Nog 111 te gaan en krijg ik een kettleball van klokov jeejquote:
Alvast een gym chick voor deel 666quote:Op woensdag 12 november 2014 19:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nog 111 te gaan en krijg ik een kettleball van klokov jeej
Word je daar nu echt warm van?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt
[ afbeelding ]
Inb4 Awesome en Henk weer iets te zeuren hebben en zeggen dat ik raar ben
Als je daarop fapt wel jaquote:Op woensdag 12 november 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt
[ afbeelding ]
Inb4 Awesome en Henk weer iets te zeuren hebben en zeggen dat ik raar ben
Nee dat is te dun vind ik, gelukkig is ze nu wat aangekomen. Echt heel mooi meisje:quote:
Lol die videoquote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Champy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_moederneuker.html
Woah die titel zo is echt clickbait voor dit topic, godverdomme zeg
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sap zijn er ook vrouwen waar je het niet op kan?
Klopt, de eerder genoemde Gigi doet mij bijvoorbeeld niet zoveel.quote:
Ik denk juist dat Sap heel verlegen is irl, srsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Sap en soortgelijken zijn ook de reden waarom ik nooit zou meeten. Ene moment denk je te chillen met groep rustige jongens met gemeenschappelijke hobby onder het plezier van bordje gesneden worst. Een keer met je ogen knipperen en het is een grote circlejerk op gesneden vrouwen.
Nee bedankt Jeffrey.
FOKmeets zijn meer van de categorie "niemand durft elkaar écht aan te kijken". Pas als er tig liters bier in zitten wordt het echt eng.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Sap en soortgelijken zijn ook de reden waarom ik nooit zou meeten. Ene moment denk je te chillen met groep rustige jongens met gemeenschappelijke hobby onder het plezier van bordje gesneden worst. Een keer met je ogen knipperen en het is een grote circlejerk op gesneden vrouwen.
Nee bedankt Jeffrey.
Ervaring met Fok!meets?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FOKmeets zijn meer van de categorie "niemand durft elkaar écht aan te kijken". Pas als er tig liters bier in zitten wordt het echt eng.
dat zijn de engste.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Sap heel verlegen is irl, srs
Loop hier al 10 jaar m'n leven te verspillen, plus mod en FA geweest. Volgens mij zelfs nog vóór Snakeyquote:
Lekker. Ik houd wel van vrouwen met ervaring en authoriteit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loop hier al 10 jaar m'n leven te verspillen, plus mod en FA geweest. Volgens mij zelfs nog vóór Snakey. Dus ja, ik heb meer ervaring met fokkers dan ik zou willen, op zich.
Wow ben je ouder dan snakey?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loop hier al 10 jaar m'n leven te verspillen, plus mod en FA geweest. Volgens mij zelfs nog vóór Snakey. Dus ja, ik heb meer ervaring met fokkers dan ik zou willen, op zich.
Man, de knopjes die je tot je beschikking hebt, ik verlang nog wel eens terugquote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker. Ik houd wel van vrouwen met ervaring en authoriteit.![]()
![]()
:$ :$
Klopt, stil in een hoekje fantaseren over hoe ik iedereen ga vermoorden.quote:
met je hoofddoek nog tochquote:Op woensdag 12 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben toch een snee? haha ja togquote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, stil in een hoekje fantaseren over hoe ik iedereen ga vermoorden.
Wat zijn trouwens "gesneden vrouwen"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |