Ik wil toch niet van die buff armen krijgen joh, is niets vrouwelijks aan. Lekker aan de zumba straks, ja toch, niet dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Weissman het volgende:
C_C doe jou even lift
hahah echt voor schut
Wie dan, de nsb? Befehl ist befehl haha ja tochquote:Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef Awesome_ het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Ik maak de regels ook niet.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
I don't consider myself a feminist or a SJW, but I do believe that men shouldn't be allowed to stand and pee, at least in public restrooms. It honestly isn't fair. Do it at home if you must, but in public that shouldn't be tolerated.
Wel in cowboy zit he, met je gezicht naar het waterreservoir.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
Ik sta juist altijd in het openbaar, maar thuis ga ik lekker zitten. Lekker genieten toch? Openbare wc's zijn te smerig daarvoor.
was maandag geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef Champy het volgende:
Hey Cor, ik ga morgen naar Glow, kom je ook?
Is het wat?quote:
denk wel dat ze elke dag de lift neemt ipv de trapquote:Op woensdag 12 november 2014 18:56 schreef Weissman het volgende:
C_C doe jou even lift
hahah echt voor schut
ja hoor, zet het maar lekker op een zuipen, dat helpt...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil toch niet van die buff armen krijgen joh, is niets vrouwelijks aan. Lekker aan de zumba straks, ja toch, niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |