Van dat gebrul?quote:
Hier is het ook feestdag, Sint Maarten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier is het feestdag ja, wapenstilstand. Jammer alleen dat ik geen eten in huis heb en dat de winkels dicht zijn.
godverdommequote:
Ah je was me voor. Had hem ook al geuploadquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ajb....het is tenslotte feest!
[ afbeelding ]
De koeien hebben staarten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het ook feestdag, Sint Maarten.
doe hetquote:
Done.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het
dat lukt me natuurlijk niet via de smartfoon
Goed dat je het zegt....ik ga nu even wat snoep in huis halen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef Karina het volgende:
Hier is het ook feestdag, Sint Maarten.
Ik heb ook een zak in huis, maar meestal wordt er hier niet aangebeld, hoor ze wel vaak door de straat lopen, denk dat ze alleen bij de benedenhuizen langsgaan. Dus dat wordt zelf weer alles opvretenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt....ik ga nu even wat snoep in huis halen.
Met heel veel gluten natuurlijk.
Wat een pech weer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook een zak in huis, maar meestal wordt er hier niet aangebeld, hoor ze wel vaak door de straat lopen, denk dat ze alleen bij de benedenhuizen langsgaan. Dus dat wordt zelf weer alles opvreten
Nee geloof het niet. Met Halloween kwamen er wel kinderen langs maar toen heb ik niet open gedaan aangezien ik alleen maar ingevroren groente in huis had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kennen ze dat in België ook? Denk het niet he.
Die maakt overal een matige grap van.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sp3c weet hier wel een matige grap van te maken.
Ga ik ondertussen fout snoep scoren.
Ah dat ga ik onthoudenquote:
Met een grote zak snoep natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga vanavond gewoon op zolder zitten.
topshowquote:
Gewoon doen, het is tenslotte feest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Godsamme YokiIk durf nu niks mee te zeggen he, gek.
Over doen gesproken, ik ga wat doen ja. Zit weer te treuzelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is tenslotte feest.
Voor ik weg ben, heb je dit topic al eens gezien? Zo leuk dat, het is dat ik geen geduld heb anders zou ik zo een boek en een grote pot stiften kopen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Met Halloween kwamen er wel kinderen langs maar toen heb ik niet open gedaan aangezien ik alleen maar ingevroren groente in huis had.
Ja, want dit gaat natuurlijk weer nergens over.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Over doen gesproken, ik ga wat doen ja. Zit weer te treuzelen
Had hem wel eens voorbij zien komen maar nooit op geklikt. Leuk inderdaad! Binnenkort ook eens kijken bij de Action.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor ik weg ben, heb je dit topic al eens gezien? Zo leuk dat, het is dat ik geen geduld heb anders zou ik zo een boek en een grote pot stiften kopen.
CRE / Kleuren voor volwassenen #8
De meisjes hebben rokjes aan.quote:
en een blaasontsteking?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De meisjes hebben rokjes aan.
Het zijn van die geel/roze spekjes geworden met heel veel suiker. Plus een paar zakken van die mini-bounties. Daarnaast een emmer vol met pakjes sigaretten om de moeders die meelopen een beetje te trollen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:59 schreef Karina het volgende:
Koop maar iets met heel veel E-nummers van die superfelle kleurtjes en heeeel zoet.
Misschien, is wel koud ja.quote:
Als een zeester.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Maar jij ligt er dus als een zak aardappelen bij?
Gewoon een hand diepvrieserwten geven en dan zeggen dat het tic tacs zijn ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee geloof het niet. Met Halloween kwamen er wel kinderen langs maar toen heb ik niet open gedaan aangezien ik alleen maar ingevroren groente in huis had.
Kan ik straks opdraaien voor de tandartsrekening.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een hand diepvrieserwten geven en dan zeggen dat het tic tacs zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik straks opdraaien voor de tandartsrekening.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een hand diepvrieserwten geven en dan zeggen dat het tic tacs zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef YokiKater het volgende:
Ondertussen hou ik mijn eigen huis in de gaten via livestreamDaar zijn wel veel kinderen.
Ik woon in een flat, daar komt nooit iemand...daarbij, ik ben dan waarschijnlijk nog niet eens thuisquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]You're evil!
Ik ga gewoon keihard lachen, ik heb bier (zelf gehaald bij de supermarkt, jeuj!) en ga gewoon boven zitten. Hier bij mijn ouders komen er nooit zoveel kinderen langs de deur, dus dan gaat 1 of 2 keer de deurbel en die hebben dan gewoon pech. Ondertussen hou ik mijn eigen huis in de gaten via livestreamDaar zijn wel veel kinderen.
Heb jij mazzel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, daar komt nooit iemand...daarbij, ik ben dan waarschijnlijk nog niet eens thuis
Ik heb er verder geen last van. Zo'n Oxxio figuur gaat bij mij zo:quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb jij mazzel.
Weetje, het is niet dat ik er niet van houd of zo.. ik ben er gewoon niet goed in. Dan moet ik geforceerd gaan zeggen dat het allemaal mooi gezongen is en "oh, wat een mooie lampion, heb je die helemaal zelf gemaakt?" terwijl je zo kan zien wie bij wie in de klas zit omdat ze op school zo'n ding in elkaar hebben geflatst.
En dan snoepjes geven aan kinderen, hoewel ik natuurlijk ook gewoon mandarijnen kan geven.
En dat allemaal terwijl je net eten aan het maken bent, of aan het eten bent of wanneer er iets interessants op TV is. Als zo'n Oxxio figuur mij al van streek kan maken wat denk je wat een groepje schreeuwende pokkekoters dan wel niet doet
Ik kan mij er heel erg druk over maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van. Zo'n Oxxio figuur gaat bij mij zo:
Ik: Met Uccie
Oxxio: Goedenavond mevrouw Uccie met Oxxio...ik wilde u..
Ik: Sorry, geen interesse *tuut* *tuut* *TuuT*
Oh en als hij aan de deur staat, dan doe ik de deur dicht ipv de hoorn erop gooien.
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg en toen mijn man...wat een lamlul.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:13 schreef YokiKater het volgende:
Wat ik ook wel eens wil doen als ze bellen is zeggen dat mijn "partner" daar over gaat en dat ik haar even zal roepen. Vervolgens laat ik de telefoon gewoon liggen, ze hangen vanzelf wel weer op.
Of ik draai de rollen om en vraag of hij/zij tevreden is met zijn baan en wat voor opleiding ze hebben genoten, etc.
Ik was er toen helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg en toen mijn man...wat een lamlul.
Nee dat zei ik ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was er toen helemaal niet.
Ik begrijp je slijter opeens een stuk beter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg en toen mijn man...wat een lamlul.
Ja, tactiek is vaak ver te zoeken bij ze.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze houden je in de gatenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Er is al 3 keer aangebeld en in mijn eigen huis nog geen 1 keer
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef YokiKater het volgende:
Ondertussen hou ik mijn eigen huis in de gaten via livestreamDaar zijn wel veel kinderen.
Ik ga me nu echt zorgen maken Yoki.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Er is al 3 keer aangebeld en in mijn eigen huis nog geen 1 keer
Dat 'hipsterfeest' is nog ouder dan onze Cnor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef sp3c het volgende:
het zag hier daarnet ook ineens zwart van de hipstermoederkes van kids met lampionnetjes ... liedjes zingen die niemand kent en alles
geen idee welke hipster dat naar de mooie stad achter de duine heeft moeten halen maar ik vind hem/haar niet leuk
Nee, ik hunquote:
Whehehequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik hunMaar ik sta al bekend als de mafkees van de straat dus ze bellen bij mijn huis toch niet aan
Hier bij mijn ouders nu 6 keer.. mijn eigen huis, niets!
Doen ze het in Utrecht ook? Volgens mij hoorde ik in de verte wat gezang maar niemand heeft aangebeld. Eet ik al die reepjes maar zelf op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat 'hipsterfeest' is nog ouder dan onze Cnor.
Kun je nagaan.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze het in Utrecht ook? Volgens mij hoorde ik in de verte wat gezang maar niemand heeft aangebeld. Eet ik al die reepjes maar zelf op.
Bij Sint Maarten heb je toch geen vuur?quote:
Dat is op 30 april bij het Meierblis.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Sint Maarten heb je toch geen vuur?
Ik weet wel dat ze op Texel een of ander feest hebben met een vuur en dat je dan iedereen zijn/haar gezicht zwart maakt met as uit het vuur, geen idee hoe dat heette.
Nee het was geen Koninginnedag (als je dat bedoelt) was dacht ik in de zomer. Midzomernachtfeest misschien? Weet niet of ze dat daar vieren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is op 30 april bij het Meierblis.
Dat mag nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze op Texel een of ander feest hebben met een vuur en dat je dan iedereen zijn/haar gezicht zwart maakt met as uit het vuur, geen idee hoe dat heette.
Wedden dat ik gelijk heb?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was geen Koninginnedag (als je dat bedoelt) was dacht ik in de zomer. Midzomernachtfeest misschien? Weet niet of ze dat daar vieren.
Op Ameland hebben ze Sunneklaas. Geniaal Concept. Zouden ze in de rest van Nederland ook moeten invoeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
Het lijkt er wel heel erg op dus ik denk inderdaad dat dat het was. Wel gek dat ik niet meer weet dat het met Koninginnedag was.quote:
Oh ik dacht dat ze allerlei kleuren moesten zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwarte vegen mag wel hoor, JUIST volgens mij
Dat linkje had ik al gevonden hoor schatquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef YokiKater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meierblis
Yoki in je smoel, gast.
In Amsterdam dacht ik zwarte vegen? Ik volg het niet meer, het verandert ook met de dag geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze allerlei kleuren moesten zijn.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat linkje had ik al gevonden hoor schat
Ik hou het ook niet meer bij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam dacht ik zwarte vegen? Ik volg het niet meer, het verandert ook met de dag geloof ik.
Wou je daten dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tinder?
Nou ik zat daar voor de leuk even op en toen kwam ik een bekende tegen. Vraag me nu af of diegene mij dan ook heeft langs zien komen (als ik op het kruisje klik).quote:
Dat is een app voor seks-dates. Reeks van ongeveer 100 delen in R&P over geweest, maar dat is redelijk 2013.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tinder?
Al zie ik dat er ook een midzomernachtsfeest is op Texel (een of ander festival) en dat is in juni. Dus het kan ook dat zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb gewoon gelijk, respect my authoritaah!
Je kan natuurlijk op elke dag je bakkes zwart vegen.. Maar geloof mij nou maar, jij was op Texel met een fles wijn en de rest weet je gewoon niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zie ik dat er ook een midzomernachtsfeest is op Texel (een of ander festival) en dat is in juni. Dus het kan ook dat zijn geweest.
Ik was toen 16 of zo joh. Geen idee meer wat we toen allemaal hebben gedaan. Zat met een vriendinnetje in een caravan van haar ouders.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op elke dag je bakkes zwart vegen.. Maar geloof mij nou maar, jij was op Texel met een fles wijn en de rest weet je gewoon niet meer
Ja dat topic is al een tijdje dicht..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een app voor seks-dates. Reeks van ongeveer 100 delen in R&P over geweest, maar dat is redelijk 2013.
Dat is een goed verhaal, waren er ook hete boys?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toen 16 of zo joh. Geen idee meer wat we toen allemaal hebben gedaan. Zat met een vriendinnetje in een caravan van haar ouders.
Vast wel maar dat weet ik niet eens meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een goed verhaal, waren er ook hete boys?
Ja, jammer wel. Vaak vermakelijk leesvoer. Nu samengevoegd met die datingsite-reeks waar ook al 10 jaar dezelfde mensen aan elkaar vertellen hoe goed ze zijn in het daten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat topic is al een tijdje dicht..
Is er nog meer op Texel dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel maar dat weet ik niet eens meerKan me wel een discotheek herinneren in het dorp, zal De Koog zijn geweest.
Haha, jij leest wel overal mee he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, jammer wel. Vaak vermakelijk leesvoer. Nu samengevoegd met die datingsite-reeks waar ook al 10 jaar dezelfde mensen aan elkaar vertellen hoe goed ze zijn in het daten.
Ben je ook in het Juttersmuseum geweest, dat is fantastisch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de slufter dat weet ik ook nog, keihard waaien daar.
Alle FB's en reeksen met hoog popcorn gehalte staan allemaal in MyAt ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, jij leest wel overal mee he.
Haha. En ondanks het lurken geen antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle FB's en reeksen met hoog popcorn gehalte staan allemaal in MyAt ja.
Ja volgens mij wel! Op de fiets vandaar dat ik me die keiharde wind ook herinner. Kijk er komt al wat meer naar bovenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je ook in het Juttersmuseum geweest, dat is fantastisch.
Daar liepen ze zaterdagavond door de stad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze het in Utrecht ook? Volgens mij hoorde ik in de verte wat gezang maar niemand heeft aangebeld. Eet ik al die reepjes maar zelf op.
Ik lees ook niet alles he oliebol. Wat raar op zaterdag dat was toch niet de 11e van de 11e.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar liepen ze zaterdagavond door de stad.
Dit had ik al verteld maar jij hebt weer niet op lopen letten met je greppel.
hmmquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
vandaar dat ik me die keiharde wind ook herinner. Kijk er komt al wat meer naar boven
Nope, dat soort technische details sla ik niet op. De interesse ligt meer in de verhalen en onderlinge kift, maar waarom ga je het daar zelf niet even vragen? Kunnen ze je ongetwijfeld heel snel antwoord geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. En ondanks het lurken geen antwoord op mijn vraag?
Dat Tinder topic is dicht.. Of bedoel je in dat algemene datingsites topic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, dat soort technische details sla ik niet op. De interesse ligt meer in de verhalen en onderlinge kift, maar waarom ga je het daar zelf niet even vragen? Kunnen ze je ongetwijfeld heel snel antwoord geven.
Yup. Ervaringen over tinder(dating) moeten nu ook in dat topic.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat Tinder topic is dicht.. Of bedoel je in dat algemene datingsites topic?
Tinder is een beetje te nieuwerwets voor mij hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Ervaringen over tinder(dating) moeten nu ook in dat topic.
Nee, daarom was ik verbaasd over de stoet. Had ik ook al verteld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles he oliebol. Wat raar op zaterdag dat was toch niet de 11e van de 11e.
Ik zei toch dat ik niet alles lees manquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daarom was ik verbaasd over de stoet. Had ik ook al verteld.
Godverdomme dames en heren.
Internet op een mobiel is al te nieuwerwets voor mij, laat staan tinder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Tinder is een beetje te nieuwerwets voor mij hoor.
Je hebt niet veel gemist.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik weet sinds gister wat het GRTD topic is, ik hoor er nu helemaal bij denk ik
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik weet sinds gister wat het GRTD topic is, ik hoor er nu helemaal bij denk ik
Hm okee, in welk forum?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
nou das dus een topic en het heet GRTD ofzo
daar zijn alle rellen tegenwoordig maar ik heb nog niets gezien
Geen Reet Te Doen. Dat is een slowchat. Ik heb er ooit ook een keer gepostquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
Dat is waar Jng pf Pub of hoe heet het nu toch zo'n beetje huist?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
Aha, inderdaad een grote reeks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / [GRTD #5048] #FREEIEDEREEN
Kolere ik zie dat nu pas, dat zijn heul veel delen al.
quote:Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
kan iemand ff een verbaasd gezicht opzetten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen. Dat is een slowchat. Ik heb er ooit ook een keer gepost
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een slowchat. Ik heb er ooit ook een keer gepost
omdat dat matig isquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha, inderdaad een grote reeks.
Waarom hebben wij niet zo'n lijstje voor deze SC?
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan iemand ff een verbaasd gezicht opzetten?
mij lukt het niet meer
Jullie kennen me te goedquote:
Ja doei gaat niemand wat aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar Jng pf Pub of hoe heet het nu toch zo'n beetje huist?
Tssss. de POL-SC heeft meer delen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / [GRTD #5048] #FREEIEDEREEN
Kolere ik zie dat nu pas, dat zijn heul veel delen al.
weet ik niet, ik heb het pas net gevonden hequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar Jng pf Pub of hoe heet het nu toch zo'n beetje huist?
quote:
Ow en ook daar postte ik vroeger welquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tssss. de POL-SC heeft meer delen.
Heb jij dat lijstje niet ingevuld dan, toen je daar postte?quote:
Antoine vindt lijstjes leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk niet. Heb daar 2x gepost of zo ik dacht vanwege Ji mbo maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij dat lijstje niet ingevuld dan, toen je daar postte?
Mijn slowchat carriere begon daar, ik begon meteen hardcore.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow en ook daar postte ik vroeger welIk haat mezelf.
Hier heeft hij het ook geprobeerd hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
Er staat natuurlijk nergens dat je het serieus moet invullen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij dat lijstje niet ingevuld dan, toen je daar postte?
Had hij die niet serieus ingevuld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er staat natuurlijk nergens dat je het serieus moet invullen.
Net als de ziekenhuis enquete die mijn opa moest invullen toen hij in het ziekenhuis had gelegen.
In 40+ ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
Hij was hier wel een keer. Alleen viel deze sc blijkbaar tegen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
Ja dat herinner ik me nog goed....maar hij was door POL wat slecht geïnformeerd, dus dat was snel overquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier heeft hij het ook geprobeerd hoor
POL trollenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me nog goed....maar hij was door POL wat slecht geïnformeerd, dus dat was snel over
Nou hij is via het mortuarium het ziekenhuis uitgegaan, maar dat scheen dat enquetebureau niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had hij die niet serieus ingevuld?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij is via het mortuarium het ziekenhuis uitgegaan, maar dat scheen dat enquetebureau niet te begrijpen.
Dus na 3 herinneringsbrieven, heb ik hem met mijn oom ingevuldquote:
Dat is waar, best wel een held wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zijn nummertjesfetish kan ik ergens wel waarderen.
Cijferneukersquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zijn nummertjesfetish kan ik ergens wel waarderen.
Slowchatten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met cijfertjes of lettertjes. Rekenen ben ik slecht in en taal ook. Maar iemand die er zo mee bezig is vind ik wel tof, sowieso iedereen met een hobby, die heb ik zelf ook niet.
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met cijfertjes of lettertjes. Rekenen ben ik slecht in en taal ook. Maar iemand die er zo mee bezig is vind ik wel tof, sowieso iedereen met een hobby, die heb ik zelf ook niet.
Geen geduld voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.
Utopia, dat leeft nog steeds?!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Utopia opgeleukt met een cijferneuk-topic over topickapen.
Die kleurboeken zijn wel toffer dan loomen hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.
Haha, waarheidsgetrouw?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus na 3 herinneringsbrieven, heb ik hem met mijn oom ingevuld
Dan maak je maar geduld! Gewoon braaf gaan zitten en een kleurplaatje kleuren. Is echt iets voor jou.quote:
Ik kan niet stilzitten man. Dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan maak je maar geduld! Gewoon braaf gaan zitten en een kleurplaatje kleuren. Is echt iets voor jou.
Whehehhehhehe
Mijn moeder dacht dat het leuk was, die kleurplaat op canvas te kopieren en dan te schilderen.quote:
Jouw moeder is ook helemaal into die hype van de creatieve dingen die massaal op FB voorbij komen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat het leuk was, die kleurplaat op canvas te kopieren en dan te schilderen.
Alleen zag mijn vader dat canvas in de printer niet zo zitten.
Weet eigenlijk niet of dat kan. Misschien als het heel dun is? Geen idee. Anders met carbonpapier overtrekken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat het leuk was, die kleurplaat op canvas te kopieren en dan te schilderen.
Alleen zag mijn vader dat canvas in de printer niet zo zitten.
Als je stil gaat zitten dan wordt er ook niets ingekleurd heh..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet stilzitten man. Dus dat gaat hem niet worden.
Ja hoor.quote:
Nah ik weet dat het niks voor mij is, puzzelen of zo vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je stil gaat zitten dan wordt er ook niets ingekleurd heh..
Nee, niet die muurvuller troep hoor. Maar mijn moeder is wel erg crea.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jouw moeder is ook helemaal into die hype van de creatieve dingen die massaal op FB voorbij komen?
Ik heb een stoer camouflage Loom elastiek armbandje dankzij die shit
Ik heb wel hele mooie resultaten gezien.. ben er zelf niet handig in, denk ik.. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het rustgevend is en er zijn ook hele mooie kleurplaten. Maar ik denk dan; als het ingekleurd moet worden zijn daar computers en software voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kleurboeken zijn wel toffer dan loomen hoor.
Schijn je helemaal zen van te worden!
Ik vind zelf tekenen wel leuk, niet dat het ergens op lijkt. Maar leuk is het wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik weet dat het niks voor mij is, puzzelen of zo vind ik ook niks.
Als je hem zou inscannen is het ook nog een heel gepriegel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel hele mooie resultaten gezien.. ben er zelf niet handig in, denk ik.. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het rustgevend is en er zijn ook hele mooie kleurplaten. Maar ik denk dan; als het ingekleurd moet worden zijn daar computers en software voor
Nee joh. Gewoon lekker met je potlood.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel hele mooie resultaten gezien.. ben er zelf niet handig in, denk ik.. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het rustgevend is en er zijn ook hele mooie kleurplaten. Maar ik denk dan; als het ingekleurd moet worden zijn daar computers en software voor
Creatieve moedersquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet die muurvuller troep hoor. Maar mijn moeder is wel erg crea.
Dat moest ik even opzoeken. Dat soort figuren staan ook in het kleurboekentopic. Best wel mooi. DOet me denken aan spirograph.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor.
Weet het niet meer precies. Maar hoe was het gesprek bij ontslag? En dan als antwoord: nogal eenzijdig, bij gebrek aan hersenactiviteiten en hartslag kon ik moeilijk reageren.
Zoiets. We hebben erg veel lol gehad bij invullen in elk geval.
Ow door wie dan? Dat soort dingen zie ik ook nooit hequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
Njos wordt flink gehosseld. Die zien we hier niet meer terug.
Gehosseld? Door wie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
Doe dan even een linkje!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
Ik zou het niet eens merken als het gebeurde manquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook gehosseld worden, maar niet door voorbips.
Daar was ik wel eens kwaad op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken. Dat soort figuren staan ook in het kleurboekentopic. Best wel mooi. DOet me denken aan spirograph.
Als ik dat ding nog had dan zou ik het zeker nog een keertje doen. Was superleuk. Maar ik zou het niet inkleuren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar was ik wel eens kwaad op.
Haakten die wieltjes niet goed, hele tekening verneukt.
Doeiquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
Ok..ik ga maar weer eens afwassen.
Tot later
Daar was ik al een tijdje achterquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens merken als het gebeurde man
Owquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar was ik al een tijdje achter![]()
Ik kom wel een keer koffie bij je drinken, dan ga je nieuwe hoeken van je appartement ontdekken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Mjah wat dat betreft ben ik net een man geloof ik.
Nou als dit hosselen is ben ik net zo onwetend als Karina op dat gebied.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klik
Iets omhoog scrollen en je ziet ook een schaarkandidate zich op Njos werpen.
Hehe die ken ik allemaal al hoor, van het stofzuigenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer koffie bij je drinken, dan ga je nieuwe hoeken van je appartement ontdekken.
Ik heb iets wat jij nog nooit gezogen hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe die ken ik allemaal al hoor, van het stofzuigen
Godverdomme Yokiquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb iets wat jij nog nooit gezogen hebt.
Op youtube zetten is kut. Ik kwam erachter dat dan je echte naam tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de hele mp3 collectie van mijn band teruggevonden. Als de laptop werkt even alles op youtube zetten.
Niet dat iemand dat gaat luisteren maar dat interesseert me geen anus natuurlijk.
Ik schud het zo uit mijn mouwquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme YokiZIt je weer aan het bier?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden.
FB / In de problemen.
Het youtube account dat ik gebruik is gewoon onder een oude nickname.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Op youtube zetten is kut. Ik kwam erachter dat dan je echte naam tevoorschijn komtOmdat die in mijn emailadres zit. Heb het snel veranderd, gelukkig kon dat.
Topshow.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
FB / In de problemen.
Bij mij was het aan mijn gmail gekoppeld, weet ik veel dat je dan je naam ziet als je een filmpje upload.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het youtube account dat ik gebruik is gewoon onder een oude nickname.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
FB / In de problemen.
Ik heb 17 gmail accounts..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij was het aan mijn gmail gekoppeld, weet ik veel dat je dan je naam ziet als je een filmpje upload.
Over filmpjes, ik had van de week een filmpje gemaakt op mijn telefoon en ik zat er doorheen te praten, hoorde ik mijn eigen stem dus![]()
Note to self: bek houden als je wat filmt.
Ik heb er ook een paar maar van de meesten weet ik het ww niet meerquote:
Succesquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
Ok..ik ga maar weer eens afwassen.
Tot later
Hoor je zelf eens hoe plat je praat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij was het aan mijn gmail gekoppeld, weet ik veel dat je dan je naam ziet als je een filmpje upload.
Over filmpjes, ik had van de week een filmpje gemaakt op mijn telefoon en ik zat er doorheen te praten, hoorde ik mijn eigen stem dus![]()
Note to self: bek houden als je wat filmt.
Ik heb overal en nergens emailadressen en accounts, en ik was altijd erg voorzichtig met privacy en zaken maar ben er de laatste tijd wel iets makkelijker in geworden. Al kijk ik op FOK! nog wel erg uit, de enige die weet wie ik écht ben is Uccie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar maar van de meesten weet ik het ww niet meerBij UPC heb ik er ook 2 of 3 geloof ik en nog een yahoomail, voor de echte onzindingen.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoor je zelf eens hoe plat je praat.
Nou ja ik praat niet zoveel met andere mensen dus dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
En daar moeten anderen naar luisteren.
Zet de linkjes maar hier als je geupload hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de hele mp3 collectie van mijn band teruggevonden. Als de laptop werkt even alles op youtube zetten.
Niet dat iemand dat gaat luisteren maar dat interesseert me geen anus natuurlijk.
Je kan een hete dm krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zet de linkjes maar hier als je geupload hebt.
Penerpic hoeft er niet bij hoor.quote:
Nee bij jou is het het gare 030 gebrabbel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook maar dan niet dat gare 020 gebrabbel.
Krijg je ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Penerpic hoeft er niet bij hoor.
Inderdaad Cnor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij jou is het het gare 030 gebrabbel.
Het is ook niet eens alleen het accent maar ook de stem zelf, vreselijk.
Ik heb een Jan van Veen-stem. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Je eigen stem horen is altijd kut.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Je eigen stem horen is altijd kut.
Jan van Veen? Wie is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een Jan van Veen-stem. Niets mis mee.
quote:
Jij zal wel praten als Marc-Marie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een Jan van Veen-stem. Niets mis mee.
Hm, dat ken ik ook al niet. Zal eens googlen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die rijmpjes op de radio. Candlelight.
Radio-legende.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
Van die rijmpjes op de radio. Candlelight.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:13 schreef YokiKater het volgende:
Dit is mijn stem wanneer ik naar buiten ben gestormd om een heli te spotten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
"film maar gewoon terug jongens"
Het is wel een speciale, DSI gebruikt hem ook en we hebben er maar 2. Er kan 15 man in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Kreeg je een razende pener van die kopter?
rollatoren vind ik geil manquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van senioren ja
Ja jammer dat je te jong bent anders wist ik het welquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Wij begrijpen elkaar cor.
Je had mn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jammer dat je te jong bent anders wist ik het wel
Canta's zijn beter joh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Scootmobiles zijn wel echt awesome. Maar dt geheel terzijde
Dan gaan we hem wel opvoeren natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
iemand moet een scootmobiel voor me kopen
als je denkt dat ik nu irritant ben dan moet je mij eens in de AH zien op zon ding
als ik mijn evil blik geef dan gaat iedereen opzij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef timmmmm het volgende:
en slaan met stokken naar mensen die niet meteen uit de weg gaan bij een blik
Nee, maar ze is wel een beetje raarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft toch niet zo'n gaar accent?
Wielrenners mishandelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef timmmmm het volgende:
en slaan met stokken naar mensen die niet meteen uit de weg gaan bij een blik
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
als je daar 15 man met volle uitrusting inkrijgt dan wil Voorbips ook ineens sorregen dat hij erbij kan zijn
just sayin
sensueelquote:
Al die schaafwonden van het benen scheren he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
wielrenners mishandelen zichzelf al, dan gaat de lol er snel vanaf
Hebben ze niet nodig, die hebben al vaak genoeg op de knieen gezeten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik mis de kniebeschermers over de broek heen
Mmm raarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben ze niet nodig, die hebben al vaak genoeg op de knieen gezeten.
Scherp gezien, +10 voor jou.. die P90 is duidelijk ongeladen, maar dat kan je niet zeker zeggen over de MP5k.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:
ongeladen wapens zijn ook gewoon niet sexy
hihaho
Je kan alleen maar aannemen dat de rest ook ongeladen is. Wat waarschijnlijk ook zo is, die P90 mist een patroonhouder, maar in die MP5k ernaast is die duidelijk aanwezig.. De vraag is alleen, zitten er patronen in? En dat kan jij niet zien..quote:
ik zie er 3 zonder kogelsquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Scherp gezien, +10 voor jou.. die P90 is duidelijk ongeladen, maar dat kan je niet zeker zeggen over de MP5k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |