Jij past hier prima vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:38 schreef Varg89 het volgende:
Sommige Mature MILF BBW's vind ik best geil![]()
Zo'n lekkere oude bijstandsmoeder die zich als een echte slet laat nemen op de bank in de huiskamer, als haar tokkiekinderen in bed liggen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom opende je hem niet in KPD? Nu kunnen we nog steeds niks.
Daar heb je al een centraal WTF??-topic.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom opende je hem niet in KPD? Nu kunnen we nog steeds niks.
WAT die slet zei dat ze zwanger van mij wasquote:Op woensdag 12 november 2014 13:40 schreef Koempel020 het volgende:
Ik heb de zus van TS bezwangerd, moet ik mij zorgen gaan maken?
Ik heb gister de DNA test terug gekregen, het kind is toch echt van mij!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
WAT die slet zei dat ze zwanger van mij wasDat wordt een Falcon punch vanavond
Oke omdat ik jou respecteer als user mag ze voor deze keer dan het kind uitbaren, maar ik waarschuw je autisme zit bij TS in de familie.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik heb gister de DNA test terug gekregen, het kind is toch echt van mij!
BTW: Ik ga die stoephoer anaal vernederen!
Thanks voor het respect, het kind zal de enige autist in TS zijn familie zijn dat nog iets kan bereiken in het leven!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke omdat ik jou respecteer als user mag ze voor deze keer dan het kind uitbaren, maar ik waarschuw je autisme zit bij TS in de familie.
Ik heb de moeder van TS wel echt bezwangerd met kloppende DNA test, worden wij nu familie?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:52 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Thanks voor het respect, het kind zal de enige autist in TS zijn familie zijn dat nog iets kan bereiken in het leven!
Dat moet ik even gaan nakijken, maar volgens mij hebben wij nu wel het morale plicht om de rest van de vrouwelijke familieleden van TS te bezwangeren!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van TS wel echt bezwangerd met kloppende DNA test, worden wij nu familie?
Valt de stiefmoeder van TS ook onder familie?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Dat moet ik even gaan nakijken, maar volgens mij hebben wij nu wel het morale plicht om de rest van de vrouwelijke familieleden van TS te bezwangeren!
Op het moment dat ze nog steeds de stiefmoeder is valt zij hier ook onder! Heb haar gister nog even lekker vol geblaft!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef john-hert het volgende:
[..]
Valt de stiefmoeder van TS ook onder familie?
Oke dan doe ik de halfzus van TS, ze is wel een beetje chubby maar dat is ook wel geil voor de afwisselingquote:Op woensdag 12 november 2014 14:18 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze nog steeds de stiefmoeder is valt zij hier ook onder! Heb haar gister nog even lekker vol geblaft!
Goede keuze! Ik heb gehoord dat zij goed kan zuigen!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke dan doe ik de halfzus van TS, ze is wel een beetje chubby maar dat is ook wel geil voor de afwisseling
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef jogy het volgende:
De gekste boner krijg ik bij filmpjes waar ze seks hebben in open wonden, het liefst in de buikstreek waar een mengeling van maagzuur en bloed zich ophoopt in de navel van de neuker.
Niet eens via de maag de darm in, amateurquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:38 schreef Varg89 het volgende:
Sommige Mature MILF BBW's vind ik best geil![]()
Zo'n lekkere oude bijstandsmoeder die zich als een echte slet laat nemen op de bank in de huiskamer, als haar tokkiekinderen in bed liggen.
Klinkt echt lekker dit, zou die hele buikholte volspuitenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef jogy het volgende:
De gekste boner krijg ik bij filmpjes waar ze seks hebben in open wonden, het liefst in de buikstreek waar een mengeling van maagzuur en bloed zich ophoopt in de navel van de neuker.
Neh, gewoon met mijn paarse lans tussen de ingewanden door en dan schreeuwend klaar komen door de verschillende texturen die langs mijn schacht glibberen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet eens via de maag de darm in, amateur
Kijk daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef jogy het volgende:
Ik wil een triootje met je zusje en je oma, maar durf hier niet mee naar je moeder te gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:14 schreef fathank het volgende:
Altijd al het gevoel gehad dat je buiten de boot viel? Dat je nergens terecht kon met je verhaal?
Welkom bij het Sap/Deuce therapieteam. Daar waar lotgenoten elkaar kunnen steunen in hun zoektocht naar zichzelf. Tranny's, bbw's,bestialiteiten enz enz. Alles waarmee je niet naar je moeder durft te gaan kun je hier kwijt.
Nee, TS begint niet.
Dat kreeg iedereen. Daarvoor hoef je niet in dit topic te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:58 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik kreeg een stijfje tijdens de Nicki Minaj clip Anaconda.
Heey Bobquote:Op woensdag 12 november 2014 16:57 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Ik wil een triootje met je zusje en je oma, maar durf hier niet mee naar je moeder te gaan.
Mag ik jou nu in je neus plassen?
Hoe kom jij aan een foto van mijquote:Op woensdag 12 november 2014 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Bob
[ afbeelding ]
Gauw terug naar je Wow - character
Oh, is er ook een Anaconda-rukgroepje waarbij ik me kan aansluiten?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat kreeg iedereen. Daarvoor hoef je niet in dit topic te zijn.
Kijk zo verneukt is jouw perceptie van deze wereldquote:Op woensdag 12 november 2014 16:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat kreeg iedereen. Daarvoor hoef je niet in dit topic te zijn.
Gewoon in het OV vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Oh, is er ook een Anaconda-rukgroepje waarbij ik me kan aansluiten?
Kreeg jij geen stijfje dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk zo verneukt is jouw perceptie van deze wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |