quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
FOK! wil gewoon van de slowchats af het is een complot.
ik vind raar dat ze mij nog niet hebben gewaarschuwdquote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Krijg je daar van voor dan nee toch.quote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind raar dat ze mij nog niet hebben gewaarschuwd
bans mogen toch niet worden besproken
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je daar van voor dan nee toch.
nee wel waarschuwing tochquote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je daar van voor dan nee toch.
Alleen als sof die info via dm of zo krijgt toch zeker.quote:
Nee is onderdeel van complotquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee wel waarschuwing toch
maar je kan notes niet bekijken of ondertussen weer wel?
Oh ik dacht sowieso. Maar geen idee eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als sof die info via dm of zo krijgt toch zeker.
Zie mensen constant bans bespreken op FOK!
FOK! = illoeminadiequote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Fok-it vandaag al.quote:
Ik heb vandaag nog met Dven gepraat over blaarkoppen op whatsappquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Ama en ik zijn soulmates we zijn ook beiden verliefd op Dvengod
Wanneer komt hij weer terug nu dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog met Dven gepraat over blaarkoppen op whatsapp
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt hij weer terug nu dan?![]()
Wil Dven ook op whatsapp wil je mijn nummer aan hem geven?
nee je moet elans nummer aan hem gevenquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.
Hoi VMS,quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mee willen slowchatten maar ik begrijp dat enkele delicate onderwerpen hier aansnijden niet wenselijk is. Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van wat ik wel en niet ten uiting mag brengen?
Bij voorbaat dank,
VMS
Ik heb Elans nummer niet dus dat kan niet.quote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee je moet elans nummer aan hem geven
Wij praten graag over de sekscapades van Jack van Gelder, welkomquote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo,
Ik zou graag mee willen slowchatten maar ik begrijp dat enkele delicate onderwerpen hier aansnijden niet wenselijk is. Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van wat ik wel en niet ten uiting mag brengen?
Bij voorbaat dank,
VMS
Is goed ouwe pikquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar nummers door, ik zal hem vragen of jij zijn nummer mag hebben.
Die heb ik op het contactformulier ingevuld.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Elans nummer niet dus dat kan niet.
[..]
Wij praten graag over de sekscapades van Jack van Gelder, welkom
Ook Jessica Alba is een terugkerend fenomeen. En nasi.
Eten over het algemeen welquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Jessica Alba is een terugkerend fenomeen. En nasi.
Wij zijn vooral verenigd door onze voorliefde voor vrijheid en rechtvaardigheid. Daarom zijn wij zo uniek op FOK!quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi VMS,
wij praten vooral over het oneerlijke bestuur van fok, eten, voetbal (), games, films en muziek.
FREE JC FREE LR
Hmm neequote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we Dven even lekker hosselen trio dit dat alles
Mijn moderator (over wie ik geen kritiek zal hebben) heeft alle reacties verwijderd van voor vrijdag 15:00 zeg maar, alleen de reacties in het huidige gastenboek zijn er nog.quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik op het contactformulier ingevuld.
Nasi is de overtreffende trap van etenquote:
VRIJHEID VAN MENINGSUITING GELDT OOK OP FOKquote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn vooral verenigd door onze voorliefde voor vrijheid en rechtvaardigheid. Daarom zijn wij zo uniek op FOK!
Ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel met Etsu er bij?
Haha LR is zeker jouw moderator.quote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moderator (over wie ik geen kritiek zal hebben) heeft alle reacties verwijderd van voor vrijdag 15:00 zeg maar, alleen de reacties in het huidige gastenboek zijn er nog.
[..]
Nasi is de overtreffende trap van eten
Niemand kan datquote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Etsu niet zo goed afwijzen
LR is inderdaad mijn moderator.quote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha LR is zeker jouw moderator.
Had je nu GGMM maar gekozen voor die belangrijke functie dan was dit niet voorgevallen
zijn kennende is het nog waaar ookquote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro What
jrquote:
Las het jaquote:
Hij is geestelijk niet helemaal goed maar dat is wel duidelijkquote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las het jaMoeilijk te geloven. Maar schijnbaar heeft die user vaker dit soort dingen(?)
Haha ik verveel me en zit een paar topics te lezen. Weet niet of ik moet huilen of lachenquote:Op maandag 10 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is geestelijk niet helemaal goed maar dat is wel duidelijk
Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurtquote:Op maandag 10 november 2014 22:34 schreef Elan het volgende:
KLB / Mezelf doodverklaard !
Beste KLB topic dat ik ooit gezien heb.
Haha, kut voor je. Geen last vanquote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurt
Ik ben te lui me uit te schrijvenquote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, kut voor je. Geen last van
Waarom sta je daar ingeschreven?quote:Op maandag 10 november 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben te lui me uit te schrijven
hebben ouders gedaan hequote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom sta je daar ingeschreven?
Wat een vrome jongen ben je toch buiten fok.quote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe dit moet ik doen als die kerk weer eens een acceptgiro stuurt
pics?quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Zie net dat Ariana Grande haar shirtje is vergeten aan te doen gisteren bij de MTV EMA Awards
Ooh Elan leeft nog steeds? Wat een sofquote:Op maandag 10 november 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
JR, wil je even posten dat onze gesprekken laatst op FB echt waren?
Elan gelooft nog steeds niet namelijk. Die debiel.
Elan treitert iedere dag nog steeds mensen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh Elan leeft nog steeds? Wat een sof
Als je zo doet over Elan mag je wel weer gaanquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh Elan leeft nog steeds? Wat een sof
Jij bent degene die moet gaanquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zo doet over Elan mag je wel weer gaan
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan treitert iedere dag nog steeds mensen.
Somsquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je zo doet over Elan mag je wel weer gaan
Bemoei je er niet meequote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Komt het ooit nog goed tussen Etsu en Mortaxx?
Whoever is hitting it aint hitting it right cause he's acting like he needs dick in his lifequote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Komt het ooit nog goed tussen Etsu en Mortaxx?
Ik daag je uit, Paxconquote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga lekker stoeien met je huisgenoot
ik wil stoeien met jouquote:
ben er alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |