zijn kennende is het nog waaar ookquote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro What
jrquote:
Las het jaquote:
Hij is geestelijk niet helemaal goed maar dat is wel duidelijkquote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las het jaMoeilijk te geloven. Maar schijnbaar heeft die user vaker dit soort dingen(?)
Haha ik verveel me en zit een paar topics te lezen. Weet niet of ik moet huilen of lachenquote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is geestelijk niet helemaal goed maar dat is wel duidelijk
Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurtquote:Op maandag 10 november 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
KLB / Mezelf doodverklaard !
Beste KLB topic dat ik ooit gezien heb.
Haha, kut voor je. Geen last vanquote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurt
Ik ben te lui me uit te schrijvenquote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, kut voor je. Geen last van
Waarom sta je daar ingeschreven?quote:Op maandag 10 november 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben te lui me uit te schrijven
hebben ouders gedaan hequote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom sta je daar ingeschreven?
Wat een vrome jongen ben je toch buiten fok.quote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurt
pics?quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Zie net dat Ariana Grande haar shirtje is vergeten aan te doen gisteren bij de MTV EMA Awards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |