behalve als je angel bent natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 17:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Neptieten voelen ook als een rare stuiterbal. Maar dat is dan wel weer beter dan dat het lijkt alsof je aan de borstkas van een 13-jarig jongetje zit
tegen welke vriendjes heb je het precies?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon ff geduld hebben vriendjes. Neccesary evil.
Lol die heeft dezelfde kaaklijn als m'n docent muziek in havo3quote:
Mn shoarma kwam omhoogquote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
behalve als je angel bent natuurlijk
viespeuk!quote:
Gewoon allemaal. Behalve een paar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegen welke vriendjes heb je het precies?
Hmm zou mn vriendin dr tietjes wel willen beleggen met gebakken spek. Protiene er in, proteine er uit.quote:
Wil eerst bevestiging zien van Snakey danquote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
Oké. Nieuwe regels. Three strikes en je bent out. Snakey is eens met deze.
Deuce, sap. Jullie beginnen op twee.
Echt he.. Zieke kcals en protein macro's ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel.
Net 5 van die baconburgers gehaald.![]()
Achterlijk goedkoop vergeleken met die shit van gisteren. Kost maar de helft.
Meh. Beetje erg boyish.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die chick heeft wel echt een lekker lichaam.
[ afbeelding ]
Zou geven sowieso
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraagquote:You're given the power to instantly (and permanently) transform every last woman on Earth any way you please: turn them into sexy animalgirls, magically strip them naked, turn them into hamburgers, whatever.
How do you fuck and/or improve the fairer sex?
Allemaal een dikke sappige penis.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh. Beetje erg boyish.
[..]
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraag
Is antwoord nr 2 in de thread ookquote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Allemaal een dikke sappige penis.
GMTA weetje.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is antwoord nr 2 in de thread ook
Pissing in an ocean of piss.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraag
groter zal het niet zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
Pen weer in de hand, c_c. En met pen bedoel ik een pen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |