quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:13 schreef YokiKater het volgende:
Dit is mijn stem wanneer ik naar buiten ben gestormd om een heli te spotten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
"film maar gewoon terug jongens"
Het is wel een speciale, DSI gebruikt hem ook en we hebben er maar 2. Er kan 15 man in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Kreeg je een razende pener van die kopter?
rollatoren vind ik geil manquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van senioren ja
Ja jammer dat je te jong bent anders wist ik het welquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Wij begrijpen elkaar cor.
Je had mn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jammer dat je te jong bent anders wist ik het wel
Canta's zijn beter joh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Scootmobiles zijn wel echt awesome. Maar dt geheel terzijde
Dan gaan we hem wel opvoeren natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
iemand moet een scootmobiel voor me kopen
als je denkt dat ik nu irritant ben dan moet je mij eens in de AH zien op zon ding
als ik mijn evil blik geef dan gaat iedereen opzij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef timmmmm het volgende:
en slaan met stokken naar mensen die niet meteen uit de weg gaan bij een blik
Nee, maar ze is wel een beetje raarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft toch niet zo'n gaar accent?
Wielrenners mishandelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:43 schreef timmmmm het volgende:
en slaan met stokken naar mensen die niet meteen uit de weg gaan bij een blik
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
als je daar 15 man met volle uitrusting inkrijgt dan wil Voorbips ook ineens sorregen dat hij erbij kan zijn
just sayin
sensueelquote:
Al die schaafwonden van het benen scheren he?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
wielrenners mishandelen zichzelf al, dan gaat de lol er snel vanaf
Hebben ze niet nodig, die hebben al vaak genoeg op de knieen gezeten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik mis de kniebeschermers over de broek heen
Mmm raarquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben ze niet nodig, die hebben al vaak genoeg op de knieen gezeten.
Scherp gezien, +10 voor jou.. die P90 is duidelijk ongeladen, maar dat kan je niet zeker zeggen over de MP5k.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:
ongeladen wapens zijn ook gewoon niet sexy
hihaho
Je kan alleen maar aannemen dat de rest ook ongeladen is. Wat waarschijnlijk ook zo is, die P90 mist een patroonhouder, maar in die MP5k ernaast is die duidelijk aanwezig.. De vraag is alleen, zitten er patronen in? En dat kan jij niet zien..quote:
ik zie er 3 zonder kogelsquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Scherp gezien, +10 voor jou.. die P90 is duidelijk ongeladen, maar dat kan je niet zeker zeggen over de MP5k.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |