eyquote:
Jawel, was heel engquote:Op maandag 10 november 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow, was die niet eng?
Ik wil nog graag naar interstellar en aanmodderfakker
Wat een held die Memphis, ik denk dat ik er wel wat van op de site kan doen.
soms wel ja hoezo?quote:
ach handje vasthouden en je overleeft hetquote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, was heel eng
ja daar ga ik deze week heenwant mn vriend heeft nu ook zo's pas jaaaaaa
![]()
Waar was jij dit weekendquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ach handje vasthouden en je overleeft het
Heel handig dat hij nu ook zo'n pas heeft. Die films lijken mij ook echt leuk, mss dat ik vanavond nog wel even ga, anders morgen.
Interstellair duurt drie uur my god val nu al in slaapquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ach handje vasthouden en je overleeft het
Heel handig dat hij nu ook zo'n pas heeft. Die films lijken mij ook echt leuk, mss dat ik vanavond nog wel even ga, anders morgen.
bij je moeder thuis ;squote:
haha, geen zin in die film?quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Interstellair duurt drie uur my god val nu al in slaap
goeie film gek.quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn baas wou die ook gaan zienquote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bij je moeder thuis ;s
[..]
haha, geen zin in die film?
Als een film echt goed is maakt het mij niet uit hoe lang het duurt.
Sterker nog bij lord of the rings vind ik hoe langer hoe beter.
Jazeker.quote:
jij bent ook simpelquote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet alleen niks van te voren gaan lezen want de verhaallijn is nogal simplistisch.
Je houdt niet van lang dus.quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.
Gaat dit over lord of the rings deel 3?quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet alleen niks van te voren gaan lezen want de verhaallijn is nogal simplistisch.
Jij zit onder het FOK! gemiddelde?quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je houdt niet van lang dus.
Goed om te weten
9.1 op IMDB zou zeker gaan kijken, je kan gratis toch?quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over lord of the rings deel 3?
[..]
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.
Ik kan gratis zo lang ik elke maand 19 euro overmaak.quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
9.1 op IMDB zou zeker gaan kijken, je kan gratis toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |