Besef je wel dat mensen die online niet kunnen hosselen het vaak ook IRL niet lukt? Naar mijn idee passen ze dan nog steeds beter in dat andere topic dan hier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef Godshand het volgende:
Als mensen aanvankelijk niet weten hoe ze een date kunnen scoren via een datingsite (toch wat anders dan IRL versieren waar dat "Versieren"topic voor bedoeld is) moeten ze dit gewoon toch hier kunnen bespreken? Ook al worden de vaste users er dol van. Zeg dan niks, laat het aan een andere nieuwe user over om ervaringen uit te wisselen..
Dit is dan wel weer waar, al zou ik het nog eerder om willen draaien. De concurrentie is online een stuk groter en de gemiddelde aandachtsspanne nog kleiner. Het zal geen uitkomst bieden voor mensen die het irl ook niet lukt, eerder veel teleurstellingen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
Besef je wel dat mensen die online niet kunnen hosselen het vaak ook IRL niet lukt?
Grote kans van wel, omdat jullie in elkaars pool zitten. Bekende tegengekomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb even een Tinder vraagje, aangezien dat topic dicht is post ik hem maar hier. Als je iemand hebt langs zien komen en weggeklikt hebt, krijgt diegene dan alsnog jouw profiel te zien? Of niet per se?
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Grote kans van wel, omdat jullie in elkaars pool zitten. Bekende tegengekomen?
Die daten. Vandaar het bestaansrecht van dit topic.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef SonicVolcano het volgende:
En mensen die hier al jaren posten doen wat precies beter dan? Zou men daar juist niet meer twijfels bij moeten hebben? Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed dan.
Of is het de gezelligheid? Als een stelletje augurken gebroederlijk in een pot Koeleman drijven
Ook als ik 'ontdekking' uit heb staan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Grote kans van wel, omdat jullie in elkaars pool zitten. Bekende tegengekomen?
Ghehe heb wel eens een AIOS weggeswipet met wie ik had gewerkt en op een feestje ook mee had staan kletsen. Alleen vraag ik me nu af wat hij heeft gedaanquote:
Oke, goed om te weten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die daten. Vandaar het bestaansrecht van dit topic.
Ohja dan ben je niet meer te zien geloof ik inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook als ik 'ontdekking' uit heb staan?
En als je mij bedoelde; ik ben gewoon hopeloos. Dat weet iedereen alquote:
Neuh, was een vraag in het algemeen. En dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En als je mij bedoelde; ik ben gewoon hopeloos. Dat weet iedereen al
Je doet mee met de open-relatie trend hier op Fok! ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook als ik 'ontdekking' uit heb staan?
Is dat een trend ja?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je doet mee met de open-relatie trend hier op Fok! ?
Ja, op de uiteindelijke date moet je wel praten ja, een bezigheid waar sommige FOK! Autisten geen natuurtalent in zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Besef je wel dat mensen die online niet kunnen hosselen het vaak ook IRL niet lukt? Naar mijn idee passen ze dan nog steeds beter in dat andere topic dan hier.
Advies vragen is het probleem niet eens; maar dezelfde users wanen zichzelf na 1 (!) date al hosselgod/PUA-koning, willen overal advies over geven en daar heb ik meer moeite mee. Ja dan neem ik zo iemand ook niet meer serieus. Gaat er bij mij gew niet in.
Doet me denken aan maagden die in de PUA reeks advies kwamen geven
Het lijkt godverdomme hier wel de norm onderhand jaquote:
Kerel, je solliciteert naar een ban van ome Re.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik betrap mezelf erop meiden van een jaar of 25 oud te vinden en het toch rond de 18-20 te zoeken... dit terwijl ik zelf bijna ook 25 ben
Heb je nou echt serieus nog steeds niet in de gaten dat dit soort dingen niet in dit topic thuishoort?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik betrap mezelf erop meiden van een jaar of 25 oud te vinden en het toch rond de 18-20 te zoeken... dit terwijl ik zelf bijna ook 25 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |