abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146543910
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef Godshand het volgende:
Als mensen aanvankelijk niet weten hoe ze een date kunnen scoren via een datingsite (toch wat anders dan IRL versieren waar dat "Versieren"topic voor bedoeld is) moeten ze dit gewoon toch hier kunnen bespreken? Ook al worden de vaste users er dol van. Zeg dan niks, laat het aan een andere nieuwe user over om ervaringen uit te wisselen..
Besef je wel dat mensen die online niet kunnen hosselen het vaak ook IRL niet lukt? Naar mijn idee passen ze dan nog steeds beter in dat andere topic dan hier.

Advies vragen is het probleem niet eens; maar dezelfde users wanen zichzelf na 1 (!) date al hosselgod/PUA-koning, willen overal advies over geven en daar heb ik meer moeite mee. Ja dan neem ik zo iemand ook niet meer serieus. Gaat er bij mij gew niet in.

Doet me denken aan maagden die in de PUA reeks advies kwamen geven :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 18:56:05 ]
pi_146544605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
Besef je wel dat mensen die online niet kunnen hosselen het vaak ook IRL niet lukt?
Dit is dan wel weer waar, al zou ik het nog eerder om willen draaien. De concurrentie is online een stuk groter en de gemiddelde aandachtsspanne nog kleiner. Het zal geen uitkomst bieden voor mensen die het irl ook niet lukt, eerder veel teleurstellingen.

Verder las ik wat gemene dingen over BoL. Toffe user met gevoel voor humor en een opvallend nuchtere kijk op zaken, dat zijn er maar weinig hier. Wel jammer van zijn gebrek aan hoofdletters.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146544661
Heeft iemand mijn tros druiven gezien?
pi_146546443
Sinds de laatste update van Tinder zie ik ineens een stuk minder vrouwen en ook een stuk minder matches.... jammer. Je kan nu overigens je swipe ongedaan maken en je locatie aanpassen voor 3,91 euro per maand. Doe ik zelf niet aan mee. Hopelijk is dit geen opmaat naar Tinder Premium ala berichten sturen kost straks geld... Misschien is dit voor meiden gratis? :P

Heb trouwens wel al 1,5 maand een meid op Tinder waar ik bijna iedere dag mee praat maar die nog nooit het onderwerp 'daten' heeft laten vallen. Ben volgens mij haar uitlaatklep nu... maar weet wel dat ze er uiteindelijk voor een relatie zit. Ze heeft het erg druk nu zegt ze.. stage, vrienden, werk etc. Dus ik zo: maar goed dat je nu niet aan het daten bent dan... Zegt ze: 'haha'. Weet niet of dat een kleine hint is dat ze wel aan het daten is of... :P
pi_146546743
Goed bezig, Deezertje!

pi_146547886
_O-

Net een speeddate op Paiq gehad. Ging heel hard, prima kletsen over en weer; tot dat ik zei dat ik in een open relatie zit :') Antwoorden waren toen nog maar max 2 lettergrepen :D

*block*

_O-
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:16:04 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146548251
En mensen die hier al jaren posten doen wat precies beter dan? Zou men daar juist niet meer twijfels bij moeten hebben? Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed dan.

Of is het de gezelligheid? Als een stelletje augurken gebroederlijk in een pot Koeleman drijven O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146548562
Hm ik heb even een Tinder vraagje, aangezien dat topic dicht is post ik hem maar hier. Als je iemand hebt langs zien komen en weggeklikt hebt, krijgt diegene dan alsnog jouw profiel te zien? Of niet per se?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_146548612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb even een Tinder vraagje, aangezien dat topic dicht is post ik hem maar hier. Als je iemand hebt langs zien komen en weggeklikt hebt, krijgt diegene dan alsnog jouw profiel te zien? Of niet per se?
Grote kans van wel, omdat jullie in elkaars pool zitten. Bekende tegengekomen? :P
pi_146548637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Grote kans van wel, omdat jullie in elkaars pool zitten. Bekende tegengekomen? :P
Ja :@
pi_146548656
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef SonicVolcano het volgende:
En mensen die hier al jaren posten doen wat precies beter dan? Zou men daar juist niet meer twijfels bij moeten hebben? Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed dan.

Of is het de gezelligheid? Als een stelletje augurken gebroederlijk in een pot Koeleman drijven O+
Die daten. Vandaar het bestaansrecht van dit topic.
pi_146548681
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ook als ik 'ontdekking' uit heb staan?
pi_146548690
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja :@
Ghehe heb wel eens een AIOS weggeswipet met wie ik had gewerkt en op een feestje ook mee had staan kletsen. Alleen vraag ik me nu af wat hij heeft gedaan :P
pi_146548742
Ik heb een achternichtje gezien op tinder en haar ook geliked, maar nog geen weder-like van haar gehad.
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:24:07 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146548745
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die daten. Vandaar het bestaansrecht van dit topic.
Oke, goed om te weten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146548781
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ohja dan ben je niet meer te zien geloof ik inderdaad.
pi_146548817
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oke, goed om te weten.
En als je mij bedoelde; ik ben gewoon hopeloos. Dat weet iedereen al :7
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:27:21 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146548899
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En als je mij bedoelde; ik ben gewoon hopeloos. Dat weet iedereen al :7
Neuh, was een vraag in het algemeen. En dat zal wel meevallen :*
pi_146549810
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je doet mee met de open-relatie trend hier op Fok! ?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146549846
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je doet mee met de open-relatie trend hier op Fok! ?
Is dat een trend ja?
pi_146549995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Besef je wel dat mensen die online niet kunnen hosselen het vaak ook IRL niet lukt? Naar mijn idee passen ze dan nog steeds beter in dat andere topic dan hier.

Advies vragen is het probleem niet eens; maar dezelfde users wanen zichzelf na 1 (!) date al hosselgod/PUA-koning, willen overal advies over geven en daar heb ik meer moeite mee. Ja dan neem ik zo iemand ook niet meer serieus. Gaat er bij mij gew niet in.

Doet me denken aan maagden die in de PUA reeks advies kwamen geven :')
Ja, op de uiteindelijke date moet je wel praten ja, een bezigheid waar sommige FOK! Autisten geen natuurtalent in zijn.

Maar vragen over wat er op je Tinder! Of Knuz.nl profiel moet staan vind ik echt iets voor dit topic. Evenals (grappige) voorbeelden hoe het niet moet :)
pi_146550030
Ik betrap mezelf erop meiden van een jaar of 25 oud te vinden en het toch rond de 18-20 te zoeken... dit terwijl ik zelf bijna ook 25 ben :')
pi_146550045
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Is dat een trend ja?
Het lijkt godverdomme hier wel de norm onderhand ja :')

Maar dat is verder offtopic...
pi_146550085
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik betrap mezelf erop meiden van een jaar of 25 oud te vinden en het toch rond de 18-20 te zoeken... dit terwijl ik zelf bijna ook 25 ben :')
Kerel, je solliciteert naar een ban van ome Re.

Ik waarschuw je alvast maar :)
pi_146550386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef Deezertje het volgende:
Heb je nou echt serieus nog steeds niet in de gaten dat dit soort dingen niet in dit topic thuishoort? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')