Heb jij mazzel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, daar komt nooit iemand...daarbij, ik ben dan waarschijnlijk nog niet eens thuis
Ik heb er verder geen last van. Zo'n Oxxio figuur gaat bij mij zo:quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb jij mazzel.
Weetje, het is niet dat ik er niet van houd of zo.. ik ben er gewoon niet goed in. Dan moet ik geforceerd gaan zeggen dat het allemaal mooi gezongen is en "oh, wat een mooie lampion, heb je die helemaal zelf gemaakt?" terwijl je zo kan zien wie bij wie in de klas zit omdat ze op school zo'n ding in elkaar hebben geflatst.
En dan snoepjes geven aan kinderen, hoewel ik natuurlijk ook gewoon mandarijnen kan geven.
En dat allemaal terwijl je net eten aan het maken bent, of aan het eten bent of wanneer er iets interessants op TV is. Als zo'n Oxxio figuur mij al van streek kan maken wat denk je wat een groepje schreeuwende pokkekoters dan wel niet doet
Ik kan mij er heel erg druk over maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van. Zo'n Oxxio figuur gaat bij mij zo:
Ik: Met Uccie
Oxxio: Goedenavond mevrouw Uccie met Oxxio...ik wilde u..
Ik: Sorry, geen interesse *tuut* *tuut* *TuuT*
Oh en als hij aan de deur staat, dan doe ik de deur dicht ipv de hoorn erop gooien.
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg en toen mijn man...wat een lamlul.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:13 schreef YokiKater het volgende:
Wat ik ook wel eens wil doen als ze bellen is zeggen dat mijn "partner" daar over gaat en dat ik haar even zal roepen. Vervolgens laat ik de telefoon gewoon liggen, ze hangen vanzelf wel weer op.
Of ik draai de rollen om en vraag of hij/zij tevreden is met zijn baan en wat voor opleiding ze hebben genoten, etc.
Ik was er toen helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg en toen mijn man...wat een lamlul.
Nee dat zei ik ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was er toen helemaal niet.
Ik begrijp je slijter opeens een stuk beter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik toch verteld, dat er eentje eerst naar mijn ouders vroeg en toen mijn man...wat een lamlul.
Ja, tactiek is vaak ver te zoeken bij ze.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze houden je in de gatenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Er is al 3 keer aangebeld en in mijn eigen huis nog geen 1 keer
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef YokiKater het volgende:
Ondertussen hou ik mijn eigen huis in de gaten via livestreamDaar zijn wel veel kinderen.
Ik ga me nu echt zorgen maken Yoki.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Er is al 3 keer aangebeld en in mijn eigen huis nog geen 1 keer
Dat 'hipsterfeest' is nog ouder dan onze Cnor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef sp3c het volgende:
het zag hier daarnet ook ineens zwart van de hipstermoederkes van kids met lampionnetjes ... liedjes zingen die niemand kent en alles
geen idee welke hipster dat naar de mooie stad achter de duine heeft moeten halen maar ik vind hem/haar niet leuk
Nee, ik hunquote:
Whehehequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik hunMaar ik sta al bekend als de mafkees van de straat dus ze bellen bij mijn huis toch niet aan
Hier bij mijn ouders nu 6 keer.. mijn eigen huis, niets!
Doen ze het in Utrecht ook? Volgens mij hoorde ik in de verte wat gezang maar niemand heeft aangebeld. Eet ik al die reepjes maar zelf op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat 'hipsterfeest' is nog ouder dan onze Cnor.
Kun je nagaan.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze het in Utrecht ook? Volgens mij hoorde ik in de verte wat gezang maar niemand heeft aangebeld. Eet ik al die reepjes maar zelf op.
Bij Sint Maarten heb je toch geen vuur?quote:
Dat is op 30 april bij het Meierblis.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Sint Maarten heb je toch geen vuur?
Ik weet wel dat ze op Texel een of ander feest hebben met een vuur en dat je dan iedereen zijn/haar gezicht zwart maakt met as uit het vuur, geen idee hoe dat heette.
Nee het was geen Koninginnedag (als je dat bedoelt) was dacht ik in de zomer. Midzomernachtfeest misschien? Weet niet of ze dat daar vieren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is op 30 april bij het Meierblis.
Dat mag nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze op Texel een of ander feest hebben met een vuur en dat je dan iedereen zijn/haar gezicht zwart maakt met as uit het vuur, geen idee hoe dat heette.
Wedden dat ik gelijk heb?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was geen Koninginnedag (als je dat bedoelt) was dacht ik in de zomer. Midzomernachtfeest misschien? Weet niet of ze dat daar vieren.
Op Ameland hebben ze Sunneklaas. Geniaal Concept. Zouden ze in de rest van Nederland ook moeten invoeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
Het lijkt er wel heel erg op dus ik denk inderdaad dat dat het was. Wel gek dat ik niet meer weet dat het met Koninginnedag was.quote:
Oh ik dacht dat ze allerlei kleuren moesten zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwarte vegen mag wel hoor, JUIST volgens mij
Dat linkje had ik al gevonden hoor schatquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef YokiKater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meierblis
Yoki in je smoel, gast.
In Amsterdam dacht ik zwarte vegen? Ik volg het niet meer, het verandert ook met de dag geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze allerlei kleuren moesten zijn.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat linkje had ik al gevonden hoor schat
Ik hou het ook niet meer bij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam dacht ik zwarte vegen? Ik volg het niet meer, het verandert ook met de dag geloof ik.
Wou je daten dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tinder?
Nou ik zat daar voor de leuk even op en toen kwam ik een bekende tegen. Vraag me nu af of diegene mij dan ook heeft langs zien komen (als ik op het kruisje klik).quote:
Dat is een app voor seks-dates. Reeks van ongeveer 100 delen in R&P over geweest, maar dat is redelijk 2013.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tinder?
Al zie ik dat er ook een midzomernachtsfeest is op Texel (een of ander festival) en dat is in juni. Dus het kan ook dat zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb gewoon gelijk, respect my authoritaah!
Je kan natuurlijk op elke dag je bakkes zwart vegen.. Maar geloof mij nou maar, jij was op Texel met een fles wijn en de rest weet je gewoon niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zie ik dat er ook een midzomernachtsfeest is op Texel (een of ander festival) en dat is in juni. Dus het kan ook dat zijn geweest.
Ik was toen 16 of zo joh. Geen idee meer wat we toen allemaal hebben gedaan. Zat met een vriendinnetje in een caravan van haar ouders.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op elke dag je bakkes zwart vegen.. Maar geloof mij nou maar, jij was op Texel met een fles wijn en de rest weet je gewoon niet meer
Ja dat topic is al een tijdje dicht..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een app voor seks-dates. Reeks van ongeveer 100 delen in R&P over geweest, maar dat is redelijk 2013.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |