Hij was hier wel een keer. Alleen viel deze sc blijkbaar tegen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
Ja dat herinner ik me nog goed....maar hij was door POL wat slecht geïnformeerd, dus dat was snel overquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier heeft hij het ook geprobeerd hoor
POL trollenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me nog goed....maar hij was door POL wat slecht geïnformeerd, dus dat was snel over
Nou hij is via het mortuarium het ziekenhuis uitgegaan, maar dat scheen dat enquetebureau niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had hij die niet serieus ingevuld?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij is via het mortuarium het ziekenhuis uitgegaan, maar dat scheen dat enquetebureau niet te begrijpen.
Dus na 3 herinneringsbrieven, heb ik hem met mijn oom ingevuldquote:
Dat is waar, best wel een held wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zijn nummertjesfetish kan ik ergens wel waarderen.
Cijferneukersquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar zijn nummertjesfetish kan ik ergens wel waarderen.
Slowchatten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met cijfertjes of lettertjes. Rekenen ben ik slecht in en taal ook. Maar iemand die er zo mee bezig is vind ik wel tof, sowieso iedereen met een hobby, die heb ik zelf ook niet.
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met cijfertjes of lettertjes. Rekenen ben ik slecht in en taal ook. Maar iemand die er zo mee bezig is vind ik wel tof, sowieso iedereen met een hobby, die heb ik zelf ook niet.
Geen geduld voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.
Utopia, dat leeft nog steeds?!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Utopia opgeleukt met een cijferneuk-topic over topickapen.
Die kleurboeken zijn wel toffer dan loomen hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon kleurboeken kopen, gekke Gerda.. is helemaal de bom na de Loom elastiekjes.
Haha, waarheidsgetrouw?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus na 3 herinneringsbrieven, heb ik hem met mijn oom ingevuld
Dan maak je maar geduld! Gewoon braaf gaan zitten en een kleurplaatje kleuren. Is echt iets voor jou.quote:
Ik kan niet stilzitten man. Dus dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan maak je maar geduld! Gewoon braaf gaan zitten en een kleurplaatje kleuren. Is echt iets voor jou.
Whehehhehhehe
Mijn moeder dacht dat het leuk was, die kleurplaat op canvas te kopieren en dan te schilderen.quote:
Jouw moeder is ook helemaal into die hype van de creatieve dingen die massaal op FB voorbij komen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat het leuk was, die kleurplaat op canvas te kopieren en dan te schilderen.
Alleen zag mijn vader dat canvas in de printer niet zo zitten.
Weet eigenlijk niet of dat kan. Misschien als het heel dun is? Geen idee. Anders met carbonpapier overtrekken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat het leuk was, die kleurplaat op canvas te kopieren en dan te schilderen.
Alleen zag mijn vader dat canvas in de printer niet zo zitten.
Als je stil gaat zitten dan wordt er ook niets ingekleurd heh..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet stilzitten man. Dus dat gaat hem niet worden.
Ja hoor.quote:
Nah ik weet dat het niks voor mij is, puzzelen of zo vind ik ook niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je stil gaat zitten dan wordt er ook niets ingekleurd heh..
Nee, niet die muurvuller troep hoor. Maar mijn moeder is wel erg crea.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jouw moeder is ook helemaal into die hype van de creatieve dingen die massaal op FB voorbij komen?
Ik heb een stoer camouflage Loom elastiek armbandje dankzij die shit
Ik heb wel hele mooie resultaten gezien.. ben er zelf niet handig in, denk ik.. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het rustgevend is en er zijn ook hele mooie kleurplaten. Maar ik denk dan; als het ingekleurd moet worden zijn daar computers en software voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kleurboeken zijn wel toffer dan loomen hoor.
Schijn je helemaal zen van te worden!
Ik vind zelf tekenen wel leuk, niet dat het ergens op lijkt. Maar leuk is het wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik weet dat het niks voor mij is, puzzelen of zo vind ik ook niks.
Als je hem zou inscannen is het ook nog een heel gepriegel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel hele mooie resultaten gezien.. ben er zelf niet handig in, denk ik.. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het rustgevend is en er zijn ook hele mooie kleurplaten. Maar ik denk dan; als het ingekleurd moet worden zijn daar computers en software voor
Nee joh. Gewoon lekker met je potlood.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel hele mooie resultaten gezien.. ben er zelf niet handig in, denk ik.. Maar kan mij heel goed voorstellen dat het rustgevend is en er zijn ook hele mooie kleurplaten. Maar ik denk dan; als het ingekleurd moet worden zijn daar computers en software voor
Creatieve moedersquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet die muurvuller troep hoor. Maar mijn moeder is wel erg crea.
Dat moest ik even opzoeken. Dat soort figuren staan ook in het kleurboekentopic. Best wel mooi. DOet me denken aan spirograph.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor.
Weet het niet meer precies. Maar hoe was het gesprek bij ontslag? En dan als antwoord: nogal eenzijdig, bij gebrek aan hersenactiviteiten en hartslag kon ik moeilijk reageren.
Zoiets. We hebben erg veel lol gehad bij invullen in elk geval.
Ow door wie dan? Dat soort dingen zie ik ook nooit hequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
Njos wordt flink gehosseld. Die zien we hier niet meer terug.
Gehosseld? Door wie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
Doe dan even een linkje!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
Ik zou het niet eens merken als het gebeurde manquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook gehosseld worden, maar niet door voorbips.
Daar was ik wel eens kwaad op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken. Dat soort figuren staan ook in het kleurboekentopic. Best wel mooi. DOet me denken aan spirograph.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |