SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
Gaat het goed met jullie?Beetje warm, komt waarschijnlijk door de aanwezigheid van jou ama en paxcon :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan je nou warm worden van paxcon?quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje warm, komt waarschijnlijk door de aanwezigheid van jou ama en paxcon :$
quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje warm, komt waarschijnlijk door de aanwezigheid van jou ama en paxcon :$
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat paxcon eenieder een warm hart toedraagt.quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je nou warm worden van paxcon?
ik heb dat helemaal niet en ik ben homo, kan je nagaan
quote:
tentamens overleefd?quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je nou warm worden van paxcon?
ik heb dat helemaal niet en ik ben homo, kan je nagaan
wat ga je doen bij de blauwequote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
een 7 voor erfrecht, andere 2 nog niet terug.![]()
ik ga strks naar de blauwe engel, kom je ook?
Veel sletjes daar, hoorde ik.quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
een 7 voor erfrecht, andere 2 nog niet terug.![]()
ik ga strks naar de blauwe engel, kom je ook?
Dan heb je goed instinct om in de zorg te werkenquote:Op maandag 10 november 2014 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik moest met 4 andere klasgenoten stage lopen, hun hebben allemaal gezeten (en sommige verveelde zich echt). Ik had geen eens tijd om te zittenNiet dat ik dat erg vind want tijd ging bij mij wel snel voorbij
Veel gehosseld?quote:Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dat klopt helemaal en ik spreek uit eigen ervaring
Is dit waar, Etsu?quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar hoef je niet te hosselen, je komt om 4 uur binnenlopen je wijst er 1 aan en hoppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |