behalve als je angel bent natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 17:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Neptieten voelen ook als een rare stuiterbal. Maar dat is dan wel weer beter dan dat het lijkt alsof je aan de borstkas van een 13-jarig jongetje zit
tegen welke vriendjes heb je het precies?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon ff geduld hebben vriendjes. Neccesary evil.
Lol die heeft dezelfde kaaklijn als m'n docent muziek in havo3quote:
Mn shoarma kwam omhoogquote:Op woensdag 12 november 2014 18:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
behalve als je angel bent natuurlijk
viespeuk!quote:
Gewoon allemaal. Behalve een paar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegen welke vriendjes heb je het precies?
Hmm zou mn vriendin dr tietjes wel willen beleggen met gebakken spek. Protiene er in, proteine er uit.quote:
Wil eerst bevestiging zien van Snakey danquote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
Oké. Nieuwe regels. Three strikes en je bent out. Snakey is eens met deze.
Deuce, sap. Jullie beginnen op twee.
Echt he.. Zieke kcals en protein macro's ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel.
Net 5 van die baconburgers gehaald.![]()
Achterlijk goedkoop vergeleken met die shit van gisteren. Kost maar de helft.
Meh. Beetje erg boyish.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die chick heeft wel echt een lekker lichaam.
[ afbeelding ]
Zou geven sowieso
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraagquote:You're given the power to instantly (and permanently) transform every last woman on Earth any way you please: turn them into sexy animalgirls, magically strip them naked, turn them into hamburgers, whatever.
How do you fuck and/or improve the fairer sex?
Allemaal een dikke sappige penis.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh. Beetje erg boyish.
[..]
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraag
Is antwoord nr 2 in de thread ookquote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Allemaal een dikke sappige penis.
GMTA weetje.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is antwoord nr 2 in de thread ook
Pissing in an ocean of piss.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verdwaald op 4chan, en nu krijg ik aids aan m'n ogen door de antwoorden op deze vraag
groter zal het niet zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
Pen weer in de hand, c_c. En met pen bedoel ik een pen.
Ik snap je vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
Pen weer in de hand, c_c. En met pen bedoel ik een pen.
gewoon HBO, cijferreeks,figuurreeks en redactiesommenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik denk dat op deuce na we gewoon een toelatingstest moeten opstellen voor mensen die onder de 140 squatten.
Denk dat awesome wel goeie test maken want die kan alles denk ik
ik dm jullie allemaal de moederquote:Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef Awesome_ het volgende:
DM em maar. Ik ben iig verkozen tot Reeks Monitor.
zo'n username is me niet aan komen waaien maat.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik denk dat op deuce na we gewoon een toelatingstest moeten opstellen voor mensen die onder de 140 squatten.
Godverdomme waarom moest ik daar om lachen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik dm jullie allemaal de moeder
Lol sap die anderen fucked in the head vindtquote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha animal girlsfurries zijn echt fucked in the head
Zou alle chicks veranderen in Bonnie Rotten kloons.
Ik zie wat je deed daar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vind je dit normaal dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol sap die anderen fucked in the head vindt
Pot verwijt ketel
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Zijn getekende vagijnen toegestaan?
Is het trouwens vagijnen of vagijns?
Nee, maar jouw Nicky Minaj imgur album ook nietquote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind je dit normaal dan?
[ afbeelding ]
Of gasten die zich zo verkleden en dan elkaar aftrekken of wat ze allemaal doen.
Oh en hey Awesome strike nummer één voor mij #yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |