Denken mensen wel vaker als ze mij zien inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
dacht dat jij gew een rustige jongen was
Lol heb ik ook wel eens gehoord srsquote:Op woensdag 12 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor vaker dat ik eruit zie als een psychopaat.
Inb4 dat zegt men ook altijd over rustige jongens.
moest lachen irlquote:Op woensdag 12 november 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
Sap ziet er een beetje uit als Peter North.
Z'n penis in ieder geval.
'T word echt ergquote:Op woensdag 12 november 2014 07:25 schreef JaqenHghar het volgende:
Tevens die laatste paar pagina's van het vorige topicstel smerige honden jullie
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben er nog dikkehenk. Binnenkort keer samen nos journaal kijken ergens?
Thanks vriendje, mag ik jou erop wijzen dat jouw Tchami dit weekend diezelfde Friends Mix deed?quote:
Dat mag jij. Thanksquote:Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks vriendje, mag ik jou erop wijzen dat jouw Tchami dit weekend diezelfde Friends Mix deed?
http://www.mixmag.net/wor(...)-show-on-bbc-radio-1
Vieze plaat - hier is menig bil op geschuurd.quote:
whehehequote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Duurde helaas even voordat ik doorhad dat het een kerel is.![]()
Alsof dat voor jou verschil maaktquote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Duurde helaas even voordat ik doorhad dat het een kerel is.![]()
ik wens niet met die geesteszieke figuren geassocieërd te wordenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
he setomannstengelmcdeucy92
I googled... again.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
moest lachen irl
zieke cumload die man denk wel 20 gram protein per keer
Ziet er lekker zacht uitquote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
he setomannstengelmcdeucy92
Omdat die kerel een legende is?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I googled... again.
Waarom weten jullie dat soort dingen?
Haha hondenquote:Op woensdag 12 november 2014 07:25 schreef JaqenHghar het volgende:
Tevens die laatste paar pagina's van het vorige topicstel smerige honden jullie
T zegt me echt helemaal niksquote:Op woensdag 12 november 2014 12:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat die kerel een legende is?
Nee dat geloof ik graag.quote:
Shit. True!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik graag.
Brent everret daar in tegen ken je wel zeker?![]()
Ik google me suf hierquote:Inb4. Rayyy. U gay? -->>. Google is ur best friend boys
Bijna.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:10 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg bijna heimwee naar McNulty
Dit. Ook mijn principes kennen zo hun prijs.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
nou voor een aventador laat ik me ook wel in me ster naaien
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel.
http://forum.fok.nl/topic/2169345
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Was te verwachten. Was een foto van een vrouw die in bad lag, met haar benen in haar nek, waarbij er een gele/bruine vloeistof uit de anus in de lucht schoot.quote:
Instagram. Ik vind die Kendall Jenner nog wel de lekkerste van die familie. Op een duur was er sprake van een sextape van die moeder trouwens. Zou je Sap?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha hard gelachen om die.
Maar erg stijlvol om zoiets zelf op je eigen FB te postenwat een hoerenfamilie srs
Ah de beruchte tubgirlquote:Op woensdag 12 november 2014 13:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was te verwachten. Was een foto van een vrouw die in bad lag, met haar benen in haar nek, waarbij er een gele/bruine vloeistof uit de anus in de lucht schoot.
Mwah ze heeft wel geld, maar heb liever Kendallquote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Instagram. Ik vind die Kendall Jenner nog wel de lekkerste van die familie. Op een duur was er sprake van een sextape van die moeder trouwens. Zou je Sap?
[ afbeelding ]
Sickening: http://richkidsofinstagram.tumblr.com/
je deed gisteren avond net zo hard meequote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic heeft onschuldige liefde nodig. Stelletje vieslakken.
Waarom krijg ik nu weer de schuld? De honden waren niet mijn idee.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
je deed gisteren avond net zo hard meehypocriete wijven ook
godzijdank.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:05 schreef kaasplankje het volgende:
ik dig die shit niet zo beter frisse bille
[ afbeelding ]
Ik zou hem er nooit meer uithalenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel en consorten
[ afbeelding ]
vrij bizar Huid rekt wel redelijk maar 't krimpt niet zo goedquote:Op woensdag 12 november 2014 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Linkje is wel handig bij de post he?
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou hem er nooit meer uithalen
Zelfs niet om te pissen
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe loopt je nieuwe topic?
quote:De gekste boner krijg ik bij filmpjes waar ze seks hebben in open wonden, het liefst in de buikstreek waar een mengeling van maagzuur en bloed zich ophoopt in de navel van de neuker.
Dit, alle pubers flamen mequote:Op woensdag 12 november 2014 08:07 schreef fathank het volgende:
Sap en deuce stelletje smeerkezen maak een eigen topic ofzo godvergeten randdebielen dit is echt te ver uit de klauwen geëscaleerd
ditquote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou hem er nooit meer uithalen
Zelfs niet om te pissen
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef Awesome_ het volgende:
Kim zou ik ook tot de grond toe afbreken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey die heb ik vanochtend toevallig ook bekeken.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Linkje is wel handig bij de post he?
Matige fotosjopskillsquote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel en consorten
[ afbeelding ]
via mamma, kan je kendall toch ook krijgenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah de beruchte tubgirl
[..]
Mwah ze heeft wel geld, maar heb liever Kendall
nee sorry dat geldt alleen voor rustige jongens en als je bbw fetish hebt ben je dat nietquote:Op woensdag 12 november 2014 16:43 schreef Deuce92 het volgende:
Precies ja. Iedereen moet gewoon z'n passie kunnen laten zien hier. Of het nou gaat om velgen, hipstermuziek, Chris Evans, tranny's, of BBW's.
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef seto het volgende:
[..]
nee sorry dat geldt alleen voor rustige jongens en als je bbw fetish hebt ben je dat niet
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
Nee grapje. Deuce is wel een goede rustige jongen.
met een bbw moet je gewoon rustig aan doenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:45 schreef seto het volgende:
[..]
nee sorry dat geldt alleen voor rustige jongens en als je bbw fetish hebt ben je dat niet
quote:
Ben blij dat mensen mijn mening delenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dit
gewoon in de kont plassen
Hejje er wel eens aan gezeten? Ze zijn moeilijk hard, die nepkonten.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
Maar voor de rest wel erg lekker natuurlijk.
Serieus? Heb helaas nog nooit een nepkont in real life mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hejje er wel eens aan gezeten? Ze zijn moeilijk hard, die nepkonten.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep. En als je een keer ontstoken bilimplantaten hebt gezien (en geroken) ben je op zich wel genezen.
ik dacht dat ze 50 naalden met vet deden zetten per bil?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep. En als je een keer ontstoken bilimplantaten hebt gezien (en geroken) ben je op zich wel genezen.
Da's een heel ander bumper dan in 2010!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:05 schreef Deuce92 het volgende:
Het nadeel van die nepkonten is dat de kont:bovenbeen ratio zo achterlijk hoog is.
[ afbeelding ]
Nee joh, zijn gew siliconen implantaten. Lipofilling is wat jij bedoelt, na een liposuctie het vet ergens anders inspuiten. Wordt ook wel gedaan, maar vooral voor kleine correcties, als er na een borstimplantaat bijv nog een deukje te zien is ofzo. Van het vet wat je inspuit blijft nog maar 1/3e over namelijk, dus dat is nooit genoeg om grote correcties mee te doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht dat ze 50 naalden met vet deden zetten per bil?
Bij die foto zet ze haar been echter naar voren. Je zou eigenlijk moeten vergelijken met deze foto, maar dan van de andere kant:quote:Op woensdag 12 november 2014 17:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Da's een heel ander bumper dan in 2010!
[ afbeelding ]
http://the305.com/2010/12(...)hian-on-miami-beach/
Neptieten voelen ook als een rare stuiterbal. Maar dat is dan wel weer beter dan dat het lijkt alsof je aan de borstkas van een 13-jarig jongetje zitquote:Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Heb helaas nog nooit een nepkont in real life mogen aanschouwen.
Ziet er iig lekker uit.
dit?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, zijn gew siliconen implantaten. Lipofilling is wat jij bedoelt, na een liposuctie het vet ergens anders inspuiten. Wordt ook wel gedaan, maar vooral voor kleine correcties, als er na een borstimplantaat bijv nog een deukje te zien is ofzo. Van het vet wat je inspuit blijft nog maar 1/3e over namelijk, dus dat is nooit genoeg om grote correcties mee te doen.
Er zijn inmiddels wel methoden ontwikkeld om dmv vet in te spuiten bijv borstvergrotingen te bewerkstelligen, zodat het allemaal lichaamseigen is, maar om dan te zorgen dat de vetcellen niet afsterven moeten die vrouwen een tijdlang met een vacuum op hun boobs lopen, en dan nog is het niet failproof.
Jezus, is dit al vies?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:34 schreef Weissman het volgende:
Meestal posten jullie vieze dingen pas na 00:00 uur, nu het is gvd nog geen eens 6 uur
Deze post doet me denken aan die gore baardmans van Heel Holland bakt...quote:Op woensdag 12 november 2014 17:52 schreef fathank het volgende:
Dr oetker kwarktaart bakmix in aanbieding bij de appie.
Lolquote:Op woensdag 12 november 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Deze post doet me denken aan die gore baardmans van Heel Holland bakt...
Die Menno![]()
Gadver, elke keer als ik dat kijk denk ik, nou van jou hoef ik geen koekie want dr zal vast wel ergens zo'n schaam haar van je gezicht in zitten
![]()
doe eens niet zo Auwesomequote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
Oké. Nieuwe regels. Three strikes en je bent out. Snakey is eens met deze.
Deuce, sap. Jullie beginnen op twee.
Oh hahah, daar zei ik het niet om, was ff vergeten dat je dat had. Ik denk alleen aan nazie kapsel bij jouquote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
Ik heb m'n baard gekortwiekt anderhalve week geleden
dat houden die spijkerbroeken toch nooitquote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef RaymondK het volgende:
Godvr lol. Ze hebben spijkerbroekhangen contest bedacht in de gym.
Ga je dan met je 118kg![]()
Staat nu op 1:30 geloof ik
Dat hoop ik idd. Dat i vol scheurt.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat houden die spijkerbroeken toch nooit
als jij daar de tijd voor hebt, ga je gangquote:Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb een notitie-app en ben niet bang om dingen bij te gaan houden he??
Daar krijg je dus niet die Kim K kont van. Filmpje simplificeert het uiteraard, want domme VS tv. Het is wel schattig dat hij die container van 2 liter laat zien, maar vóórdat ze liposuctie doen, spuiten ze een verdunningsvloeistof waar ook een pijnstiller in zit in, en dat wordt er ook weer mee uitgezogen. Als je dan dus twee liter eindproduct hebt, zit daar makkelijk anderhalve liter verdunningsvloeistof in. Die shit wordt dus gecentrifugeerd, en dáárna pas ingespoten. Louis Theroux heeft een keer lipo laten doen in één van z'n docu's, daar was wel mooi te zien dat het effect echt niet schrikbarend groot is.quote:
dus die grote reten, zijn altijd Silicone implants?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
http://documentaryheaven.com/louis-theroux-under-the-knife/
Tenzij genetics+ squatten.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus die grote reten, zijn altijd Silicone implants?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kweenie man met deuce, ik bedoel ik ben hem wel eeuwig dankbaar voor de proteintkwarktaartquote:Op woensdag 12 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Je komt uit een heel vies clubje. Dus je begint al in de min.
Sorry. Ik maak de regels ook niet.
Ik ook. Maar je creds gaan een keer op met zulks gedrag snapje. Ik ben gewoon streng maar rechtvaardig. Als ik straks de boel op orde heb hier ben je me super dankbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kweenie man met deuce, ik bedoel ik ben hem wel eeuwig dankbaar voor de proteintkwarktaart
Hahaha 1 minuut 30 maar of 1 uur en 30 minuten?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef RaymondK het volgende:
Godvr lol. Ze hebben spijkerbroekhangen contest bedacht in de gym.
Ga je dan met je 118kg![]()
Staat nu op 1:30 geloof ik
behalve als je angel bent natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 17:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Neptieten voelen ook als een rare stuiterbal. Maar dat is dan wel weer beter dan dat het lijkt alsof je aan de borstkas van een 13-jarig jongetje zit
tegen welke vriendjes heb je het precies?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon ff geduld hebben vriendjes. Neccesary evil.
Lol die heeft dezelfde kaaklijn als m'n docent muziek in havo3quote:
Mn shoarma kwam omhoogquote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
behalve als je angel bent natuurlijk
viespeuk!quote:
Gewoon allemaal. Behalve een paar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegen welke vriendjes heb je het precies?
Hmm zou mn vriendin dr tietjes wel willen beleggen met gebakken spek. Protiene er in, proteine er uit.quote:
Wil eerst bevestiging zien van Snakey danquote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
Oké. Nieuwe regels. Three strikes en je bent out. Snakey is eens met deze.
Deuce, sap. Jullie beginnen op twee.
Echt he.. Zieke kcals en protein macro's ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel.
Net 5 van die baconburgers gehaald.![]()
Achterlijk goedkoop vergeleken met die shit van gisteren. Kost maar de helft.
Meh. Beetje erg boyish.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die chick heeft wel echt een lekker lichaam.
[ afbeelding ]
Zou geven sowieso
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraagquote:You're given the power to instantly (and permanently) transform every last woman on Earth any way you please: turn them into sexy animalgirls, magically strip them naked, turn them into hamburgers, whatever.
How do you fuck and/or improve the fairer sex?
Allemaal een dikke sappige penis.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh. Beetje erg boyish.
[..]
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraag
Is antwoord nr 2 in de thread ookquote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Allemaal een dikke sappige penis.
GMTA weetje.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is antwoord nr 2 in de thread ook
Pissing in an ocean of piss.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraag
groter zal het niet zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
Pen weer in de hand, c_c. En met pen bedoel ik een pen.
Ik snap je vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
Pen weer in de hand, c_c. En met pen bedoel ik een pen.
gewoon HBO, cijferreeks,figuurreeks en redactiesommenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik denk dat op deuce na we gewoon een toelatingstest moeten opstellen voor mensen die onder de 140 squatten.
Denk dat awesome wel goeie test maken want die kan alles denk ik
ik dm jullie allemaal de moederquote:Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef Awesome_ het volgende:
DM em maar. Ik ben iig verkozen tot Reeks Monitor.
zo'n username is me niet aan komen waaien maat.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik denk dat op deuce na we gewoon een toelatingstest moeten opstellen voor mensen die onder de 140 squatten.
Godverdomme waarom moest ik daar om lachen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik dm jullie allemaal de moeder
Lol sap die anderen fucked in the head vindtquote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha animal girlsfurries zijn echt fucked in the head
Zou alle chicks veranderen in Bonnie Rotten kloons.
Ik zie wat je deed daar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vind je dit normaal dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol sap die anderen fucked in the head vindt
Pot verwijt ketel
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Zijn getekende vagijnen toegestaan?
Is het trouwens vagijnen of vagijns?
Nee, maar jouw Nicky Minaj imgur album ook nietquote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind je dit normaal dan?
[ afbeelding ]
Of gasten die zich zo verkleden en dan elkaar aftrekken of wat ze allemaal doen.
Oh en hey Awesome strike nummer één voor mij #yolo
Ik wil toch niet van die buff armen krijgen joh, is niets vrouwelijks aan. Lekker aan de zumba straks, ja toch, niet dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Weissman het volgende:
C_C doe jou even lift
hahah echt voor schut
Wie dan, de nsb? Befehl ist befehl haha ja tochquote:Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef Awesome_ het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Ik maak de regels ook niet.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
I don't consider myself a feminist or a SJW, but I do believe that men shouldn't be allowed to stand and pee, at least in public restrooms. It honestly isn't fair. Do it at home if you must, but in public that shouldn't be tolerated.
Wel in cowboy zit he, met je gezicht naar het waterreservoir.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
Ik sta juist altijd in het openbaar, maar thuis ga ik lekker zitten. Lekker genieten toch? Openbare wc's zijn te smerig daarvoor.
was maandag geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef Champy het volgende:
Hey Cor, ik ga morgen naar Glow, kom je ook?
Is het wat?quote:
denk wel dat ze elke dag de lift neemt ipv de trapquote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Weissman het volgende:
C_C doe jou even lift
hahah echt voor schut
ja hoor, zet het maar lekker op een zuipen, dat helpt...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil toch niet van die buff armen krijgen joh, is niets vrouwelijks aan. Lekker aan de zumba straks, ja toch, niet dan?
Nog 111 te gaan en krijg ik een kettleball van klokov jeejquote:
Alvast een gym chick voor deel 666quote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nog 111 te gaan en krijg ik een kettleball van klokov jeej
Word je daar nu echt warm van?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt
[ afbeelding ]
Inb4 Awesome en Henk weer iets te zeuren hebben en zeggen dat ik raar ben
Als je daarop fapt wel jaquote:Op woensdag 12 november 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt
[ afbeelding ]
Inb4 Awesome en Henk weer iets te zeuren hebben en zeggen dat ik raar ben
Nee dat is te dun vind ik, gelukkig is ze nu wat aangekomen. Echt heel mooi meisje:quote:
Lol die videoquote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Champy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_moederneuker.html
Woah die titel zo is echt clickbait voor dit topic, godverdomme zeg
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sap zijn er ook vrouwen waar je het niet op kan?
Klopt, de eerder genoemde Gigi doet mij bijvoorbeeld niet zoveel.quote:
Ik denk juist dat Sap heel verlegen is irl, srsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Sap en soortgelijken zijn ook de reden waarom ik nooit zou meeten. Ene moment denk je te chillen met groep rustige jongens met gemeenschappelijke hobby onder het plezier van bordje gesneden worst. Een keer met je ogen knipperen en het is een grote circlejerk op gesneden vrouwen.
Nee bedankt Jeffrey.
FOKmeets zijn meer van de categorie "niemand durft elkaar écht aan te kijken". Pas als er tig liters bier in zitten wordt het echt eng.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Sap en soortgelijken zijn ook de reden waarom ik nooit zou meeten. Ene moment denk je te chillen met groep rustige jongens met gemeenschappelijke hobby onder het plezier van bordje gesneden worst. Een keer met je ogen knipperen en het is een grote circlejerk op gesneden vrouwen.
Nee bedankt Jeffrey.
Ervaring met Fok!meets?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FOKmeets zijn meer van de categorie "niemand durft elkaar écht aan te kijken". Pas als er tig liters bier in zitten wordt het echt eng.
dat zijn de engste.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Sap heel verlegen is irl, srs
Loop hier al 10 jaar m'n leven te verspillen, plus mod en FA geweest. Volgens mij zelfs nog vóór Snakeyquote:
Lekker. Ik houd wel van vrouwen met ervaring en authoriteit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loop hier al 10 jaar m'n leven te verspillen, plus mod en FA geweest. Volgens mij zelfs nog vóór Snakey. Dus ja, ik heb meer ervaring met fokkers dan ik zou willen, op zich.
Wow ben je ouder dan snakey?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loop hier al 10 jaar m'n leven te verspillen, plus mod en FA geweest. Volgens mij zelfs nog vóór Snakey. Dus ja, ik heb meer ervaring met fokkers dan ik zou willen, op zich.
Man, de knopjes die je tot je beschikking hebt, ik verlang nog wel eens terugquote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker. Ik houd wel van vrouwen met ervaring en authoriteit.![]()
![]()
:$ :$
Klopt, stil in een hoekje fantaseren over hoe ik iedereen ga vermoorden.quote:
met je hoofddoek nog tochquote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben toch een snee? haha ja togquote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, stil in een hoekje fantaseren over hoe ik iedereen ga vermoorden.
Wat zijn trouwens "gesneden vrouwen"?
jij mij niet, ik jou wel. Stiekem stond ik achter je, heel stilletjes. Want zo ben ik, lekker rustigquote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver stink, open die can of worms nou niet hiér.
Hebben wij eik gemeet?
Ik kreeg ruzie met Yvonne geloof ik, maar we weten allebei niet meer waar dat over gaat en nu zijn we weer mattiesquote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waardoor ben je geen FA meer geworden? Misschien dat Dima er iets aan heeft.
Lekker wel. Komt door je toffe vrouw, die verdient een lekker rustige jongen.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij mij niet, ik jou wel. Stiekem stond ik achter je, heel stilletjes. Want zo ben ik, lekker rustig
Hahaha goede beschrijvingquote:Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef fathank het volgende:
Dima stel ik me altijd voor als die foto van Zyzz op z'n 15e ofzo
Die ja, zie edit trouwensquote:Op woensdag 12 november 2014 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha goede beschrijving![]()
kan ik me wel in vinden. Deze foto bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Maar Dima heeft wel goed fysiek
Inderdaad ja, dat fysiek, baardje, licht getint en dan ook nog groene ogen. Als hij niet zo verlegen was zou hij echt ziek veel blanke chicks pullenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef fathank het volgende:
Dima stel ik me altijd voor als die foto van Zyzz op z'n 15e ofzo
Die ene pic gister doet alleen anders vermoeden. Ik durf te wedden dat chicks van hun stoel afglijden als ze hem voor t eerst zien.
Dima samen keer pilletje doen? 100% chick-garantie
Dit weekend niks, volgende week weer een nachtje weg met de houseboot en week erop herfstdriftquote:Op woensdag 12 november 2014 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe terminaal gaan jullie dit weekend??? Ik pak echt een te sick feestje.
Daarom, 2 pilletjes erin er gaat een wereld voor em openquote:Op woensdag 12 november 2014 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat fysiek, baardje, licht getint en dan ook nog groene ogen. Als hij niet zo verlegen was zou hij echt ziek veel blanke chicks pullen
snap er niks vanquote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
Er gaat dan sowieso wel meer voor hem open
haha snap je
Ritalin en ?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom, 2 pilletjes erin er gaat een wereld voor em open
maat ik pak dezequote:Op woensdag 12 november 2014 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe terminaal gaan jullie dit weekend??? Ik pak echt een te sick feestje.
Een superman of Nintendo. Wel 2x een halfje.quote:
Ga gesaffelstein checken vriendquote:Op woensdag 12 november 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat ik pak deze
[ afbeelding ]
Gewoon ff de boel de boel laten.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Een superman of Nintendo. Wel 2x een halfje.
2manydjs is uberquote:Op woensdag 12 november 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat ik pak deze
[ afbeelding ]
Gewoon ff de boel de boel laten.
mitsubishiquote:Op woensdag 12 november 2014 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Een superman of Nintendo. Wel 2x een halfje.
Dat is tegenwoordig middelmaat, de knallers van tegenwoordig gaan daar met 50~70 mg overheen.quote:
Hoeveel pillen ga je nemen?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sowieso G. Wil ook wel beetje atrak meepakken.
OFFF OFFFF OFF WITH YOUR HEAD
Hahah
Woow, hoe oud ben ik dan wel nietquote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig middelmaat, de knallers van tegenwoordig gaan daar met 50~70 mg overheen.
Goed artikel vriend. Ga ik in de praktijk gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha goede troll http://www.returnofkings.(...)h-an-eating-disorder
3183 comments
they mad
Heb nog kk veel 4fa, dus die pak ik 160mg, dan later gewoon halve x nog denk ikquote:
vaak in Antwerpen gezien, d'anvers enzpquote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 40 was of zo. Srs.
Maakt niet uit man. Boks.
Precies vriend, gewoon terug naar tranny's. Back to the roots.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef Weissman het volgende:
Van bestialiteit naar junkie-struggle's. Ik weet niet wat ik liever heb.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef Weissman het volgende:
Van bestialiteit naar junkie-struggle's. Ik weet niet wat ik liever heb.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
Precies vriend, gewoon terug naar tranny's. Back to the roots.
Snap je, root. Wortel. Ander soort wortel, oranje. Penis. Haha ja tog laters.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies vriend, gewoon terug naar tranny's. Back to the roots.
Snap je, root. Wortel. Ander soort wortel, oranje. Penis. Haha ja tog laters.
Deze comments:quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha goede troll http://www.returnofkings.(...)h-an-eating-disorder
3183 comments
they mad
Ik was een keer in de veronderstelling een halve te krijgen. Bleek het een hele te zijn geweest. Die kwam hard binnenquote:
heb ze nog nergens gezien, een lokaal gebeuren of het klopt niet, die blauwe waren iig genoeg om de volgende dag pijn aan je slapen te hebben en dat wist je dat het goed wasquote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig middelmaat, de knallers van tegenwoordig gaan daar met 50~70 mg overheen.
Dunno, maar ik heb de mitsubishis ook nog meegemaakt. Tijden dat je blij was met een schone unit met 80~100 mgquote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow, hoe oud ben ik dan wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |