Ik heb Elans nummer niet dus dat kan niet.quote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee je moet elans nummer aan hem geven
Wij praten graag over de sekscapades van Jack van Gelder, welkomquote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mee willen slowchatten maar ik begrijp dat enkele delicate onderwerpen hier aansnijden niet wenselijk is. Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van wat ik wel en niet ten uiting mag brengen?
Bij voorbaat dank,
VMS
Is goed ouwe pikquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.
Die heb ik op het contactformulier ingevuld.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Elans nummer niet dus dat kan niet.
[..]
Wij praten graag over de sekscapades van Jack van Gelder, welkom
Ook Jessica Alba is een terugkerend fenomeen. En nasi.
Eten over het algemeen welquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Jessica Alba is een terugkerend fenomeen. En nasi.
Wij zijn vooral verenigd door onze voorliefde voor vrijheid en rechtvaardigheid. Daarom zijn wij zo uniek op FOK!quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi VMS,
wij praten vooral over het oneerlijke bestuur van fok, eten, voetbal (), games, films en muziek.
FREE JC FREE LR
Hmm neequote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we Dven even lekker hosselen trio dit dat alles
Mijn moderator (over wie ik geen kritiek zal hebben) heeft alle reacties verwijderd van voor vrijdag 15:00 zeg maar, alleen de reacties in het huidige gastenboek zijn er nog.quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik op het contactformulier ingevuld.
Nasi is de overtreffende trap van etenquote:
VRIJHEID VAN MENINGSUITING GELDT OOK OP FOKquote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn vooral verenigd door onze voorliefde voor vrijheid en rechtvaardigheid. Daarom zijn wij zo uniek op FOK!
Ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel met Etsu er bij?
Haha LR is zeker jouw moderator.quote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moderator (over wie ik geen kritiek zal hebben) heeft alle reacties verwijderd van voor vrijdag 15:00 zeg maar, alleen de reacties in het huidige gastenboek zijn er nog.
[..]
Nasi is de overtreffende trap van eten
Niemand kan datquote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Etsu niet zo goed afwijzen
LR is inderdaad mijn moderator.quote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha LR is zeker jouw moderator.
Had je nu GGMM maar gekozen voor die belangrijke functie dan was dit niet voorgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |