quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
FOK! wil gewoon van de slowchats af het is een complot.
ik vind raar dat ze mij nog niet hebben gewaarschuwdquote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Krijg je daar van voor dan nee toch.quote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind raar dat ze mij nog niet hebben gewaarschuwd
bans mogen toch niet worden besproken
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je daar van voor dan nee toch.
nee wel waarschuwing tochquote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je daar van voor dan nee toch.
Alleen als sof die info via dm of zo krijgt toch zeker.quote:
Nee is onderdeel van complotquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee wel waarschuwing toch
maar je kan notes niet bekijken of ondertussen weer wel?
Oh ik dacht sowieso. Maar geen idee eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als sof die info via dm of zo krijgt toch zeker.
Zie mensen constant bans bespreken op FOK!
FOK! = illoeminadiequote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Fok-it vandaag al.quote:
Ik heb vandaag nog met Dven gepraat over blaarkoppen op whatsappquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Ama en ik zijn soulmates we zijn ook beiden verliefd op Dvengod
Wanneer komt hij weer terug nu dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog met Dven gepraat over blaarkoppen op whatsapp
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt hij weer terug nu dan?![]()
Wil Dven ook op whatsapp wil je mijn nummer aan hem geven?
nee je moet elans nummer aan hem gevenquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.
Hoi VMS,quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mee willen slowchatten maar ik begrijp dat enkele delicate onderwerpen hier aansnijden niet wenselijk is. Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van wat ik wel en niet ten uiting mag brengen?
Bij voorbaat dank,
VMS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |