Jij past hier prima vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:38 schreef Varg89 het volgende:
Sommige Mature MILF BBW's vind ik best geil![]()
Zo'n lekkere oude bijstandsmoeder die zich als een echte slet laat nemen op de bank in de huiskamer, als haar tokkiekinderen in bed liggen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom opende je hem niet in KPD? Nu kunnen we nog steeds niks.
Daar heb je al een centraal WTF??-topic.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom opende je hem niet in KPD? Nu kunnen we nog steeds niks.
WAT die slet zei dat ze zwanger van mij wasquote:Op woensdag 12 november 2014 13:40 schreef Koempel020 het volgende:
Ik heb de zus van TS bezwangerd, moet ik mij zorgen gaan maken?
Ik heb gister de DNA test terug gekregen, het kind is toch echt van mij!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
WAT die slet zei dat ze zwanger van mij wasDat wordt een Falcon punch vanavond
Oke omdat ik jou respecteer als user mag ze voor deze keer dan het kind uitbaren, maar ik waarschuw je autisme zit bij TS in de familie.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik heb gister de DNA test terug gekregen, het kind is toch echt van mij!
BTW: Ik ga die stoephoer anaal vernederen!
Thanks voor het respect, het kind zal de enige autist in TS zijn familie zijn dat nog iets kan bereiken in het leven!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke omdat ik jou respecteer als user mag ze voor deze keer dan het kind uitbaren, maar ik waarschuw je autisme zit bij TS in de familie.
Ik heb de moeder van TS wel echt bezwangerd met kloppende DNA test, worden wij nu familie?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:52 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Thanks voor het respect, het kind zal de enige autist in TS zijn familie zijn dat nog iets kan bereiken in het leven!
Dat moet ik even gaan nakijken, maar volgens mij hebben wij nu wel het morale plicht om de rest van de vrouwelijke familieleden van TS te bezwangeren!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van TS wel echt bezwangerd met kloppende DNA test, worden wij nu familie?
Valt de stiefmoeder van TS ook onder familie?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Dat moet ik even gaan nakijken, maar volgens mij hebben wij nu wel het morale plicht om de rest van de vrouwelijke familieleden van TS te bezwangeren!
Op het moment dat ze nog steeds de stiefmoeder is valt zij hier ook onder! Heb haar gister nog even lekker vol geblaft!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef john-hert het volgende:
[..]
Valt de stiefmoeder van TS ook onder familie?
Oke dan doe ik de halfzus van TS, ze is wel een beetje chubby maar dat is ook wel geil voor de afwisselingquote:Op woensdag 12 november 2014 14:18 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze nog steeds de stiefmoeder is valt zij hier ook onder! Heb haar gister nog even lekker vol geblaft!
Goede keuze! Ik heb gehoord dat zij goed kan zuigen!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke dan doe ik de halfzus van TS, ze is wel een beetje chubby maar dat is ook wel geil voor de afwisseling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |