2manydjs is uberquote:Op woensdag 12 november 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat ik pak deze
[ afbeelding ]
Gewoon ff de boel de boel laten.
mitsubishiquote:Op woensdag 12 november 2014 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Een superman of Nintendo. Wel 2x een halfje.
Dat is tegenwoordig middelmaat, de knallers van tegenwoordig gaan daar met 50~70 mg overheen.quote:
Hoeveel pillen ga je nemen?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sowieso G. Wil ook wel beetje atrak meepakken.
OFFF OFFFF OFF WITH YOUR HEAD
Hahah
Woow, hoe oud ben ik dan wel nietquote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig middelmaat, de knallers van tegenwoordig gaan daar met 50~70 mg overheen.
Goed artikel vriend. Ga ik in de praktijk gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha goede troll http://www.returnofkings.(...)h-an-eating-disorder
3183 comments
they mad
Heb nog kk veel 4fa, dus die pak ik 160mg, dan later gewoon halve x nog denk ikquote:
vaak in Antwerpen gezien, d'anvers enzpquote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 40 was of zo. Srs.
Maakt niet uit man. Boks.
Precies vriend, gewoon terug naar tranny's. Back to the roots.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef Weissman het volgende:
Van bestialiteit naar junkie-struggle's. Ik weet niet wat ik liever heb.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef Weissman het volgende:
Van bestialiteit naar junkie-struggle's. Ik weet niet wat ik liever heb.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
Precies vriend, gewoon terug naar tranny's. Back to the roots.
Snap je, root. Wortel. Ander soort wortel, oranje. Penis. Haha ja tog laters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies vriend, gewoon terug naar tranny's. Back to the roots.
Snap je, root. Wortel. Ander soort wortel, oranje. Penis. Haha ja tog laters.
Deze comments:quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha goede troll http://www.returnofkings.(...)h-an-eating-disorder
3183 comments
they mad
Ik was een keer in de veronderstelling een halve te krijgen. Bleek het een hele te zijn geweest. Die kwam hard binnenquote:
heb ze nog nergens gezien, een lokaal gebeuren of het klopt niet, die blauwe waren iig genoeg om de volgende dag pijn aan je slapen te hebben en dat wist je dat het goed wasquote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig middelmaat, de knallers van tegenwoordig gaan daar met 50~70 mg overheen.
Dunno, maar ik heb de mitsubishis ook nog meegemaakt. Tijden dat je blij was met een schone unit met 80~100 mgquote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow, hoe oud ben ik dan wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |