indische buurt is nog ergerquote:Op maandag 10 november 2014 18:05 schreef LETMEIN het volgende:
dat
[..]
vind ik ook, gelukkig woon ik er niet
ETSU LEUGENAARquote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja we praten heel vaak over gemeenschappelijke vrienden wie knap zijn enzo
fquote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja we praten heel vaak over gemeenschappelijke vrienden wie knap zijn enzo
Wanneer ga je weer wielrennen door Muntendam?quote:
Geeft niet, ben gewend aan die leugens van Etsuquote:Op maandag 10 november 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
nu heb ik me genant gemaakt in de dm naar paxcon :s
Morgen misschien wel dan ben ik om 12:00 al vrijquote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer wielrennen door Muntendam?
Jij bent hier savonds nooit geweest manquote:Op maandag 10 november 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jouw wijk is 's avonds ook niet fijn om doorheen te lopen
eyquote:
Jawel, was heel engquote:Op maandag 10 november 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow, was die niet eng?
Ik wil nog graag naar interstellar en aanmodderfakker
Wat een held die Memphis, ik denk dat ik er wel wat van op de site kan doen.
soms wel ja hoezo?quote:
ach handje vasthouden en je overleeft hetquote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, was heel eng
ja daar ga ik deze week heenwant mn vriend heeft nu ook zo's pas jaaaaaa
![]()
Waar was jij dit weekendquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ach handje vasthouden en je overleeft het
Heel handig dat hij nu ook zo'n pas heeft. Die films lijken mij ook echt leuk, mss dat ik vanavond nog wel even ga, anders morgen.
Interstellair duurt drie uur my god val nu al in slaapquote:Op maandag 10 november 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ach handje vasthouden en je overleeft het
Heel handig dat hij nu ook zo'n pas heeft. Die films lijken mij ook echt leuk, mss dat ik vanavond nog wel even ga, anders morgen.
bij je moeder thuis ;squote:
haha, geen zin in die film?quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Interstellair duurt drie uur my god val nu al in slaap
goeie film gek.quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn baas wou die ook gaan zienquote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bij je moeder thuis ;s
[..]
haha, geen zin in die film?
Als een film echt goed is maakt het mij niet uit hoe lang het duurt.
Sterker nog bij lord of the rings vind ik hoe langer hoe beter.
Jazeker.quote:
jij bent ook simpelquote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet alleen niks van te voren gaan lezen want de verhaallijn is nogal simplistisch.
Je houdt niet van lang dus.quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.
Gaat dit over lord of the rings deel 3?quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan, was laatst nog naar een lange en toen dacht ik elke keer: koe dit is het einde, mar nee hoor, kwam er nog een verhaal, en toen weer en toen weer.
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet alleen niks van te voren gaan lezen want de verhaallijn is nogal simplistisch.
Jij zit onder het FOK! gemiddelde?quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je houdt niet van lang dus.
Goed om te weten
9.1 op IMDB zou zeker gaan kijken, je kan gratis toch?quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over lord of the rings deel 3?
[..]
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.
Ik kan gratis zo lang ik elke maand 19 euro overmaak.quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
9.1 op IMDB zou zeker gaan kijken, je kan gratis toch?
29.5 dus ruim jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit onder het FOK! gemiddelde?
Gewoon gaan dan neem je Etsu mee ga je daar voor iets lekkers koken voor die arme jongenquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan gratis zo lang ik elke maand 19 euro overmaak.
ik ga even een veer in de reet steken van GGMM, brbquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
29.5 dus ruim ja.
Tevens goed om te zien hoe GGMM onze meest gehate user Iwanius even op zijn plek heeft gezet net
Dat lijkt me gezelligquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan dan neem je Etsu mee ga je daar voor iets lekkers koken voor die arme jongen.
VBL / Zwaai hier ons lieve konijntje uitquote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ga even een veer in de reet steken van GGMM, brb
nee die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over lord of the rings deel 3?
[..]
Heb alleen de trailer gezien, meer niet.
Je komt wel relaxed over hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben op fok graag vervelend
ben heel ander persoon in het echte leventje heel rustig enzo
nou nou wat een boosheidquote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #311 Waar een paffert bij je eten hoort
Iwanius boosgemaakt oepssssssssss
quote:
Hij is een tikkie elitair jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
iwanius is toch een mongool
lekker boeiend dat je die boosmaakt
In VBL ook al komt hij daar gelukkig zelden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij moet echt uit DIG blijven, komt niks goeds uit zijn toetsenbord daar
vind het sowieso beetje raar ventjequote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In VBL ook al komt hij daar gelukkig zelden.
Jawelquote:
Vraag me af wat voor werk je doet als je maandagmiddag zomaar aan een (goede) champagne zit.quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het sowieso beetje raar ventje
inderdaad beetje elitaire manier van posten kan daar slecht tegen
binnenkort bezoekje doen aan zijn adresquote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor werk je doet als je maandagmiddag zomaar aan een (goede) champagne zit.
Hij gaat ook echt elke dag uit eten in elitaire tentjes en shit
Preciesquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
binnenkort bezoekje doen aan zijn adres
Nee hij schold te veel vaak. En nu iets met zwarte piet en dannyquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ergste waar hij ban voor kreeg was beetje tietenfoto's posten toch
Zullen we topa maken voor alle gevallen helden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij schold te veel vaak. En nu iets met zwarte piet en danny
FREE JC
het is verlengdquote:
oh ahahah ja kan ookquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Gaat niet om woord, meer om dat zijn ban langer is gok ik.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
Ama en ik zijn soulmates we zijn ook beiden verliefd op Dvengod
ja tuurlijkquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ahahah ja kan ook
haat jij mij elan?
ik haat je alleen als je stom doet tegen mijquote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
ja tuurlijk
je haat mij ook dus dan haat ik jou ook
lekker volwassen he haha
Huh? Dat van mij was een vraag.. Niet of het goed is geschrevenquote:
OKEquote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat van mij was een vraag.. Niet of het goed is geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |