Hij was hier wel een keer. Alleen viel deze sc blijkbaar tegen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
Ja dat herinner ik me nog goed....maar hij was door POL wat slecht geïnformeerd, dus dat was snel overquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier heeft hij het ook geprobeerd hoor
POL trollenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me nog goed....maar hij was door POL wat slecht geïnformeerd, dus dat was snel over
Nou hij is via het mortuarium het ziekenhuis uitgegaan, maar dat scheen dat enquetebureau niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had hij die niet serieus ingevuld?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij is via het mortuarium het ziekenhuis uitgegaan, maar dat scheen dat enquetebureau niet te begrijpen.
Dus na 3 herinneringsbrieven, heb ik hem met mijn oom ingevuldquote:
Dat is waar, best wel een held wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zijn nummertjesfetish kan ik ergens wel waarderen.
Cijferneukersquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zijn nummertjesfetish kan ik ergens wel waarderen.
Slowchatten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met cijfertjes of lettertjes. Rekenen ben ik slecht in en taal ook. Maar iemand die er zo mee bezig is vind ik wel tof, sowieso iedereen met een hobby, die heb ik zelf ook niet.
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met cijfertjes of lettertjes. Rekenen ben ik slecht in en taal ook. Maar iemand die er zo mee bezig is vind ik wel tof, sowieso iedereen met een hobby, die heb ik zelf ook niet.
Geen geduld voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.
Utopia, dat leeft nog steeds?!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Utopia opgeleukt met een cijferneuk-topic over topickapen.
Die kleurboeken zijn wel toffer dan loomen hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.
Haha, waarheidsgetrouw?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus na 3 herinneringsbrieven, heb ik hem met mijn oom ingevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |