Dat is een goed verhaal, waren er ook hete boys?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toen 16 of zo joh. Geen idee meer wat we toen allemaal hebben gedaan. Zat met een vriendinnetje in een caravan van haar ouders.
Vast wel maar dat weet ik niet eens meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een goed verhaal, waren er ook hete boys?
Ja, jammer wel. Vaak vermakelijk leesvoer. Nu samengevoegd met die datingsite-reeks waar ook al 10 jaar dezelfde mensen aan elkaar vertellen hoe goed ze zijn in het daten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat topic is al een tijdje dicht..
Is er nog meer op Texel dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel maar dat weet ik niet eens meerKan me wel een discotheek herinneren in het dorp, zal De Koog zijn geweest.
Haha, jij leest wel overal mee he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, jammer wel. Vaak vermakelijk leesvoer. Nu samengevoegd met die datingsite-reeks waar ook al 10 jaar dezelfde mensen aan elkaar vertellen hoe goed ze zijn in het daten.
Ben je ook in het Juttersmuseum geweest, dat is fantastisch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de slufter dat weet ik ook nog, keihard waaien daar.
Alle FB's en reeksen met hoog popcorn gehalte staan allemaal in MyAt ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha, jij leest wel overal mee he.
Haha. En ondanks het lurken geen antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle FB's en reeksen met hoog popcorn gehalte staan allemaal in MyAt ja.
Ja volgens mij wel! Op de fiets vandaar dat ik me die keiharde wind ook herinner. Kijk er komt al wat meer naar bovenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je ook in het Juttersmuseum geweest, dat is fantastisch.
Daar liepen ze zaterdagavond door de stad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze het in Utrecht ook? Volgens mij hoorde ik in de verte wat gezang maar niemand heeft aangebeld. Eet ik al die reepjes maar zelf op.
Ik lees ook niet alles he oliebol. Wat raar op zaterdag dat was toch niet de 11e van de 11e.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar liepen ze zaterdagavond door de stad.
Dit had ik al verteld maar jij hebt weer niet op lopen letten met je greppel.
hmmquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
vandaar dat ik me die keiharde wind ook herinner. Kijk er komt al wat meer naar boven
Nope, dat soort technische details sla ik niet op. De interesse ligt meer in de verhalen en onderlinge kift, maar waarom ga je het daar zelf niet even vragen? Kunnen ze je ongetwijfeld heel snel antwoord geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha. En ondanks het lurken geen antwoord op mijn vraag?
Dat Tinder topic is dicht.. Of bedoel je in dat algemene datingsites topic?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, dat soort technische details sla ik niet op. De interesse ligt meer in de verhalen en onderlinge kift, maar waarom ga je het daar zelf niet even vragen? Kunnen ze je ongetwijfeld heel snel antwoord geven.
Yup. Ervaringen over tinder(dating) moeten nu ook in dat topic.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat Tinder topic is dicht.. Of bedoel je in dat algemene datingsites topic?
Tinder is een beetje te nieuwerwets voor mij hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Ervaringen over tinder(dating) moeten nu ook in dat topic.
Nee, daarom was ik verbaasd over de stoet. Had ik ook al verteld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles he oliebol. Wat raar op zaterdag dat was toch niet de 11e van de 11e.
Ik zei toch dat ik niet alles lees manquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daarom was ik verbaasd over de stoet. Had ik ook al verteld.
Godverdomme dames en heren.
Internet op een mobiel is al te nieuwerwets voor mij, laat staan tinder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Tinder is een beetje te nieuwerwets voor mij hoor.
Je hebt niet veel gemist.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik weet sinds gister wat het GRTD topic is, ik hoor er nu helemaal bij denk ik
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik weet sinds gister wat het GRTD topic is, ik hoor er nu helemaal bij denk ik
Hm okee, in welk forum?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
nou das dus een topic en het heet GRTD ofzo
daar zijn alle rellen tegenwoordig maar ik heb nog niets gezien
Geen Reet Te Doen. Dat is een slowchat. Ik heb er ooit ook een keer gepostquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
Dat is waar Jng pf Pub of hoe heet het nu toch zo'n beetje huist?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
Aha, inderdaad een grote reeks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / [GRTD #5048] #FREEIEDEREEN
Kolere ik zie dat nu pas, dat zijn heul veel delen al.
quote:Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
kan iemand ff een verbaasd gezicht opzetten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen. Dat is een slowchat. Ik heb er ooit ook een keer gepost
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een slowchat. Ik heb er ooit ook een keer gepost
omdat dat matig isquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha, inderdaad een grote reeks.
Waarom hebben wij niet zo'n lijstje voor deze SC?
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan iemand ff een verbaasd gezicht opzetten?
mij lukt het niet meer
Jullie kennen me te goedquote:
Ja doei gaat niemand wat aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar Jng pf Pub of hoe heet het nu toch zo'n beetje huist?
Tssss. de POL-SC heeft meer delen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / [GRTD #5048] #FREEIEDEREEN
Kolere ik zie dat nu pas, dat zijn heul veel delen al.
weet ik niet, ik heb het pas net gevonden hequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar Jng pf Pub of hoe heet het nu toch zo'n beetje huist?
quote:
Ow en ook daar postte ik vroeger welquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tssss. de POL-SC heeft meer delen.
Heb jij dat lijstje niet ingevuld dan, toen je daar postte?quote:
Antoine vindt lijstjes leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk niet. Heb daar 2x gepost of zo ik dacht vanwege Ji mbo maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij dat lijstje niet ingevuld dan, toen je daar postte?
Mijn slowchat carriere begon daar, ik begon meteen hardcore.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow en ook daar postte ik vroeger welIk haat mezelf.
Hier heeft hij het ook geprobeerd hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
Er staat natuurlijk nergens dat je het serieus moet invullen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij dat lijstje niet ingevuld dan, toen je daar postte?
Had hij die niet serieus ingevuld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er staat natuurlijk nergens dat je het serieus moet invullen.
Net als de ziekenhuis enquete die mijn opa moest invullen toen hij in het ziekenhuis had gelegen.
In 40+ ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
daar hoef je niet per sé voor naar GRTD te gaan, die zit overal!
Behalve hier dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |