Doet pijnquote:Op donderdag 13 november 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hbo gedaan hebben en dan op je 1ste tentamen een 3,4 halen![]()
![]()
kusje.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou top 3 kregen toch mooi 500 euro en als je er was, dan wist je ook meteen wie in top 3 stonden en wie je kan beroven ipv mijn portemonnee
na gister niet meer gekeken naar mijn portemonneequote:
plsquote:Op donderdag 13 november 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
na gister niet meer gekeken naar mijn portemonnee
dus beter heb ik hem nog anders weet ik je te vinden
zowel in grunn als in stk
prima excuus voor bierquote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Blistering het volgende:
Ik ben ook niet naar de P uitreiking geweest op 't hbo (inb4 hbo). Kon 'm een week later gewoon afhalen bij de infobalie
Gemak dient de mensch.
We konden kiezen tussen koffie en thee...quote:
wat? Laf...quote:Op donderdag 13 november 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
We konden kiezen tussen koffie en thee...
Boven-waar?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat? Laf...
Ik werd wakker in Bovenkarspel-flora
Haha, nee, ik had weleens gesolliciteerd daar voor het bestuur, maar werd afgewezen omdat ik doof ben en omdat ze niet 'denken dat het niet fijn is om met een tolk te werken in de vergaderingen'. Herrie geschopt en uiteindelijk uitgeschreven en sindsdien vind ik het maar een kutvereniging (achteraf gezien ook blij mee als ik zo naar de leden + sfeer kijk, ik denk dat als ik was aangenomen als bestuur, ik een jaar niet eens zou volhouden en zou uitstappen). Nu dolgelukkig in een ander bestuur van een stichtingquote:Op donderdag 13 november 2014 21:32 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dacht ikverder niet vervelend bedoeld of zo, wil je niet voor het hoofd stoten
dat ligt daar ook ergensquote:Op donderdag 13 november 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boven-waar?
Morgen naar Heiloo. 3 uur met de trein. Blergh. Hoop voor je dat je de gunstigste route hebt gekozen.
Ik moet daar uiteindelijk rond 21:00 zijn, dus dan wordt t iets van 18:16 uit Grunn vertrekken dus?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat ligt daar ook ergens.
Trein van .16 naar Utrecht is het chilste.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou top 3 kregen toch mooi 500 euro en als je er was, dan wist je ook meteen wie in top 3 stonden en wie je kan beroven ipv mijn portemonnee
Inderdaad Erik. George paste ook prima bij Queen. Het was voor beide acts misschien ook wel een goede permanente oplossing geweest.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef eriksd het volgende:
Spot, wat blijft dit toch een geweldig optreden he:
Ik ben nog bij seizoen 2quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Ets: White Collar is weer begonnen.
Ha bejaarde.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:27 schreef eriksd het volgende:
Spot, wat blijft dit toch een geweldig optreden he:
Ik vond je vorige avatar vele malen mooier. Fc Groningen is een prachtige club met een rijke geschiedenis. Zonde, heel zonde.quote:
We zoeken nog een collegamod op SES. Ik denk dat ik jouw naam eens ga laten vallenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vond je vorige avatar vele malen mooier. Fc Groningen is een prachtige club met een rijke geschiedenis. Zonde, heel zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |