doe eens niet zo Auwesomequote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef Awesome_ het volgende:
Oké. Nieuwe regels. Three strikes en je bent out. Snakey is eens met deze.
Deuce, sap. Jullie beginnen op twee.
Oh hahah, daar zei ik het niet om, was ff vergeten dat je dat had. Ik denk alleen aan nazie kapsel bij jouquote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol
Ik heb m'n baard gekortwiekt anderhalve week geleden
dat houden die spijkerbroeken toch nooitquote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef RaymondK het volgende:
Godvr lol. Ze hebben spijkerbroekhangen contest bedacht in de gym.
Ga je dan met je 118kg![]()
Staat nu op 1:30 geloof ik
Dat hoop ik idd. Dat i vol scheurt.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat houden die spijkerbroeken toch nooit
als jij daar de tijd voor hebt, ga je gangquote:Op woensdag 12 november 2014 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb een notitie-app en ben niet bang om dingen bij te gaan houden he??
Daar krijg je dus niet die Kim K kont van. Filmpje simplificeert het uiteraard, want domme VS tv. Het is wel schattig dat hij die container van 2 liter laat zien, maar vóórdat ze liposuctie doen, spuiten ze een verdunningsvloeistof waar ook een pijnstiller in zit in, en dat wordt er ook weer mee uitgezogen. Als je dan dus twee liter eindproduct hebt, zit daar makkelijk anderhalve liter verdunningsvloeistof in. Die shit wordt dus gecentrifugeerd, en dáárna pas ingespoten. Louis Theroux heeft een keer lipo laten doen in één van z'n docu's, daar was wel mooi te zien dat het effect echt niet schrikbarend groot is.quote:
dus die grote reten, zijn altijd Silicone implants?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
http://documentaryheaven.com/louis-theroux-under-the-knife/
Tenzij genetics+ squatten.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus die grote reten, zijn altijd Silicone implants?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kweenie man met deuce, ik bedoel ik ben hem wel eeuwig dankbaar voor de proteintkwarktaartquote:Op woensdag 12 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Je komt uit een heel vies clubje. Dus je begint al in de min.
Sorry. Ik maak de regels ook niet.
Ik ook. Maar je creds gaan een keer op met zulks gedrag snapje. Ik ben gewoon streng maar rechtvaardig. Als ik straks de boel op orde heb hier ben je me super dankbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kweenie man met deuce, ik bedoel ik ben hem wel eeuwig dankbaar voor de proteintkwarktaart
Hahaha 1 minuut 30 maar of 1 uur en 30 minuten?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:00 schreef RaymondK het volgende:
Godvr lol. Ze hebben spijkerbroekhangen contest bedacht in de gym.
Ga je dan met je 118kg![]()
Staat nu op 1:30 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |