Denken mensen wel vaker als ze mij zien inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
dacht dat jij gew een rustige jongen was
Lol heb ik ook wel eens gehoord srsquote:Op woensdag 12 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor vaker dat ik eruit zie als een psychopaat.
Inb4 dat zegt men ook altijd over rustige jongens.
moest lachen irlquote:Op woensdag 12 november 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
Sap ziet er een beetje uit als Peter North.
Z'n penis in ieder geval.
'T word echt ergquote:Op woensdag 12 november 2014 07:25 schreef JaqenHghar het volgende:
Tevens die laatste paar pagina's van het vorige topicstel smerige honden jullie
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben er nog dikkehenk. Binnenkort keer samen nos journaal kijken ergens?
Thanks vriendje, mag ik jou erop wijzen dat jouw Tchami dit weekend diezelfde Friends Mix deed?quote:
Dat mag jij. Thanksquote:Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks vriendje, mag ik jou erop wijzen dat jouw Tchami dit weekend diezelfde Friends Mix deed?
http://www.mixmag.net/wor(...)-show-on-bbc-radio-1
Vieze plaat - hier is menig bil op geschuurd.quote:
whehehequote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Duurde helaas even voordat ik doorhad dat het een kerel is.![]()
Alsof dat voor jou verschil maaktquote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Duurde helaas even voordat ik doorhad dat het een kerel is.![]()
ik wens niet met die geesteszieke figuren geassocieërd te wordenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
he setomannstengelmcdeucy92
I googled... again.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
moest lachen irl
zieke cumload die man denk wel 20 gram protein per keer
Ziet er lekker zacht uitquote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
he setomannstengelmcdeucy92
Omdat die kerel een legende is?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I googled... again.
Waarom weten jullie dat soort dingen?
Haha hondenquote:Op woensdag 12 november 2014 07:25 schreef JaqenHghar het volgende:
Tevens die laatste paar pagina's van het vorige topicstel smerige honden jullie
T zegt me echt helemaal niksquote:Op woensdag 12 november 2014 12:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat die kerel een legende is?
Nee dat geloof ik graag.quote:
Shit. True!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik graag.
Brent everret daar in tegen ken je wel zeker?![]()
Ik google me suf hierquote:Inb4. Rayyy. U gay? -->>. Google is ur best friend boys
Bijna.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:10 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg bijna heimwee naar McNulty
Dit. Ook mijn principes kennen zo hun prijs.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
nou voor een aventador laat ik me ook wel in me ster naaien
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel.
http://forum.fok.nl/topic/2169345
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Was te verwachten. Was een foto van een vrouw die in bad lag, met haar benen in haar nek, waarbij er een gele/bruine vloeistof uit de anus in de lucht schoot.quote:
Instagram. Ik vind die Kendall Jenner nog wel de lekkerste van die familie. Op een duur was er sprake van een sextape van die moeder trouwens. Zou je Sap?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha hard gelachen om die.
Maar erg stijlvol om zoiets zelf op je eigen FB te postenwat een hoerenfamilie srs
Ah de beruchte tubgirlquote:Op woensdag 12 november 2014 13:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was te verwachten. Was een foto van een vrouw die in bad lag, met haar benen in haar nek, waarbij er een gele/bruine vloeistof uit de anus in de lucht schoot.
Mwah ze heeft wel geld, maar heb liever Kendallquote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Instagram. Ik vind die Kendall Jenner nog wel de lekkerste van die familie. Op een duur was er sprake van een sextape van die moeder trouwens. Zou je Sap?
[ afbeelding ]
Sickening: http://richkidsofinstagram.tumblr.com/
je deed gisteren avond net zo hard meequote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic heeft onschuldige liefde nodig. Stelletje vieslakken.
Waarom krijg ik nu weer de schuld? De honden waren niet mijn idee.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
je deed gisteren avond net zo hard meehypocriete wijven ook
godzijdank.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:05 schreef kaasplankje het volgende:
ik dig die shit niet zo beter frisse bille
[ afbeelding ]
Ik zou hem er nooit meer uithalenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Champy het volgende:
Hey Sapstengel en consorten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |