven?
nee je moet elans nummer aan hem gevenquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.
Hoi VMS,quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mee willen slowchatten maar ik begrijp dat enkele delicate onderwerpen hier aansnijden niet wenselijk is. Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van wat ik wel en niet ten uiting mag brengen?
Bij voorbaat dank,
VMS
Ik heb Elans nummer niet dus dat kan niet.quote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee je moet elans nummer aan hem geven
Wij praten graag over de sekscapades van Jack van Gelder, welkomquote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mee willen slowchatten maar ik begrijp dat enkele delicate onderwerpen hier aansnijden niet wenselijk is. Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van wat ik wel en niet ten uiting mag brengen?
Bij voorbaat dank,
VMS
Is goed ouwe pikquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.
Die heb ik op het contactformulier ingevuld.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Elans nummer niet dus dat kan niet.
[..]
Wij praten graag over de sekscapades van Jack van Gelder, welkom
Ook Jessica Alba is een terugkerend fenomeen. En nasi.
Eten over het algemeen welquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Jessica Alba is een terugkerend fenomeen. En nasi.
Wij zijn vooral verenigd door onze voorliefde voor vrijheid en rechtvaardigheid. Daarom zijn wij zo uniek op FOK!quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi VMS,
wij praten vooral over het oneerlijke bestuur van fok, eten, voetbal (), games, films en muziek.
FREE JC FREE LR
Hmm neequote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we Dven even lekker hosselen trio dit dat alles
Mijn moderator (over wie ik geen kritiek zal hebben) heeft alle reacties verwijderd van voor vrijdag 15:00 zeg maar, alleen de reacties in het huidige gastenboek zijn er nog.quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik op het contactformulier ingevuld.
Nasi is de overtreffende trap van etenquote:
VRIJHEID VAN MENINGSUITING GELDT OOK OP FOKquote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn vooral verenigd door onze voorliefde voor vrijheid en rechtvaardigheid. Daarom zijn wij zo uniek op FOK!
Ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel met Etsu er bij?
Haha LR is zeker jouw moderator.quote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moderator (over wie ik geen kritiek zal hebben) heeft alle reacties verwijderd van voor vrijdag 15:00 zeg maar, alleen de reacties in het huidige gastenboek zijn er nog.
[..]
Nasi is de overtreffende trap van eten
Niemand kan datquote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Etsu niet zo goed afwijzen
LR is inderdaad mijn moderator.quote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha LR is zeker jouw moderator.
Had je nu GGMM maar gekozen voor die belangrijke functie dan was dit niet voorgevallen
zijn kennende is het nog waaar ookquote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro What
jrquote:
Las het jaquote:
Hij is geestelijk niet helemaal goed maar dat is wel duidelijkquote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las het jaMoeilijk te geloven. Maar schijnbaar heeft die user vaker dit soort dingen(?)
Haha ik verveel me en zit een paar topics te lezen. Weet niet of ik moet huilen of lachenquote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is geestelijk niet helemaal goed maar dat is wel duidelijk
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurtquote:Op maandag 10 november 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
KLB / Mezelf doodverklaard !
Beste KLB topic dat ik ooit gezien heb.
Haha, kut voor je. Geen last vanquote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurt
Ik ben te lui me uit te schrijvenquote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, kut voor je. Geen last van
Waarom sta je daar ingeschreven?quote:Op maandag 10 november 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben te lui me uit te schrijven
hebben ouders gedaan hequote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom sta je daar ingeschreven?
Wat een vrome jongen ben je toch buiten fok.quote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurt
pics?quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Zie net dat Ariana Grande haar shirtje is vergeten aan te doen gisteren bij de MTV EMA Awards
Ooh Elan leeft nog steeds? Wat een sofquote:Op maandag 10 november 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
JR, wil je even posten dat onze gesprekken laatst op FB echt waren?
Elan gelooft nog steeds niet namelijk. Die debiel.
Elan treitert iedere dag nog steeds mensen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh Elan leeft nog steeds? Wat een sof
Als je zo doet over Elan mag je wel weer gaanquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh Elan leeft nog steeds? Wat een sof
Jij bent degene die moet gaanquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zo doet over Elan mag je wel weer gaan
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan treitert iedere dag nog steeds mensen.
Somsquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zo doet over Elan mag je wel weer gaan
Bemoei je er niet meequote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Komt het ooit nog goed tussen Etsu en Mortaxx?
Whoever is hitting it aint hitting it right cause he's acting like he needs dick in his lifequote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Komt het ooit nog goed tussen Etsu en Mortaxx?
Ik daag je uit, Paxconquote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga lekker stoeien met je huisgenoot
ik wil stoeien met jouquote:
ben er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |