29.5 dus ruim jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit onder het FOK! gemiddelde?
Gewoon gaan dan neem je Etsu mee ga je daar voor iets lekkers koken voor die arme jongenquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan gratis zo lang ik elke maand 19 euro overmaak.
ik ga even een veer in de reet steken van GGMM, brbquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
29.5 dus ruim ja.
Tevens goed om te zien hoe GGMM onze meest gehate user Iwanius even op zijn plek heeft gezet net
Dat lijkt me gezelligquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan neem je Etsu mee ga je daar voor iets lekkers koken voor die arme jongen.
VBL / Zwaai hier ons lieve konijntje uitquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga even een veer in de reet steken van GGMM, brb
nee die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over lord of the rings deel 3?
[..]
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.
Je komt wel relaxed over hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben op fok graag vervelend
ben heel ander persoon in het echte leventje heel rustig enzo
nou nou wat een boosheidquote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #311 Waar een paffert bij je eten hoort
Iwanius boosgemaakt oepssssssssss
quote:
Hij is een tikkie elitair jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
iwanius is toch een mongool
lekker boeiend dat je die boosmaakt
In VBL ook al komt hij daar gelukkig zelden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij moet echt uit DIG blijven, komt niks goeds uit zijn toetsenbord daar
vind het sowieso beetje raar ventjequote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In VBL ook al komt hij daar gelukkig zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |